Jij begon het persoonlijk te maken. Je roept het op jezelf af.quote:Op maandag 1 december 2014 00:35 schreef CasB het volgende:
Goh, hebben we het dumpert niveau gehaald dat we foto's en evt namen erbij gaan halen.
Chapeau, jullie zijn werkelijk waar erg volwassen.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:29 schreef CasB het volgende:
Ga anders een keertje mee met mij in de auto. Als je durft.
Oh wacht, dan moet je van je zolderkamer afkomen.
Ho ho ho, ik haal nergens persoonlijke gegevens en/of foto's erbij, want daar gaat het hier niet om.quote:Op maandag 1 december 2014 00:38 schreef TwisterNederland het volgende:
Jij begon het persoonlijk te maken. Je roept het op jezelf af.
Dus nu niet gaan janken.
Gas geven om een situatie te veroorzaken zodat jij weer je gelijk kunt halen op youtube.quote:Op maandag 1 december 2014 00:40 schreef CasB het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik haal nergens persoonlijke gegevens en/of foto's erbij, want daar gaat het hier niet om.
Volgens mij gaat het over een verschil in mening over hoe men zich gedraagt in het verkeer.
En wat blijft iedereen steggelen over mijn 'gas geven'. Je kijkt toch gvd eerst voor je een rotonde oprijdt? Of hebben jullie allemaal geen rijbewijs?
quote:Vandaag willen we het eens hebben over voorrangsziekte. Een zojuist ontdekte hardnekkige aandoening waar sommige dash- en helmetcamfilmers last van krijgen. Dat is als je in het verkeer ALTIJD je voorrang opeist [wat van de wetgever niet mag trouwens]. Want je filmt het lekker toch. Voorrangsziekte is als je onhandige acties van medeweggebruikers uitbuit voor je Youtubekanaal. Door bijvoorbeeld extra gas bij te geven zodat je 100 meter later kan schelden en toeteren. Of exact precies GPS-gesynct 50 km/u gaan rijden omdat dat je recht is, wat er verder ook op je pad gebeurt. We zien het telkens weer.
Als je continue rechts kan inhalen, betekent dat simpelweg dat de rest onnodig links zit. Zo simpel is het. Oorzaak -> gevolg = actie -> reactie.quote:Op maandag 1 december 2014 00:44 schreef johnson555 het volgende:
Wtf wel kijken roepen maar zelf continu rechts inhalen
Dat doe ik toch ook? Ik moet vol in de remmen namelijk...Want als ik mijn gas loslaat rol ik nog vrolijk verder.quote:Op maandag 1 december 2014 00:45 schreef quinoahipster het volgende:
Dat betekent dus ook, dat wanneer iemand misschien iets onhandig een rotonde op komt, je ff iets inhoudt ipv gas te geven om er een conflict uit te kunnen slepen
Ik ben t ermee eens maar nog steeds geldt dat recht inhalen verboden Is net als links blijven plakkenquote:Op maandag 1 december 2014 00:47 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Als je continue rechts kan inhalen, betekent dat simpelweg dat de rest onnodig links zit. Zo simpel is het. Oorzaak -> gevolg = actie -> reactie.
Hij heeft toch spiegels?quote:Op maandag 1 december 2014 00:49 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Ik ben t ermee eens maar nog steeds geldt dat recht inhalen verboden Is net als links blijven plakken
Maar toch je ziet in t filmpje ook gewoon dat die man naar rechts wil en niet verwacht dat deze debiel van rechts komt inhalen
En jij heb toch ogen? Je bent verplicht om links in te halen en niet rechts. Ook al plakt hij links ben jij net zo schuldig als hijquote:
Ga jij nou maar gewoon fatsoenlijk rijden.quote:Op maandag 1 december 2014 00:57 schreef CasB het volgende:
TwisterNederland, ga jij nou maar je studie afmaken, ipv de hele dag youtube filmpjes kijken.
Het gaat er niet om dat ze naar rechts gaan. Het gaat erom dat ze er helemaal niet mogen rijden aangezien hare koninklijke hoogheid een vrije rijbaan eist.quote:Op maandag 1 december 2014 01:03 schreef johnson555 het volgende:
Komen ze dit keer naar rechts, Is t weerniet goed
Ook steeds die groot licht hahahaquote:Op maandag 1 december 2014 01:07 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ze naar rechts gaan. Het gaat erom dat ze er helemaal niet mogen rijden aangezien hare koninklijke hoogheid een vrije rijbaan eist.
Ik doe het zo vaak... Vandaag ook weer, spitsstrook open en alleen de meest linker rijstrook bezet. Ja, dahag, dan ga ik gewoon helemaal rechts en als ik dan iemand voorbij ga, jammer dan? Meeste mensen denken helemaal niet aan naar rechts gaan. Zie het zo vaak, mensen die al kilometers in het midden rijden terwijl er rechts regelmatig grote gaten zijn. Mensen die jij in haalt op een stuk 2 strooks snelweg waarna jij naar rechts gaat en je hun in je spiegel naar links ziet gaan...quote:Op maandag 1 december 2014 00:49 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Ik ben t ermee eens maar nog steeds geldt dat recht inhalen verboden Is net als links blijven plakken
Maar toch je ziet in t filmpje ook gewoon dat die man naar rechts wil en niet verwacht dat deze debiel van rechts komt inhalen
Is een inhaalverbod dan maatgevend? Ja, wat mij betreft niet. Inhaalverboden worden overal maar te pas en te onpas neergegooid, mede dankzij wat ik al eerder zei (mensen die niet kunnen inhalen). Makkelijke maatregel. Ik woon in omgeving Alkmaar en ging met enige regelmaat de Afsluitdijk over, tegenwoordig is het wat minder. Daarvoor pakte ik dan de autoweg over Middenmeer. Voorheen was het allemaal 100 met inhaalmogelijkheden. Meer en meer wordt 80 met inhaalverbod (en inhalen wordt onmogelijk gemaakt). Waarom? Omdat er een stel debielen zijn die niet snappen dat je gas moet geven met inhalen en daardoor frontaal op hun tegenligger geklapt zijn. Gaat echt werken, met 89 een vrachtwagen inhalen (not). Op de snelweg zie je het ook vaak, met invoegen achter en vrachtwagen en dan een meter op de bumper blijven rijden om direct met 70 door te steken naar links.quote:Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik zou het filmpje maar eens kijken. Over de gehele linie van zijn 2e inhaalactie geldt een inhaalverbod (verdrijvingsvlak, spoorwegovergang, vluchtheuvel). Lijkt helemaal fucking nergens op (en dan ben ik nog mild).
Mee eens idd, hij had alle tijd om van zijn gas af te gaan en hem ertussen te laten dit is idd huftergedrag en dat gaat vroeg of laat een keer fout.quote:Op maandag 1 december 2014 00:55 schreef TwisterNederland het volgende:
Vanaf 0:45
Er was geen situatie ontstaan als jij niet als een idioot gas had gegeven toen hij zijn knipperlicht aan deed.
En dan ook nog gaan toeteren. Triest figuur...
Dit heeft niks met moraalridderen te maken maar alles met huftergedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |