quote:
Ik zit mobiel, ik vond dit al spannend genoeg....en hij is wel leuk.quote:
Ja ik zeg wel niks meerquote:Op zondag 30 november 2014 20:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Had dat nou niet gezegd. nu stottert die
Jezus, wat moet jij nou weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik had het vanmiddag nog over jequote:
Rondjes lopen, dat is een geluidsfragment die hij altijd in zijn show laat horenquote:
Dat zou ik niet wetenquote:Op zondag 30 november 2014 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Rondjes lopen, dat is een geluidsfragment die hij altijd in zijn show laat horen
Ik zit eigenlijk vooral te genieten. Dus ik spiek wel een keer bij jou, danquote:Op zondag 30 november 2014 20:18 schreef Kally het volgende:
Ik zit driftig band namen op te schrijven hier, ik ken ze niet maar gitaren
Hahaha, dat magquote:Op zondag 30 november 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk vooral te genieten. Dus ik spiek wel een keer bij jou, dan.
Midden in je smuigeltje jonguhhhquote:
Ik kijk nauwelijks tvquote:Op zondag 30 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
Oh godverdomme, ik wil het huis dat Martin en Cheryl hebben in Gooische Vrouwen.
Is niet op tv. Ik ben Gooische Vrouwen aan het terugkijken op dvd. En vanmiddag was dat huis zo mooi in beeld. Tering, wat een gaaf huis.quote:
Pics!quote:Op zondag 30 november 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet op tv. Ik ben Gooische Vrouwen aan het terugkijken op dvd. En vanmiddag was dat huis zo mooi in beeld. Tering, wat een gaaf huis.
Het eerste of tweede huis?quote:Op zondag 30 november 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet op tv. Ik ben Gooische Vrouwen aan het terugkijken op dvd. En vanmiddag was dat huis zo mooi in beeld. Tering, wat een gaaf huis.
quote:
De eerste is die witte.quote:Op zondag 30 november 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tweede. Die eerste vind ik niet zo.
Oh ja, het is al een tijd terug dat ik gekeken heb. Maar weer eens doen.quote:
Echt leukquote:Op zondag 30 november 2014 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ja, het is al een tijd terug dat ik gekeken heb. Maar weer eens doen.
Ik ben helemaal Martin fanquote:Op zondag 30 november 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt leuk. Ik ben nu bij seizoen 4
.
Terechtquote:
Ja, klasse vrouwquote:Op zondag 30 november 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht. Al vind ik Claire ook helemaal
. Haar kleding
.
Mij staat dat niet, maar ik vind het zo mooiquote:
Pfff, je telefoon zal maar ergens aan de andere kant van het huis afgaanquote:Op zondag 30 november 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Achterkant.
[ afbeelding ]
Voorkant.
Daar heb je dan mensen voorquote:Op zondag 30 november 2014 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pfff, je telefoon zal maar ergens aan de andere kant van het huis afgaan
Hoi, gezellig.quote:
Nee, Kat draait.quote:
Daar waar onze gedachtes zittenquote:Op zondag 30 november 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel nog steeds benieuwd waar de naam Gutter vandaan komt.
Oh, ik zit nu naar de autoDJ te luisterenquote:Op zondag 30 november 2014 20:45 schreef dekatophetspek het volgende:
Sorry moet even rebooten. Al die flash troep in de browser stoort mijn vdj
ahquote:Op zondag 30 november 2014 20:45 schreef dekatophetspek het volgende:
Sorry moet even rebooten. Al die flash troep in de browser stoort mijn vdj
quote:Op zondag 30 november 2014 20:46 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik gooi mijn browser dicht voor de rest van de set.
Gewoon even 5 energiedrankblikjes drinken in 1 minuut.quote:Op zondag 30 november 2014 20:54 schreef Rafeiro het volgende:
Maar gezien het heuglijke feit dat ik momenteel altijd moe ben zwaai ik wel af
Nice.quote:Op zondag 30 november 2014 20:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Om 22:00 is het weer verzoekjesfestein
quote:Op zondag 30 november 2014 20:57 schreef Ro-ald het volgende:
Over een halfuur ga ik Undercover in Nederland kijken.
Daarna ga ik wel weer luisteren.
Gaat ie weer naar de hoerenquote:Op zondag 30 november 2014 20:57 schreef Ro-ald het volgende:
Over een halfuur ga ik Undercover in Nederland kijken.
Daarna ga ik wel weer luisteren.
Gaat ie de park checken?quote:
Mooi een keer geen hoerenquote:Op zondag 30 november 2014 21:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nepkleding en verboden wapens vanavond.
