Ik heb genotenquote:
Heb alleen dag 1 kunnen zien. Helaas.quote:
Ja mooi hequote:Op donderdag 4 december 2014 23:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
Veel gekeken dit keer. Eerste wat me nu weer te binnen schiet was dat jumpshot van Feyen
SPOILER: RTL is natuurlijk niet helemaal live. Klikken dus op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik durf het niet zeker te zeggen, maar volgensmij liggen er ook minder ballen op tafel!!11!!quote:Op maandag 4 december 2017 20:46 schreef wdn het volgende:
"een pooltafel is iets kleiner dan een snookertafel"
Echt? Je meent het?
Nee toch?quote:Op maandag 4 december 2017 20:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik durf het niet zeker te zeggen, maar volgensmij liggen er ook minder ballen op tafel!!11!!
Ooit kijk je dit spelletje voor het eerst natuurlijk. Zo vaak is dit nu ook weer niet op tv.quote:Op maandag 4 december 2017 21:44 schreef wdn het volgende:
Gaat' ie weer: "in 9-ball moet je de 9 maken door eerst de laagste genummerde bal te spelen"
Joh. Iedereen die kijkt weet dat wel hoor
---
1x per jaar.quote:Op maandag 4 december 2017 21:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ooit kijk je dit spelletje voor het eerst natuurlijk. Zo vaak is dit nu ook weer niet op tv.
Maar 3x zeggen in 1 uur is ook weer een ander uiterstequote:Op maandag 4 december 2017 21:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ooit kijk je dit spelletje voor het eerst natuurlijk. Zo vaak is dit nu ook weer niet op tv.
Ik heb ook alleen gekroegpoold hoor, niet dit.quote:Op maandag 4 december 2017 21:48 schreef wdn het volgende:
[..]
1x per jaar.
Maar je kijkt dit niet als je niet zelf ooit pool heb gespeeld lijkt me
Was het maar 3xquote:Op maandag 4 december 2017 21:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar 3x zeggen in 1 uur is ook weer een ander uiterste
Dat is meer dan genoeg. Jij kent de regels dan toch wel?quote:Op maandag 4 december 2017 21:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen gekroegpoold hoor, niet dit.
Nopequote:Op dinsdag 5 december 2017 20:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
Losssss.
Die van Boening (USA), was dat nu ook een Nederlander?
Wat is die goed zegquote:
Ziggy is er vanaf 21.30 bij.quote:Op woensdag 6 december 2017 19:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vanavond pas laat op Ziggo? Dat de CL voorgaat snap ik, maar dat non-NBA basketball...
Klopt. Zelfs als je de 9 bij de breakoff pot is het klaar.quote:Op woensdag 6 december 2017 22:50 schreef Max23 het volgende:
De speler die de 9 pot wint het frame, zelfs als de tegenstander de eerste 8 erin heeft gestoten.
de witte moet dan wel nog op de tafel blijvenquote:Op woensdag 6 december 2017 22:50 schreef Max23 het volgende:
De speler die de 9 pot wint het frame, zelfs als de tegenstander de eerste 8 erin heeft gestoten.
Het is/was op het open Ziggo-kanaal. Alleen maar goed dat er (veel) rekening met nieuwe kijkers gehouden wordt. Hopelijk vinden ze het leuk en gaan ze zelf ook spelenquote:Op maandag 4 december 2017 21:48 schreef wdn het volgende:
[..]
1x per jaar.
Maar je kijkt dit niet als je niet zelf ooit pool heb gespeeld lijkt me
Ik ook! en ook dit jaar gaan we winnenquote:Op woensdag 5 december 2018 08:24 schreef Vinniiee het volgende:
Er zijn toch nog meer mensen die dit volgen. Ben benieuwd of usa dit voort kan zetten, dan zou Europa eens een keer wat meer tegenstand hebben
Denk je dat nu nog?quote:Op donderdag 6 december 2018 18:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook! en ook dit jaar gaan we winnen
het kan nogquote:
CL zit in de weg.quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:05 schreef Modus het volgende:
Vanavond begint de 2020 editie. Deels te volgen via Ziggo (ik meen 1 avond live en verder alleen samenvattingen).
*kunnen zijn. Het lag gister echt dichter bij elkaar dan die 5-0 doet vermoeden.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:40 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Vanavond zou het dus gedaan moeten zijn.
Ja, ik heb de samenvattig gezien maar uiteindelijk telt alleen de uitslag.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*kunnen zijn. Het lag gister echt dichter bij elkaar dan die 5-0 doet vermoeden.
Ik keek 1 dag nietquote:
Is het ook ergens te zien?quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:21 schreef Modus het volgende:
Dinsdag begint de 2021 editie. Met Earl.
https://matchroompool.com/mosconi-cup/
Gelukkig wel, laatste jaar kutten met VPNquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:50 schreef borisz het volgende:
Laatste editie bij Ziggy. Gaat mee met Matchroom Sports naar Viaplay.
Goeie combi wel op de 9quote:Op donderdag 9 december 2021 21:39 schreef Da_Sandman het volgende:
SVB met typische SVB pech van een bijna 4-1 voorsprong naar een 5-3 nederlaag. Europa op 7-5 voorsprong.
Dat dan weer welquote:
Tijdfout omdat hij de witte liet schoonmaken, in de veronderstelling dat in die tijd de klok stopt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:57 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Wat gebeurde er?
Zag dat er consternatie was, maar had het net ff niet mee gekregen?
Oh jeez...quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tijdfout omdat hij de witte liet schoonmaken, in de veronderstelling dat in die tijd de klok stopt.
Yep, we krijgen gelukkig nog wat meer te zien.quote:
Viaplay...quote:Op woensdag 6 december 2023 11:54 schreef Janneke141 het volgende:
Oh, het begint vandaag al. Wordt het ook nog ergens uitgezonden, Ziggo ofzo?
Dâhèknie, om het eens in goed Nijmeegs te zeggen. Dan maar een streampje zoeken.quote:
Zijn er al sessietijden bekend?quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:17 schreef Modus het volgende:
As. zaterdag begint de Mosconi Cup weer, te bekijken via Viaplay en mogelijk MatchroomLive.
Dagelijks vanaf 19:00u.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zijn er al sessietijden bekend?
Vanavond dus.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:17 schreef Modus het volgende:
As. zaterdag begint de Mosconi Cup weer, te bekijken via Viaplay en mogelijk MatchroomLive.
Gisteren en vandaag toch maar naar snooker gekeken.quote:Op zondag 1 december 2024 21:04 schreef Janneke141 het volgende:
Ook al is het ieder jaar een beetje overhypet, het blijft toch wel een erg leuk toernooitje om naar te kijken.
Ik doe het nu met twee schermenquote:Op zondag 1 december 2024 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag toch maar naar snooker gekeken.
Ik ook niet. God mocht weten hoe lang dat nog ging duren. Afgezet bij ik geloof 4-4.quote:Op zondag 1 december 2024 21:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik doe het nu met twee schermenDe snookerwedstrijd van gisteren heb ik echt niet uitgezeten trouwens.
Dan heeft het publiek wat meer marge om op tijd bij de Snooker Shoot Out te arriverenquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:43 schreef Janneke141 het volgende:
Dit kan wel eens een kort avondje worden.
Eerste matches 8-ball zijn bezigquote:Op maandag 6 januari 2025 15:13 schreef Modus het volgende:
Eind deze week (10-12 jan) worden de eindrondes NK 8-ball en 9-ball gespeeld. Te volgen op YouTube bij de KNBB, de finale van 9-ball wordt zelfs live op RTL7 uitgezonden, zondag vanaf 16u.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |