Ik ga de skull ook alsnog doenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:30 schreef Dyre het volgende:
Burdie
Meteen geprint en straks aan de slag!
ik wil de skull ook nog maken, ook al is die het niet geworden, maar aan de andere kant vind ik het zonde van de inkt van mijn nieuwe markers![]()
Dat is super!quote:Op woensdag 3 december 2014 16:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Burdie laat ze staan tot de ronde is afgelopen. Tijd zat dus!
Geweldig!quote:Op woensdag 3 december 2014 15:03 schreef Burdie het volgende:
Here you go! Ze staan er weer allemaal in
http://www.prettyplease.nl/kleurplaten4.pdf
Ik kies vijf of zes bijpassende kleuren en leg de rest gewoon weg. Dan krijg je geen hysterie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik doe deze keer ook mee!Vooral omdat ik de plaat toch al heb
Ik vind het wel lastig om niet al te hysterisch te worden met alle kleuren.
Ik ben meer van het improviserenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kies vijf of zes bijpassende kleuren en leg de rest gewoon weg. Dan krijg je geen hysterie.
Zondag 14 december. Je hebt nog een week.quote:Op zondag 7 december 2014 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Wanneer mogen ze online eigenlijk??
quote:Op zondag 7 december 2014 12:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zondag 14 december. Je hebt nog een week.
Nee weet ik wel, ik was gewoon lekker aan het zeurenquote:Op zondag 7 december 2014 20:06 schreef Nijna het volgende:
Maar niet iedereen heeft evenveel tijd en kleurt even snel, dus om iedereen voldoende tijd te geven is het wat ruim. Nog even geduld (en op je handen zitten)
Dat gevoel had ik bij de vorige platen ook. Maar deze plaat zal rustiger gaan...want ik ben thuis n beetje druk en op het werk ook. En de plaat spreekt me niet erg aan.quote:Op zondag 7 december 2014 13:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]zo lang nog wachten.. heb hem al lang af
Dat mag hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee weet ik wel, ik was gewoon lekker aan het zeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |