quote:
Ik zit mobiel, ik vond dit al spannend genoeg....en hij is wel leuk.quote:
Ja ik zeg wel niks meerquote:Op zondag 30 november 2014 20:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Had dat nou niet gezegd. nu stottert die
Jezus, wat moet jij nou weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik had het vanmiddag nog over jequote:
Rondjes lopen, dat is een geluidsfragment die hij altijd in zijn show laat horenquote:
Dat zou ik niet wetenquote:Op zondag 30 november 2014 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Rondjes lopen, dat is een geluidsfragment die hij altijd in zijn show laat horen
Ik zit eigenlijk vooral te genieten. Dus ik spiek wel een keer bij jou, danquote:Op zondag 30 november 2014 20:18 schreef Kally het volgende:
Ik zit driftig band namen op te schrijven hier, ik ken ze niet maar gitaren
Hahaha, dat magquote:Op zondag 30 november 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk vooral te genieten. Dus ik spiek wel een keer bij jou, dan.
Midden in je smuigeltje jonguhhhquote:
Ik kijk nauwelijks tvquote:Op zondag 30 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
Oh godverdomme, ik wil het huis dat Martin en Cheryl hebben in Gooische Vrouwen.
Is niet op tv. Ik ben Gooische Vrouwen aan het terugkijken op dvd. En vanmiddag was dat huis zo mooi in beeld. Tering, wat een gaaf huis.quote:
Pics!quote:Op zondag 30 november 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet op tv. Ik ben Gooische Vrouwen aan het terugkijken op dvd. En vanmiddag was dat huis zo mooi in beeld. Tering, wat een gaaf huis.
Het eerste of tweede huis?quote:Op zondag 30 november 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet op tv. Ik ben Gooische Vrouwen aan het terugkijken op dvd. En vanmiddag was dat huis zo mooi in beeld. Tering, wat een gaaf huis.
quote:
De eerste is die witte.quote:Op zondag 30 november 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tweede. Die eerste vind ik niet zo.
Oh ja, het is al een tijd terug dat ik gekeken heb. Maar weer eens doen.quote:
Echt leukquote:Op zondag 30 november 2014 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ja, het is al een tijd terug dat ik gekeken heb. Maar weer eens doen.
Ik ben helemaal Martin fanquote:Op zondag 30 november 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt leuk. Ik ben nu bij seizoen 4
.
Terechtquote:
Ja, klasse vrouwquote:Op zondag 30 november 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht. Al vind ik Claire ook helemaal
. Haar kleding
.
Mij staat dat niet, maar ik vind het zo mooiquote:
Pfff, je telefoon zal maar ergens aan de andere kant van het huis afgaanquote:Op zondag 30 november 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Achterkant.
[ afbeelding ]
Voorkant.
Daar heb je dan mensen voorquote:Op zondag 30 november 2014 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pfff, je telefoon zal maar ergens aan de andere kant van het huis afgaan
Hoi, gezellig.quote:
Nee, Kat draait.quote:
Daar waar onze gedachtes zittenquote:Op zondag 30 november 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel nog steeds benieuwd waar de naam Gutter vandaan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |