Leg uit, waar geef ik expres gas om te kunnen toeteren? Ik rijd gewoon de rotonde op. Als je dan niet kijkt of er verkeer aan komt en klakkeloos de rotonde oprijdt dan ga ik toeteren ja.quote:Op zondag 30 november 2014 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
Die zit best gefrustreerd in de auto. En geeft expres gas om daarna te kunnen toeteren... Beetje een droeftoeter
Bijna elke keer als je de rotonde oprijdt, doe je dat met zo'n vaart waardoor je expres de situatie veroorzaakt dat je bijna tegen iemand aanrijdt.quote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef CasB het volgende:
[..]
Leg uit, waar geef ik expres gas om te kunnen toeteren? Ik rijd gewoon de rotonde op. Als je dan niet kijkt of er verkeer aan komt en klakkeloos de rotonde oprijdt dan ga ik toeteren ja.
Mijn excuses dat ik niet als een bejaarde rijd.
je rijdt als een gefrustreerde debiel die graag stoer doet op YouTube. Je zoekt constant het gevaar op. Een volle dot gas geven op de rotonde is gewoon dom, ergerlijk en onverstandigquote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef CasB het volgende:
[..]
Leg uit, waar geef ik expres gas om te kunnen toeteren? Ik rijd gewoon de rotonde op. Als je dan niet kijkt of er verkeer aan komt en klakkeloos de rotonde oprijdt dan ga ik toeteren ja.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef CasB het volgende:
[..]
Misschien moet je eens leren te anticiperen. Als je in het verkeer rijdt dien je rekening te houden met andere weggebruikers en dus ook in te kunnen schatten of je ergens voor kan of niet. En als het kan, zorg dan wel dat je voldoende vaart maakt zodat degene achter je geen last van je heeft. Maar dat is waarschijnlijk lastig met oogkleppen op.quote:Op zondag 30 november 2014 23:14 schreef Spezza19 het volgende:
Bijna elke keer als je de rotonde oprijdt, doe je dat met zo'n vaart waardoor je expres de situatie veroorzaakt dat je bijna tegen iemand aanrijdt.
Vaart er in houden, prima, maar jij zoekt bewust de situatie op. Moet je zelf weten. Je komt jezelf vanzelf wel tegen.
Als er 1 moet leren anticiperen dan ben jij het wel. Misschien moet je zelf eens van je filmpjes leren....quote:Op zondag 30 november 2014 23:24 schreef CasB het volgende:
[..]
Misschien moet je eens leren te anticiperen. Als je in het verkeer rijdt dien je rekening te houden met andere weggebruikers en dus ook in te kunnen schatten of je ergens voor kan of niet. En als het kan, zorg dan wel dat je voldoende vaart maakt zodat degene achter je geen last van je heeft. Maar dat is waarschijnlijk lastig met oogkleppen op.
En je doet nu alsof ik met 130 over een rotonde heen rijdt.Ik reed bij die Corsa misschien net 30-35. Als je dan blind achter je voorganger aangaat dan is het toch niet mijn schuld je bijna ge-T-boned wordt?
En ja, ik zie het aankomen, en ja, ik houd er rekening mee, maar ik hoop ook dat het 'slachtoffer' er van leert. Om de volgende keer wel te kijken, het gaspedaal te gebruiken, dat soort dingen.
Juist doordat iedereen alles maar laat gebeuren barst het van de droeftoeters op de weg. Echt zo'n heerlijk typische Nederlandse instelling.
Hop, hop. Terug naar het flitsforum jij.quote:Op zondag 30 november 2014 23:29 schreef CasB het volgende:
Ga anders een keertje mee met mij in de auto. Als je durft.
Oh wacht, dan moet je van je zolderkamer afkomen.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:29 schreef CasB het volgende:
Ja, dat weten we.quote:Op zondag 30 november 2014 23:33 schreef CasB het volgende:
Maar, leuk dat jullie precies weten hoe ik rijd van een aantal minuutjes youtube materiaal.
Nee, dat denk je te weten.quote:
Ah, gaan we nu elk filmpje ontleden? Iedereen behalve degene voor me (en ik, en de rest achter me) reed 50. En de mensen die naar rechts moesten gaven echt niet gedurende het hele filmpje hun richting aan, dus je argument slaat nergens op. Anders kun je overal wel 30 gaan rijden omdat er mensen kunnen afslaan.quote:Op zondag 30 november 2014 23:37 schreef TwisterNederland het volgende:
ik bedoel
Cas klaagt dat die auto 40 rijdt want het is echt niet druk ofzo. De auto's welke de rechtsaf gaan (zonder voorsorteerstrook) kunnen volgens cas uiteraard wel met 50 door de bocht. De auto die 40 rijdt zorgt ervoor dat die niet af hoeft te remmen (naar 25-30km/u, de horror) vanwege afslaand verkeer voor hem...
Ik zie toch echt een tijdje de mensen naast je net zo hard rijden als jij. Daarna gaan ze mondjesmaat iets harder... De bestuurder voor je houdt een nette afstand op de voorliggers...quote:Op zondag 30 november 2014 23:42 schreef CasB het volgende:
[..]
Ah, gaan we nu elk filmpje ontleden? Iedereen behalve degene voor me (en ik, en de rest achter me) reed 50. En de mensen die naar rechts moesten gaven echt niet gedurende het hele filmpje hun richting aan, dus je argument slaat nergens op. Anders kun je overal wel 30 gaan rijden omdat er mensen kunnen afslaan.
ben jij dat echt? zo wat een klapjosti man. verkeer is niet voorrang nemen door flink gas te geven. verkeer is niet over de vluchtstrook/ busbaan gaan omdat mensen opeens voor je invoegen (wat de gevaarzetting trouwens aanzienlijk vergroot aangezien die persoon ook bezig is met een nieuwe plek op de weg te bezetten). zo de kolere wat ben jij een klapmongoolquote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef CasB het volgende:
[..]
Edit: owacht, je hebt het over fok!quote:Op maandag 1 december 2014 00:23 schreef SuperFood het volgende:
misschien is een goede regel dat mensen die filmpjes van henzelf posten deze ff laten reviewen door een mod ofzo. als ze zelf als een klapjosti rijden moeten ze beter maar niet posten dat maakt dit topic minder leuk. over klapjosti's in het verkeer posten is 1, om er mee te posten hoeft van mij niet zo
ja. dit topic is leuk omdat je het over debiele acties in het verkeer kan hebben. maar als de personen die die debiele acties uitvoeren en daar ook nog trots op zijn hier gaan posten is er wel een groot deel van de fun vanaf.quote:Op maandag 1 december 2014 00:26 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Edit: owacht, je hebt het over fok!
My bad
Jij begon het persoonlijk te maken. Je roept het op jezelf af.quote:Op maandag 1 december 2014 00:35 schreef CasB het volgende:
Goh, hebben we het dumpert niveau gehaald dat we foto's en evt namen erbij gaan halen.
Chapeau, jullie zijn werkelijk waar erg volwassen.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:29 schreef CasB het volgende:
Ho ho ho, ik haal nergens persoonlijke gegevens en/of foto's erbij, want daar gaat het hier niet om.quote:Op maandag 1 december 2014 00:38 schreef TwisterNederland het volgende:
Jij begon het persoonlijk te maken. Je roept het op jezelf af.
Dus nu niet gaan janken.
Gas geven om een situatie te veroorzaken zodat jij weer je gelijk kunt halen op youtube.quote:Op maandag 1 december 2014 00:40 schreef CasB het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik haal nergens persoonlijke gegevens en/of foto's erbij, want daar gaat het hier niet om.
Volgens mij gaat het over een verschil in mening over hoe men zich gedraagt in het verkeer.
En wat blijft iedereen steggelen over mijn 'gas geven'. Je kijkt toch gvd eerst voor je een rotonde oprijdt? Of hebben jullie allemaal geen rijbewijs?
quote:Vandaag willen we het eens hebben over voorrangsziekte. Een zojuist ontdekte hardnekkige aandoening waar sommige dash- en helmetcamfilmers last van krijgen. Dat is als je in het verkeer ALTIJD je voorrang opeist [wat van de wetgever niet mag trouwens]. Want je filmt het lekker toch. Voorrangsziekte is als je onhandige acties van medeweggebruikers uitbuit voor je Youtubekanaal. Door bijvoorbeeld extra gas bij te geven zodat je 100 meter later kan schelden en toeteren. Of exact precies GPS-gesynct 50 km/u gaan rijden omdat dat je recht is, wat er verder ook op je pad gebeurt. We zien het telkens weer.
Als je continue rechts kan inhalen, betekent dat simpelweg dat de rest onnodig links zit. Zo simpel is het. Oorzaak -> gevolg = actie -> reactie.quote:Op maandag 1 december 2014 00:44 schreef johnson555 het volgende:
Wtf wel kijken roepen maar zelf continu rechts inhalen
Dat doe ik toch ook? Ik moet vol in de remmen namelijk...Want als ik mijn gas loslaat rol ik nog vrolijk verder.quote:Op maandag 1 december 2014 00:45 schreef quinoahipster het volgende:
Dat betekent dus ook, dat wanneer iemand misschien iets onhandig een rotonde op komt, je ff iets inhoudt ipv gas te geven om er een conflict uit te kunnen slepen
Ik ben t ermee eens maar nog steeds geldt dat recht inhalen verboden Is net als links blijven plakkenquote:Op maandag 1 december 2014 00:47 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Als je continue rechts kan inhalen, betekent dat simpelweg dat de rest onnodig links zit. Zo simpel is het. Oorzaak -> gevolg = actie -> reactie.
Hij heeft toch spiegels?quote:Op maandag 1 december 2014 00:49 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Ik ben t ermee eens maar nog steeds geldt dat recht inhalen verboden Is net als links blijven plakken
Maar toch je ziet in t filmpje ook gewoon dat die man naar rechts wil en niet verwacht dat deze debiel van rechts komt inhalen
En jij heb toch ogen? Je bent verplicht om links in te halen en niet rechts. Ook al plakt hij links ben jij net zo schuldig als hijquote:
Ga jij nou maar gewoon fatsoenlijk rijden.quote:Op maandag 1 december 2014 00:57 schreef CasB het volgende:
TwisterNederland, ga jij nou maar je studie afmaken, ipv de hele dag youtube filmpjes kijken.
Het gaat er niet om dat ze naar rechts gaan. Het gaat erom dat ze er helemaal niet mogen rijden aangezien hare koninklijke hoogheid een vrije rijbaan eist.quote:Op maandag 1 december 2014 01:03 schreef johnson555 het volgende:
Komen ze dit keer naar rechts, Is t weerniet goed
Ook steeds die groot licht hahahaquote:Op maandag 1 december 2014 01:07 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ze naar rechts gaan. Het gaat erom dat ze er helemaal niet mogen rijden aangezien hare koninklijke hoogheid een vrije rijbaan eist.
Ik doe het zo vaak... Vandaag ook weer, spitsstrook open en alleen de meest linker rijstrook bezet. Ja, dahag, dan ga ik gewoon helemaal rechts en als ik dan iemand voorbij ga, jammer dan? Meeste mensen denken helemaal niet aan naar rechts gaan. Zie het zo vaak, mensen die al kilometers in het midden rijden terwijl er rechts regelmatig grote gaten zijn. Mensen die jij in haalt op een stuk 2 strooks snelweg waarna jij naar rechts gaat en je hun in je spiegel naar links ziet gaan...quote:Op maandag 1 december 2014 00:49 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Ik ben t ermee eens maar nog steeds geldt dat recht inhalen verboden Is net als links blijven plakken
Maar toch je ziet in t filmpje ook gewoon dat die man naar rechts wil en niet verwacht dat deze debiel van rechts komt inhalen
Is een inhaalverbod dan maatgevend? Ja, wat mij betreft niet. Inhaalverboden worden overal maar te pas en te onpas neergegooid, mede dankzij wat ik al eerder zei (mensen die niet kunnen inhalen). Makkelijke maatregel. Ik woon in omgeving Alkmaar en ging met enige regelmaat de Afsluitdijk over, tegenwoordig is het wat minder. Daarvoor pakte ik dan de autoweg over Middenmeer. Voorheen was het allemaal 100 met inhaalmogelijkheden. Meer en meer wordt 80 met inhaalverbod (en inhalen wordt onmogelijk gemaakt). Waarom? Omdat er een stel debielen zijn die niet snappen dat je gas moet geven met inhalen en daardoor frontaal op hun tegenligger geklapt zijn. Gaat echt werken, met 89 een vrachtwagen inhalen (not). Op de snelweg zie je het ook vaak, met invoegen achter en vrachtwagen en dan een meter op de bumper blijven rijden om direct met 70 door te steken naar links.quote:Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik zou het filmpje maar eens kijken. Over de gehele linie van zijn 2e inhaalactie geldt een inhaalverbod (verdrijvingsvlak, spoorwegovergang, vluchtheuvel). Lijkt helemaal fucking nergens op (en dan ben ik nog mild).
Mee eens idd, hij had alle tijd om van zijn gas af te gaan en hem ertussen te laten dit is idd huftergedrag en dat gaat vroeg of laat een keer fout.quote:Op maandag 1 december 2014 00:55 schreef TwisterNederland het volgende:
Vanaf 0:45
Er was geen situatie ontstaan als jij niet als een idioot gas had gegeven toen hij zijn knipperlicht aan deed.
En dan ook nog gaan toeteren. Triest figuur...
Dit heeft niks met moraalridderen te maken maar alles met huftergedrag.
Toch niet zo zeker van je zaak?quote:
Ik zie het probleem niet zo. Container staat ook net na een bocht geplaatst wat toch aardig het zicht ontneemt. Het is wel te zien dat de audi redelijk weinig ruimte overlaat maar verder geen problemen.quote:Op maandag 1 december 2014 10:04 schreef Metro2005 het volgende:
Niet erg spectaculair maar toch: Draai vanochtend een straat in waar links een grote container staat. Auto's die uit de straat komen moeten dus wachten omdat het obstakel op hun weghelft staat. Maarja als je Audi rijdt hoeft dat natuurlijk niet. Het filmpje doet er niet echt recht aan maar ik had slechts een paar cm over, hij duwde hem gewoon door (net als ik overigens):
quote:
TLDR;quote:Op maandag 1 december 2014 14:28 schreef kikoooooo het volgende:
CasB doet een Raymondje en ik heb alles gemist
? Ik zie geen probleem d'r passen makkelijk 2 auto's langs.quote:Op maandag 1 december 2014 10:04 schreef Metro2005 het volgende:
Niet erg spectaculair maar toch: Draai vanochtend een straat in waar links een grote container staat. Auto's die uit de straat komen moeten dus wachten omdat het obstakel op hun weghelft staat. Maarja als je Audi rijdt hoeft dat natuurlijk niet. Het filmpje doet er niet echt recht aan maar ik had slechts een paar cm over, hij duwde hem gewoon door (net als ik overigens):
Ik wilde die van CasB nog zien. Die van Raymond had ik gezien.quote:Op maandag 1 december 2014 14:39 schreef TwisterNederland het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6628495/488ec5d0/index.html
Doe er je voordeel mee, kikoooooo
Dat lijkt misschien zo maar dat past echt niet hoorquote:Op maandag 1 december 2014 14:50 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
? Ik zie geen probleem d'r passen makkelijk 2 auto's langs.
WIl jij een govvedomme je videos online zetten zodat ik je gelijk kan geven?quote:
Ook IP ban? Maak anders gewoon weer een account aan met: twisternederland=ban ofzoquote:Op maandag 1 december 2014 15:24 schreef TwisterNederland het volgende:
Ojee
Ze zijn boos...
[ afbeelding ]
Hey en jij tief eens lekker op met die fotoquote:Op maandag 1 december 2014 00:08 schreef MaximumRush het volgende:
Oh wacht, ik heb nog gelijk ook.
[ afbeelding ]
Ik heb nog eens gekeken, bij het hek past het wel maar daarna niet meer, sry mijn fout. Ik dacht na snel ff te kijken dat er op heel het stuk 2 auto's naast elkaar konden omdat je ook gewoon langs die andere auto kon daarzo.quote:Op maandag 1 december 2014 15:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat lijkt misschien zo maar dat past echt niet hoor
Of medewerker op FS, want op Twitter vallen ze je ook aan als je commentaar op een filmpje plaatst.quote:
Nee. Ken heel Raymond ook niet, maar ik irriteer me nogal aan de hoeveelheid valse meldingen die gedaan worden. Behalve dat je mogelijk de Raymond ertussen hebt zitten, zit er in de hoeveelheid verstrekte gegevens nogal wat bijvangst. Mensen die toevallig hetzelfde heten, dezelfde voornaam hebben ofzo, die staan ook mooi met hun smoelwerk, facebook e.d. op het grote web.quote:
Droom verder. Ik ben ooit op een forum een keer moderator geweest en hoef dat voorlopig niet meer te zijn. De hoeveelheid shit die je over je heen krijgt, nooit doe je het goed. Daar dank ik voor. Ik lees wel eens wat info op flitsservice, that's all.quote:Op maandag 1 december 2014 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of medewerker op FS, want op Twitter vallen ze je ook aan als je commentaar op een filmpje plaatst.
Vriend overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 1 december 2014 20:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee. Ken heel Raymond ook niet, maar ik irriteer me nogal aan de hoeveelheid valse meldingen die gedaan worden. Behalve dat je mogelijk de Raymond ertussen hebt zitten, zit er in de hoeveelheid verstrekte gegevens nogal wat bijvangst. Mensen die toevallig hetzelfde heten, dezelfde voornaam hebben ofzo, die staan ook mooi met hun smoelwerk, facebook e.d. op het grote web.
En wat probeer je nou eigenlijk te laten zien? Wat wil je bewijzen? Dat je een hele grote piemol hebt omdat je iets kan intypen op google en dit kan knippen-plakken naar dumpert? Ben je ooit een keer eruit getrokken bij het stoplicht door een donkere Audi A4 en probeer je daarom nu iemand die ook zo'n ding heeft erbij te lappen. Ben je een keer door hem ingehaald daar in die regio? Of ken je hem wel en heb je ruzie met hem en probeer je op deze manier je gelijk te halen?
Wie is de volgende? CasB? Heb je daarvan ook alle filmpjes opgeslagen? Ga je die straks helemaal zwart maken? Adressen publiceren? Woonplaats? Facebook? Tig mensen hun facebook delen die het niet zijn? En daarna iedere andere dashcam gebruiker?
Zoals ik al zei, ik heb TNL altijd gerespecteerd als mens. De compilaties die geplaatst werden uit China, Polen, Rusland, etc. Hilarisch, ik was een vaste volger. Maar de acties die nu gedaan worden? NOT DONE!
Wat nou als je straks ernaast blijkt te zitten? En er wel een of andere doorgedraaide boer zo'n persoon het licht voorgoed uit de ogen rijdt? En die persoon helemaal niets met deze filmpjes te maken heeft gehad? Wat zeg je dan tegen familie, kinderen, etc??? "Ja, sorry, ik dacht dat hij het was?" En al zou die persoon wel wat met die filmpjes te maken hebben gehad, dan ga je naar de politie en kijk je wat die kunnen doen. Maar iemand zo opzoeken omdat zijn rijstijl je niet aan staat? Kom op.
[..]
Droom verder. Ik ben ooit op een forum een keer moderator geweest en hoef dat voorlopig niet meer te zijn. De hoeveelheid shit die je over je heen krijgt, nooit doe je het goed. Daar dank ik voor. Ik lees wel eens wat info op flitsservice, that's all.
Je hebt het filmpje verwijderd, dus kan het niet meer terug kijken, maar wat ik ervan herinner, die mensen maken tegelijk of net na jou aanstalten de rotonde op te gaan. Niemand verwacht dat iemand zo hard over een rotonde scheurt.quote:Op maandag 1 december 2014 00:40 schreef CasB het volgende:
En wat blijft iedereen steggelen over mijn 'gas geven'. Je kijkt toch gvd eerst voor je een rotonde oprijdt? Of hebben jullie allemaal geen rijbewijs?
Dat zijn mooie lanen met eiken erlangs?quote:
Deze is wel heel erg trouwensquote:Op maandag 1 december 2014 14:39 schreef TwisterNederland het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6628495/488ec5d0/index.html
Doe er je voordeel mee, kikoooooo
Oepsquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:40 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat zijn mooie lanen met eiken erlangs?
Lijkt me toch juist prima om ze even de sloot in te jagen? Kunnen ze ook niet meer onder een andere auto lopen.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:38 schreef Gammareactor het volgende:
Pietert (aka sn3akz op YT) van Flitsservice.nl die het nodig vind om op eenden af te rijden en vervolgens herrie maakt dmv gasgeven :
Hoe laag ken je zakken......
Er zit een vrij groot verschil in hoe er op dit kat werd ingereden en hoe er op de eendjes wordt ingereden.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:11 schreef Gammareactor het volgende:
Dat verhaaltje met die kat bijna aanrijden was zeker ook ivm de veiligheid van de kat ?
Jullie weten zelf hoe die FS broekventjes rijden....
Volgens mij niet omdat je een stukje intro mist. Mja, de meeste zolderautistjes op Fok hebben waarschijnlijk helemaal geen rijbewijs of durven geen filmpjes te laten zien, dus gaan ze haten op anderen die wel (debiele) dingen doen.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:18 schreef DroogDok het volgende:
Is dit topic eigenlijk wel bedoelt voor het linken van filmpjes van anderen?
tja andersom zetten mensen zelf filmpjes op internet voor anderen. dan moet je niet komen huilen vind ik als je wat kritiek over je heen krijgt. Imo die CasB bv. doet in sommige filmpjes gewoon rare dingen en krijgt kritiek. als je dan gaat huilen, moet je niet videos postenquote:Op woensdag 3 december 2014 13:04 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Volgens mij niet omdat je een stukje intro mist. Mja, de meeste zolderautistjes op Fok hebben waarschijnlijk helemaal geen rijbewijs of durven geen filmpjes te laten zien, dus gaan ze haten op anderen die wel (debiele) dingen doen.
Jij begrijpt er echt niks van zie ik al.quote:
Ga hier nu niet proberen goed te praten dat hij bewust op een dier in rijdt! Mensen die zoiets doen mogen wat mij betreft doodgeknuppeld worden........quote:Op woensdag 3 december 2014 12:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er zit een vrij groot verschil in hoe er op dit kat werd ingereden en hoe er op de eendjes wordt ingereden.
Vent, doe ff gezond ofzo. Die kat heb ik nooit gezien, maar bij die eendjes gaat die motorrijder er juist naartoe om ze te redden van platgereden worden.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:41 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ga hier nu niet proberen goed te praten dat hij bewust op een dier in rijdt! Mensen die zoiets doen mogen wat mij betreft doodgeknuppeld worden........
Maar dan nog, als iemand er behoefte aan zou hebben ze hier te delen, zou die ze zelf wel hier delen, denk? Waarom plaatsen de mensen die zo graag willen haten niet gewoon eigen materiaal waarin ze haten op andere maffe weggebruikers?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:31 schreef johnson555 het volgende:
[..]
tja andersom zetten mensen zelf filmpjes op internet voor anderen. dan moet je niet komen huilen vind ik als je wat kritiek over je heen krijgt. Imo die CasB bv. doet in sommige filmpjes gewoon rare dingen en krijgt kritiek. als je dan gaat huilen, moet je niet videos posten
Omdat IEDEREEN behalve jij snapt dat iemand eendjes JUIST de bosjes in wil jagen voor hun eigen veiligheid, doet blijkbaar IEDEREEN behalve jij het dus fout? Hou toch op man.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:50 schreef Gammareactor het volgende:
Dit keurt men zeker ook goed hier, meneer Feitelijk die gewoon moetwillig mussen aanrijd :
Hij geeft extra gas (met koppeling in!!!!) zodat ze verder het gras in gaan, je bent zelf de mafkees.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:55 schreef Gammareactor het volgende:
Mafkees die eenden liepen allang in het gras en toch vond meneer het nodig om extra op ze in te rijden.
Ach ja Delano is FS lid dat zegt al genoeg.
Ben je weer bezig? Als we jou op je woord moeten geloven ben je de koning van de weg die alles altijd zo goed weet.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij geeft extra gas (met koppeling in!!!!) zodat ze verder het gras in gaan, je bent zelf de mafkees.
En nee, ik ben geen lid van FS, hoe kom je daar bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |