abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147171686
Goh, hebben we het dumpert niveau gehaald dat we foto's en evt namen erbij gaan halen.

Chapeau, jullie zijn werkelijk waar erg volwassen. :W
pi_147171751
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 00:35 schreef CasB het volgende:
Goh, hebben we het dumpert niveau gehaald dat we foto's en evt namen erbij gaan halen.

Chapeau, jullie zijn werkelijk waar erg volwassen. :W
Jij begon het persoonlijk te maken. Je roept het op jezelf af.
Dus nu niet gaan janken.
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 23:29 schreef CasB het volgende:
:') Ga anders een keertje mee met mij in de auto. Als je durft.

Oh wacht, dan moet je van je zolderkamer afkomen.
pi_147171797
quote:
13s.gif Op maandag 1 december 2014 00:38 schreef TwisterNederland het volgende:
Jij begon het persoonlijk te maken. Je roept het op jezelf af.
Dus nu niet gaan janken.
Ho ho ho, ik haal nergens persoonlijke gegevens en/of foto's erbij, want daar gaat het hier niet om.

Volgens mij gaat het over een verschil in mening over hoe men zich gedraagt in het verkeer.

En wat blijft iedereen steggelen over mijn 'gas geven'. Je kijkt toch gvd eerst voor je een rotonde oprijdt? Of hebben jullie allemaal geen rijbewijs?
pi_147171898
Wtf wel kijken roepen maar zelf continu rechts inhalen
Zie!
pi_147171907
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 00:40 schreef CasB het volgende:

[..]

Ho ho ho, ik haal nergens persoonlijke gegevens en/of foto's erbij, want daar gaat het hier niet om.

Volgens mij gaat het over een verschil in mening over hoe men zich gedraagt in het verkeer.

En wat blijft iedereen steggelen over mijn 'gas geven'. Je kijkt toch gvd eerst voor je een rotonde oprijdt? Of hebben jullie allemaal geen rijbewijs?
Gas geven om een situatie te veroorzaken zodat jij weer je gelijk kunt halen op youtube.
Ben je bekend met de term voorrangsziekte? Want daar lijd je aan.
quote:
Vandaag willen we het eens hebben over voorrangsziekte. Een zojuist ontdekte hardnekkige aandoening waar sommige dash- en helmetcamfilmers last van krijgen. Dat is als je in het verkeer ALTIJD je voorrang opeist [wat van de wetgever niet mag trouwens]. Want je filmt het lekker toch. Voorrangsziekte is als je onhandige acties van medeweggebruikers uitbuit voor je Youtubekanaal. Door bijvoorbeeld extra gas bij te geven zodat je 100 meter later kan schelden en toeteren. Of exact precies GPS-gesynct 50 km/u gaan rijden omdat dat je recht is, wat er verder ook op je pad gebeurt. We zien het telkens weer.
pi_147171908
Niet één van de auto's die voor jou de rotonde op kwam deed dat op een manier die echt niet kon :')

Je hebt het gvd zelf over anticiperen. Dat betekent dus ook, dat wanneer iemand misschien iets onhandig een rotonde op komt, je ff iets inhoudt ipv gas te geven om er een conflict uit te kunnen slepen :')
  FOK!fotograaf maandag 1 december 2014 @ 00:47:42 #33
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_147171964
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2014 00:44 schreef johnson555 het volgende:
Wtf wel kijken roepen maar zelf continu rechts inhalen
Als je continue rechts kan inhalen, betekent dat simpelweg dat de rest onnodig links zit. Zo simpel is het. Oorzaak -> gevolg = actie -> reactie.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_147171981
Genoeg trouwens met die privé info en foto's trouwens, dat is gewoon kk zielig
Zie!
pi_147172008
quote:
14s.gif Op maandag 1 december 2014 00:45 schreef quinoahipster het volgende:
Dat betekent dus ook, dat wanneer iemand misschien iets onhandig een rotonde op komt, je ff iets inhoudt ipv gas te geven om er een conflict uit te kunnen slepen
Dat doe ik toch ook? Ik moet vol in de remmen namelijk...Want als ik mijn gas loslaat rol ik nog vrolijk verder.
pi_147172012
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 00:47 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Als je continue rechts kan inhalen, betekent dat simpelweg dat de rest onnodig links zit. Zo simpel is het. Oorzaak -> gevolg = actie -> reactie.
Ik ben t ermee eens maar nog steeds geldt dat recht inhalen verboden Is net als links blijven plakken

Maar toch je ziet in t filmpje ook gewoon dat die man naar rechts wil en niet verwacht dat deze debiel van rechts komt inhalen >:O
Zie!
pi_147172023
quote:
14s.gif Op maandag 1 december 2014 00:49 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Ik ben t ermee eens maar nog steeds geldt dat recht inhalen verboden Is net als links blijven plakken

Maar toch je ziet in t filmpje ook gewoon dat die man naar rechts wil en niet verwacht dat deze debiel van rechts komt inhalen >:O
Hij heeft toch spiegels?
pi_147172065
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 00:50 schreef CasB het volgende:

[..]

Hij heeft toch spiegels?
En jij heb toch ogen? Je bent verplicht om links in te halen en niet rechts. Ook al plakt hij links ben jij net zo schuldig als hij :)
Zie!
pi_147172121
Vanaf 0:45
Er was geen situatie ontstaan als jij niet als een idioot gas had gegeven toen hij zijn knipperlicht aan deed. :{w
En dan ook nog gaan toeteren. Triest figuur...
Dit heeft niks met moraalridderen te maken maar alles met huftergedrag.
pi_147172163
TwisterNederland, ga jij nou maar je studie afmaken, ipv de hele dag youtube filmpjes kijken.

En ik geef alleen maar gas bij om er snel voorbij te zijn, niet om het gat dicht te rijden of zoiets.
pi_147172187
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 00:57 schreef CasB het volgende:
TwisterNederland, ga jij nou maar je studie afmaken, ipv de hele dag youtube filmpjes kijken.
Ga jij nou maar gewoon fatsoenlijk rijden. 8)7
Edit: vanwaar jouw moraaltoetertje dan? Je geeft gewoon expres gas en geeft hem ook nog de schuld...

[ Bericht 4% gewijzigd door TwisterNederland op 01-12-2014 01:11:45 ]
pi_147172255
Komen ze dit keer naar rechts, Is t weerniet goed _O-
Zie!
pi_147172306
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2014 01:03 schreef johnson555 het volgende:
Komen ze dit keer naar rechts, Is t weerniet goed _O-
Het gaat er niet om dat ze naar rechts gaan. Het gaat erom dat ze er helemaal niet mogen rijden aangezien hare koninklijke hoogheid een vrije rijbaan eist.
pi_147172421
quote:
7s.gif Op maandag 1 december 2014 01:07 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat ze naar rechts gaan. Het gaat erom dat ze er helemaal niet mogen rijden aangezien hare koninklijke hoogheid een vrije rijbaan eist.
Ook steeds die groot licht hahaha _O- Sommige situaties kloppen maar heel vaak zoekt ie t op door gas bij te geven _O-
Zie!
  FOK!fotograaf maandag 1 december 2014 @ 01:23:12 #45
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_147172534
quote:
14s.gif Op maandag 1 december 2014 00:49 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Ik doe het zo vaak... Vandaag ook weer, spitsstrook open en alleen de meest linker rijstrook bezet. Ja, dahag, dan ga ik gewoon helemaal rechts en als ik dan iemand voorbij ga, jammer dan? Meeste mensen denken helemaal niet aan naar rechts gaan. Zie het zo vaak, mensen die al kilometers in het midden rijden terwijl er rechts regelmatig grote gaten zijn. Mensen die jij in haalt op een stuk 2 strooks snelweg waarna jij naar rechts gaat en je hun in je spiegel naar links ziet gaan... 8)7
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  FOK!fotograaf maandag 1 december 2014 @ 01:44:33 #46
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_147172789
quote:
15s.gif Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik zou het filmpje maar eens kijken. Over de gehele linie van zijn 2e inhaalactie geldt een inhaalverbod (verdrijvingsvlak, spoorwegovergang, vluchtheuvel). Lijkt helemaal fucking nergens op (en dan ben ik nog mild).
Is een inhaalverbod dan maatgevend? Ja, wat mij betreft niet. Inhaalverboden worden overal maar te pas en te onpas neergegooid, mede dankzij wat ik al eerder zei (mensen die niet kunnen inhalen). Makkelijke maatregel. Ik woon in omgeving Alkmaar en ging met enige regelmaat de Afsluitdijk over, tegenwoordig is het wat minder. Daarvoor pakte ik dan de autoweg over Middenmeer. Voorheen was het allemaal 100 met inhaalmogelijkheden. Meer en meer wordt 80 met inhaalverbod (en inhalen wordt onmogelijk gemaakt). Waarom? Omdat er een stel debielen zijn die niet snappen dat je gas moet geven met inhalen en daardoor frontaal op hun tegenligger geklapt zijn. Gaat echt werken, met 89 een vrachtwagen inhalen (not). Op de snelweg zie je het ook vaak, met invoegen achter en vrachtwagen en dan een meter op de bumper blijven rijden om direct met 70 door te steken naar links.