Dat helpt als je mazzel hebt 1 ochtend.quote:Op zondag 30 november 2014 20:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon even 5 energiedrankblikjes drinken in 1 minuut.
quote:
Lijkt mij behoorlijk kut.quote:Op zondag 30 november 2014 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat helpt als je mazzel hebt 1 ochtend.
Echt moe zijn is kut.
Ik zal zo ook wel weer wakker worden, maar al pak ik maar 2 of 3 uur dan ben ik al blij nu.
's ochtends blijf ik dus ook maar snoozen om wat "rust" te pakken. Liggen komt in de buurt van slapen.
Ik klikte op de verkeerde link...ik luisterde naar een ander stationquote:
Hahahaquote:Op zondag 30 november 2014 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik klikte op de verkeerde link...ik luisterde naar een ander station
Vlektyfusquote:
gr gr stuartquote:Op zondag 30 november 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zal eens een welp in je reet steken
je bent zelf een ster.quote:
Van jou? Altijdquote:
Cola vanillequote:
Zeker tripelquote:
Ahw. * Samzz geeft R. Westmalle.quote:
Dors pilsener hier. (Jumbo) Maar dat ligt nog steeds in de koelkast. Heb nu een pakje chocomelquote:
Thanksquote:Op zondag 30 november 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker tripel.
[..]
Ahw. * Samzz geeft R. Westmalle.
Ik ook...vlak voor ik OK klik bij het pinnenquote:
Hoorde Dors pilsener ook wel lekker is iddquote:Op zondag 30 november 2014 21:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dors pilsener hier. (Jumbo) Maar dat ligt nog steeds in de koelkast. Heb nu een pakje chocomel
Nou, ik moet morgen werken, dus dan is een jurk niet handig. Maar 's avonds wil ik best die polkadot voor je aantrekken, hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor jurk je aandoet
Stuur dan gelijk een pic in mijn dm morgenquote:Op zondag 30 november 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik moet morgen werken, dus dan is een jurk niet handig. Maar 's avonds wil ik best die polkadot voor je aantrekken, hoor.
Ja maar een foto van de jurk staat al in het vorige topicquote:Op zondag 30 november 2014 21:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Stuur dan gelijk een pic in mijn dm morgen
Ik wil ook picsquote:Op zondag 30 november 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar een foto van de jurk staat al in het vorige topic. Dan hoef ik toch zeker geen nieuwe te maken?
Ik wil dan een foto van jouw in de jurk natuurlijkquote:Op zondag 30 november 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar een foto van de jurk staat al in het vorige topic. Dan hoef ik toch zeker geen nieuwe te maken?
quote:Op zondag 30 november 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik moet morgen werken, dus dan is een jurk niet handig. Maar 's avonds wil ik best die polkadot voor je aantrekken, hoor.
Ja ik draag 'm ook, gekkiequote:Op zondag 30 november 2014 21:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wil dan een foto van jouw in de jurk natuurlijk
In privé DMquote:
Ja zeg, die bestaat niet.quote:
Ik dacht dat het aan m'n bier inname lagquote:
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Nee, eigenlijk niet. Ik was al aan het googlen. Vleienquote:
Hij vraagt om een doosje Trachitol....en hij wil expliciet GEEN Strepsils.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik was al aan het googlen. Vleien.
Ik dacht ik zeg maar niksquote:Op zondag 30 november 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik was al aan het googlen. Vleien.
quote:Op zondag 30 november 2014 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij vraagt om een doosje Trachitol....en hij wil expliciet GEEN Strepsils.
Ik heb nog niks.quote:Op zondag 30 november 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
In privé DM.
[..]
Ja zeg, die bestaat niet.
Ik wil ze gebruiken voor 'onderzoek'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat dit ergens een compliment is, maar zo platquote:
Doe maar wat moeite, jijquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 21:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil ze gebruiken voor 'onderzoek'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar maar maar...quote:Op zondag 30 november 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat dit ergens een compliment is, maar zo plat. Zo plat.
[..]
Doe maar wat moeite, jij.
een boek lezenquote:Op zondag 30 november 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
Waar is Kally, ik moet haar even zeggen dat Tante Cor.
Zeg, wel een blondje met een HBO/WO diploma, jaquote:Op zondag 30 november 2014 21:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moet het wat subtieler brengen bij Samzz. Ze is nou eenmaal blond
hbo Met kleine lettersquote:Op zondag 30 november 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, wel een blondje met een HBO/WO diploma, ja.
Zijn allemaal leukquote:Op zondag 30 november 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke van de vier. Allemaal vintage
.
Nee, dat vind ik niet mooi staan.quote:
Ja héquote:
Als je dat doet kun je vier jaar niet meer zittenquote:Op zondag 30 november 2014 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die jurkjes moet je gewoon kapot scheuren, de inhoud is veel leuker
Je staat zelf mooi.quote:Op zondag 30 november 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet mooi staan.
[..]
Ja hé.
Inhoud heb ik nog niet gezienquote:Op zondag 30 november 2014 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die jurkjes moet je gewoon kapot scheuren, de inhoud is veel leuker
Lieve schat, ik kan al drie jaar amper zitten.quote:Op zondag 30 november 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat doet kun je vier jaar niet meer zitten. Voor ieder jurkje een jaar
.
Amper is nog steeds beter dan nietquote:Op zondag 30 november 2014 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lieve schat, ik kan al drie jaar amper zitten.
quote:Op zondag 30 november 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amper is nog steeds beter dan niet.
Ja, maar de jurkenquote:
Kus m'n kont.quote:Op zondag 30 november 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar de jurken.
Kusje op je auw. Oh wacht, op je neus maar
.
Ik zing keihard meequote:
JAquote:
Ik heb vrijdag nog Live Forever gedraaidquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag nog Live Forever gedraaid
quote:
Ik heb wel een zwak voor Wonderwallquote:
Champagne Supernovaquote:Op zondag 30 november 2014 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Sowieso Definitely Maybe > What's the story
Al is Champagne Supernova
FOKKER!!!!!! VERZOEKJE!!!!quote:
Ja sorry hoor, Gallagher. Ik heb m'n vingers niet altijd onder controle.quote:
Het is je vergevenquote:Op zondag 30 november 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, Gallagher. Ik heb m'n vingers niet altijd onder controle.
quote:Op zondag 30 november 2014 21:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha wil wel een keer draaien als ik weet hoe het moet.
Yayquote:Op zondag 30 november 2014 21:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2014 21:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je downloadt Mixxx van mixxx.org, zorgt dat je wat muziek hebt en je vraagt een account aan bij Fokker89.quote:
Zal eens kijkenquote:Op zondag 30 november 2014 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Je downloadt Mixxx van mixxx.org, zorgt dat je wat muziek hebt en je vraagt een account aan bij Fokker89.
mixxx is niet hel goedquote:Op zondag 30 november 2014 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Je downloadt Mixxx van mixxx.org, zorgt dat je wat muziek hebt en je vraagt een account aan bij Fokker89.
Werkt prima hoor, geen enkel probleem mee.quote:
Ach, het komt gewoon omdat je me nog nooit daadwerkelijk in die jurken hebt gezienquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 21:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat jij je nou door Sam laat nemen
quote:
Is dit een aanbod?quote:Op zondag 30 november 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, het komt gewoon omdat je me nog nooit daadwerkelijk in die jurken hebt gezien.
Moet je wel Paxcon en Johannes_Vermeer even roepenquote:
Mike Flowers Popsquote:Op zondag 30 november 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwak voor Wonderwall.
Hoeft toch ook niet.quote:Op zondag 30 november 2014 21:37 schreef Ro-ald het volgende:
Ja ik ga niet betalen voor een programma
Weet ik.quote:Op zondag 30 november 2014 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je wel Paxcon en Johannes_Vermeer even roepen
...quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 21:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mooi, dan wil ik het wel een keer proberen.
leer mij het intestellen. bij mij hikt dieben nu aan draaien)quote:Op zondag 30 november 2014 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Werkt prima hoor, geen enkel probleem mee.
Heb je een genre?quote:Op zondag 30 november 2014 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
Hoi. Ik wil verzoekjes, wel wil ik die verzoekjes gaarne in DM
Mijn dank is groot
Gebruik je ook een mic?quote:Op zondag 30 november 2014 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
Mijn dank is groot
Doe maar een steak.quote:Op zondag 30 november 2014 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
Mijn dank is groot
Dat wordt lastig, want ik heb nu andere instellingen dan toen ik voor R49 had. En die heb ik niet bewaard.quote:Op zondag 30 november 2014 21:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
leer mij het intestellen. bij mij hikt dieben nu aan draaien)
Gestuurd.quote:Op zondag 30 november 2014 21:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie wel wat voor verzoekjes ik krijgdan maak ik er wel wat van
Dat is wel het leukste, ja.quote:Op zondag 30 november 2014 21:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hopelijk gewoon verschillende genres
Niksquote:Op zondag 30 november 2014 21:40 schreef Toto69 het volgende:
Mag ik een brutale vraag stellen;
Wat is er eigenlijk gebeurd met Radio49 dat jullie deze radio begonnen zijn en hier nu zitten?
ik draai daarquote:Op zondag 30 november 2014 21:40 schreef Toto69 het volgende:
Mag ik een brutale vraag stellen;
Wat is er eigenlijk gebeurd met Radio49 dat jullie deze radio begonnen zijn en hier nu zitten?
dakgoot, dus wel op hoog niveau.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |