Foto's maken van je eten in een restaurantquote:
Instagram that shitquote:Op zondag 30 november 2014 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Foto's maken van je eten in een restaurant
Ze maakt geen foto van haar eten dus wat zeur je.quote:Op zondag 30 november 2014 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Foto's maken van je eten in een restaurant
Zeer belangrijk om het acuut te delen met anderen natuurlijk.quote:
Kijk mij eens lekker etenquote:Op zondag 30 november 2014 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeer belangrijk om het acuut te delen met anderen natuurlijk.
ZEG DAN OOKquote:Op zondag 30 november 2014 19:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Over lekker eten gesproken, wat ik net heb gegeten bohhhhhh
Ookquote:
Piemolquote:
Culinairquote:Op zondag 30 november 2014 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had aardappelen met snijbonen en slavink.
Ja toch, kan zo naar CUL.quote:
Eensquote:
quote:
Dat kan, ik vind champignons niet lekker.quote:
Dat vind ik ook lekkerquote:Op zondag 30 november 2014 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind champignons niet lekker.
Ik denk ik ook niet.. 1x gegeten en moest die avond echt heel veel overgeven, sindsdien niet meer gegeven. Ik was zo ziek dat ik mijn pokemon kaartjes in een viskom gestoten heb en de weg naar de WC niet meer wistquote:Op zondag 30 november 2014 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet altijd kokhalzen van die dingen.quote:Op zondag 30 november 2014 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet.. 1x gegeten en moest die avond echt heel veel overgeven, sindsdien niet meer gegeven. Ik was zo ziek dat ik mijn pokemon kaartjes in een viskom gestoten heb en de weg naar de WC niet meer wist
Dinsdag, hoezo?quote:
Champignons zijn lekker, zowel rauw als gebakken. Andere paddestoelen ook trouwens. Enokitake en shiitake in de soep.quote:Op zondag 30 november 2014 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij gaat een gerecht met champignons voor je maken.quote:
Coolquote:Op zondag 30 november 2014 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij gaat een gerecht met champignons voor je maken.
Kom maar halenquote:Op zondag 30 november 2014 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]gimmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dan nietquote:Op zondag 30 november 2014 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan kan ik nog beter naar de benzinepomp gaan
Geen partij?quote:
Neh, gewoon met m'n oudersquote:
Ik heb ook al jaren geen echt feest meer. Werkt prima, misschien uit eten of zo, misschien m'n zusje op bezoek. Misschien weer in een eigen huis, maar dan moet ik er ook maar zin in hebben.quote:
Ik heb nog nooit een feest gegeven, elk jaar komt er familie taart eten maar dat is het wel. Heb ook geen vrienden, dus met wie moet ik dan een feest geven?quote:Op zondag 30 november 2014 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ook al jaren geen echt feest meer. Werkt prima, misschien uit eten of zo, misschien m'n zusje op bezoek. Misschien weer in een eigen huis, maar dan moet ik er ook maar zin in hebben.
quote:Op zondag 30 november 2014 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een feest gegeven, elk jaar komt er familie taart eten maar dat is het wel. Heb ook geen vrienden, dus met wie moet ik dan een feest geven?
Je opblaaspop?quote:Op zondag 30 november 2014 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een feest gegeven, elk jaar komt er familie taart eten maar dat is het wel. Heb ook geen vrienden, dus met wie moet ik dan een feest geven?
Ben je verhuisd?quote:Op zondag 30 november 2014 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zit in mijn nieuwe kamer
Hallon
Chillquote:
Ik in mijn oude kamer.quote:Op zondag 30 november 2014 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zit in mijn nieuwe kamer
Hallon
Heb ik nietquote:
Ik vergat een kommaquote:
Ik doe VAVO.quote:
ohja, daar geen vrienden dan?quote:
Heb wel wat ''vrienden''quote:Op zondag 30 november 2014 20:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ohja, daar geen vrienden dan?
Oud klasgenoot/vriend waarmee ik wel vaker naar concerten ga.quote:Op zondag 30 november 2014 20:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Met wie ga je naar Foo Fighters?
OH WAT ERRUGquote:
quote:
Rororororororoquote:
Goede levenquote:Op zondag 30 november 2014 20:37 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben morgen nog vrij dus lekker een biertje drinken
Stijf?quote:
Mehquote:
Neequote:
Ik luister GUTTER - FM.quote:Op zondag 30 november 2014 20:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben echt naar deprimerende nummers aan het luisteren, mn mood wat doe je
wat voor liedjes?quote:Op zondag 30 november 2014 20:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik luister GUTTER - FM.