Ook jij moet toch wel snappen, als weldenkend mens, dat we in Nederland debiel bezig zijn? Doorgaande provinciale wegen die worden gedowngrade van 80 naar 60, rotondes die worden gelegd in die doorgaande provinciale wegen omdat sommige te beroerd zijn om mensen op zo'n weg voorrang te geven of gas te geven als ze erop draaien. Hoe vaak ik het heb dat ik hem vol in de ankers kan hangen omdat er weer een of ander figuur de weg op draait en denkt dat 40 km/h snelheidsverschil (ik rijd op een 80 weg) wel fijn is om er even uit te remmen. En zet je dan je grootlicht bij, dan ben jij de asociale klootzak. Nou, nee, als ik een wagen in de ABS moet hangen om er een verschil van 40 km/h uit te remmen, dan vind ik niet dat ik nog de aso ben. Maargoed, zo'n automobilist is het product van het debiele beleid omtrent wegen, verkeersplannen en rijopleiding van onze eigen Nederlandse overheid. En ja, iemand die daar dan van afwijkt, is al snel een aso.

Nog zo'n voorbeeld: Laatst ging erop facebook zo'n verkeersquizje rond, 10 vragen. Als je daar aangaf dat je voor een invoeger niet aan de kant ging, maar gewoon je eigen tempo rechts bleef rijden, stoïcijns rechtsrijden geloof ik (en feitelijk dus helemaal niets met de invoeger doet), dan kreeg je als uitslag dat je een aso was of dat je zo ver mogelijk van alles dat wielen heeft weg moest blijven. Geef je echter als antwoord dat je hem de ruimte geeft, dan ben je opeens een sociale bestuurder, terwijl al je andere antwoorden hetzelfde zijn. Ergo: Je bent dus tegenwoordig al een aso als je gewoon doet wat er in de regels staat (niet onnodig links rijden). Of ben ik soms de enige die dat van de pot gerukt vindt? En dat is gewoon de maatschappelijke trend. Zelf nadenken hoo maar: ga maar eens 25 bij een school rijden zo rond de tijd dat de school uit gaat, gegarandeerd dat je bumperklevers hebt, probeer 80 op een provinciale weg te rijden. Knappe jongen als je dat op een dag met wat andere gebruikers, ergens gewoon halverwege een treintje, lukt.
The summer is magic!

pi_147173591
quote:
8s.gif Op maandag 1 december 2014 00:55 schreef TwisterNederland het volgende:
Vanaf 0:45
Er was geen situatie ontstaan als jij niet als een idioot gas had gegeven toen hij zijn knipperlicht aan deed. :{w
En dan ook nog gaan toeteren. Triest figuur...
Dit heeft niks met moraalridderen te maken maar alles met huftergedrag.
Mee eens idd, hij had alle tijd om van zijn gas af te gaan en hem ertussen te laten dit is idd huftergedrag en dat gaat vroeg of laat een keer fout.
pi_147174729
Ik blijf het schokkend vinden hoe weinig mensen weten dat rechtdoorgaande voetgangers ook gewoon voorrang hebben als jij afslaat. Zag t weer in de compilatie van onze Groningse propellerpet.
  maandag 1 december 2014 @ 07:50:55 #49
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147174857
pi_147175792
Wat ik opmerk is dat als ik die filmpjes zonder geluid kijk (zodat ik het geklaag en gefoeter van de dashcammer niet hoor) ik in de eerste instantie niet eens merk dat er iets is tot ik het nog eens kijk of in de comment de tijdstippen zie waarop het gebeurd zou zijn. :')
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')