Iemand is live aan het draaien volgens mij
volgens mijquote:
Ahquote:
Ik ook in mijn broek.quote:
quote:
Wat is ditquote:
Pretty muchquote:
Lange introquote:
Klinkt wel goedquote:
Dem lips.quote:Op zondag 30 november 2014 21:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is die jongeman
quote:
Really?quote:Op zondag 30 november 2014 21:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]![]()
Voor deze muziek goden zou ik de hele wereld afreizen en alles laten vallen om een keer live te mogen aanschouwen.
Dem nek, beard, eyes, allesquote:
True that.quote:
ff plaatjes bewonderenquote:Op zondag 30 november 2014 21:20 schreef Crip het volgende:
[..]
True that.
Also, google verteld me dat zijn naam Tobias Eaton is en hij als een van de hoofdrolspelers in de film Insurgent gaat verschijnen.
/stalkmodusoff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
Ik wilde net zeggen![]()
Vooral zonder baard...Wat een baard wel niet kan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Wanneer?quote:
neequote:
Heul nietquote:
Post eensquote:Op zondag 30 november 2014 21:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb er nog een screenshot van hoor
Ze was vast sarcastisch.quote:Op zondag 30 november 2014 21:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb er nog een screenshot van hoor
Oke dit is echt bullshitquote:Op zondag 30 november 2014 21:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ze zei ik meen het echt er nog bij
Mij, een 10/10.quote:Op zondag 30 november 2014 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb ik FOK!kers ooit een cijfer gegeven?
Via TC. ja dit is echt gebeurd.quote:Op zondag 30 november 2014 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Je hebt zelfs FL ( een Brabander) een cijfer gevenquote:Op zondag 30 november 2014 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat gaf ik?quote:
Neequote:
Bullshitquote:Op zondag 30 november 2014 21:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
(ik herinner me echt dit soort onbenullige dingen) je gaf mij een 8.
Mijn mening verandert niet zo snelquote:Op zondag 30 november 2014 21:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben wel serieus. Ja je denkt nu vast wel anders, maar ik lieg niet.
1quote:Op zondag 30 november 2014 21:42 schreef wietparkiet het volgende:
ff eerlijk tussen jou en mij he lb
welk cijfer zou je mij geven?
Oh shit, rapport flashbacks.quote:Op zondag 30 november 2014 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.badumtss.net/quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh shit, rapport flashbacks.
Thomas haalt goede cijfers, maar kijkt te vaak uit het raam.
Zijn bureautje is een rommel.
Aight.quote:Op zondag 30 november 2014 21:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn mening verandert niet zo snel
Geen 8quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
jij staat bij deze op mijn haatlijstje lb
samen met FL
Mijn rapport van vandaag de dag grofweg hetzelfde zijn.quote:
not even madquote:Op zondag 30 november 2014 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
jij staat bij deze op mijn haatlijstje lb
samen met FL
Eluveitie is ook echt mooi manquote:Op zondag 30 november 2014 21:51 schreef FL_Freak het volgende:
ik merk wel dat ik de folk metal leuker vind dan 'gewone' metal.
quote:Op zondag 30 november 2014 21:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Eluveitie is ook echt mooi man
Zijn ook goed live.quote:Op zondag 30 november 2014 21:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Eluveitie is ook echt mooi man
vijf euroquote:Op zondag 30 november 2014 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
Ik mag nu toch wel van de haat lijst af
rentequote:Op zondag 30 november 2014 22:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het MCdonalds bedrag was minder lul.
ey kabouterquote:
quote:
ik drink geen bier meerquote:Op zondag 30 november 2014 22:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Twee biertjes in utrecht ook goed?
quote:Op zondag 30 november 2014 22:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fl heeft ze al gezien
jij hebt ze al gezien
ik heb ze nog niet gezien
quote:
Autist.quote:
De tering, wat een shit.quote:
Wat erg! Doe me dit niet aan! Neem me! Neem me serieus!quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee ik kan je niet meer serieus nemen like srs
quote:Op zondag 30 november 2014 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat erg! Doe me dit niet aan! Neem me! Neem me serieus!
[ afbeelding ]
Hij wel, zonder haar.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Wat erg! Doe me dit niet aan! Neem me! Neem me serieus!
Not sure if improvement.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op zondag 30 november 2014 22:22 schreef FL_Freak het volgende:
roald heeft een natuurlijke duck face
Jaquote:Op zondag 30 november 2014 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
die altijd licht getuit zijn op foto's.
quote:Op zondag 30 november 2014 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je dan nog wel een bruikbaar vakkenpakket?
Heb wiskunde A nogquote:Op zondag 30 november 2014 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je dan nog wel een bruikbaar vakkenpakket?
Ik heb geen wiskunde a of b en haal wel mijn diploma grquote:Op zondag 30 november 2014 22:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dit is juist. Zonder wiskunde A geen diploma.
Als je NT hebt en wiskunde laat vallen wens ik je veel succes om een opleiding te doen die aansluit bij je profiel.quote:
Check.quote:Op zondag 30 november 2014 22:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb wiskunde A nog
Dus wordt NG, wat het al was. Voor Kunstmatige Intelligentie is dat afdoende.
misschien minder computerspelletjes spelen nerdquote:Op zondag 30 november 2014 22:40 schreef Snowbells het volgende:
Ik haal voor mijn SE's veel lagere cijfers dan ik dacht
Had ik ook, herkansing een 9,1quote:Op zondag 30 november 2014 22:38 schreef DrNick het volgende:
Zeker met een 3.1 voor het eerste SE. Ik geloof niet dat dat nog goedkomt.
Mja dat was na de tentamenweekquote:Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien minder computerspelletjes spelen nerd
Meer leren en minder bij je vriendje zijn.quote:Op zondag 30 november 2014 22:40 schreef Snowbells het volgende:
Ik haal voor mijn SE's veel lagere cijfers dan ik dacht
Alsof ik niet kan leren bij hemquote:Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Meer leren en minder bij je vriendje zijn.
Mja, mja. Je leerde toen zeker veel? Ik ben niet echt gemotiveerdquote:Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had ik ook, herkansing een 9,1
In die week wel jaquote:Op zondag 30 november 2014 22:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mja, mja. Je leerde toen zeker veel? Ik ben niet echt gemotiveerd
Herkenbaaarrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 30 november 2014 22:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mja, mja. Je leerde toen zeker veel? Ik ben niet echt gemotiveerd
en nu in het nederlandsquote:Op zondag 30 november 2014 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die bevond zich binnen de event horizon.
zo zo luxe leventje hoorquote:Op zondag 30 november 2014 22:49 schreef Amarantha het volgende:
Zo nog even sims spelen denk ik. Toch pas om 13:30 beginnen op stage
Als een grote ster in elkaar zakt aan het einde van zijn leven comprimeert hij zich, na verschillende stappen, tot een singulariteit. In feite krijg je iets dat oneindig klein is en extreem zwaar. Dit noemen we een zwart gat.quote:Op zondag 30 november 2014 22:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en nu in het nederlands
ben geen raketwetenschapper :SS
I know rightquote:
Oh man, en dat arme plaatje is minstens twee keer een .jpg geweest voordat iemand er een .png van maakte. Waarom weet ik ook niet.quote:
Eerder 5xquote:Op zondag 30 november 2014 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man, en dat arme plaatje is minstens twee keer een .jpg geweest voordat iemand er een .png van maakte. Waarom weet ik ook niet.
noem je me nou dikquote:Op zondag 30 november 2014 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als een grote ster in elkaar zakt aan het einde van zijn leven comprimeert hij zich, na verschillende stappen, tot een singulariteit. In feite krijg je iets dat oneindig klein is en extreem zwaar. Dit noemen we een zwart gat.
De event horizon van een zwart gat is de grens waarbinnen niets meer kan ontsnappen van de zwaartekracht van het zwarte gat. Als je een zwart gat in zou vliegen zou vanaf de buitenkant het lijken alsof je compleet uitgerekt en vervormt wordt.
TL;DR een nerderige manier om te zeggen "haha, dik"
Nee, maar ik zie wel dat begrijpend lezen niet aan bod gekomen is op jouw basisschool, tubby.quote:
Godverquote:Op zondag 30 november 2014 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
There's an app website for that.
http://needsmorejpeg.com/i/b1da
4 uur schoolpleintjequote:Op zondag 30 november 2014 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie wel dat begrijpend lezen niet aan bod gekomen is op jouw basisschool, tubby.
fittiequote:Op zondag 30 november 2014 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet straat genoeg. Is het nu fissa of fittie?
Ik ga voor fissa.
Hey, daar staat bbq.quote:Op zondag 30 november 2014 23:21 schreef wietparkiet het volgende:
https://soundcloud.com/bbqradio/10-euro-simkaart
Yung internet
Dat roesten gaat erg snel.quote:Op zondag 30 november 2014 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
http://gigapica.geenstijl.nl/2014/07/post_3.html
Woah
Tof urbexen wel.quote:Op zondag 30 november 2014 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
http://gigapica.geenstijl.nl/2014/07/post_3.html
Woah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |