SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weersvoorspelling 1e kerstdag 2014
[ Bericht 2% gewijzigd door kanovinnie op 01-12-2014 10:14:12 ]![]()
Voor mij zijn de lange tochten juist de fun om nieuwe weggetjes/omgevingen te ontdekken.quote:Op zondag 30 november 2014 19:04 schreef Levitas het volgende:
[..]
Naast blessures zou ik persoonlijk eerder bang zijn dat het me echt de strot uit gaat komen.. Gisteren ruim 8 uur op de fiets, vandaag weer 9 uur. Ik zou dat echt niet voor een heel lang periode gaan trekken. Nee, ook niet als ik zelf nu wél tochten van 4 uur had kunnen maken
Gedachte ff lekker nergens bij en gewoon genieten van de omgeving.
Als ik trouwens vandaag niet gefietst had was ik vandaag wat later opgestaan, daarna beetje hangen op de bank/radio luisteren/tv kijken.
Nee dan is dit een veel leukere bezigheid
Denk trouwens dat strava voor veel mensen zorgt dat ze uitgedaagd worden.![]()
Ik benijd ddx ergens wel hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 18:43 schreef Patroon het volgende:
Hoe knap ik het ook vind, dat je dit keer op keer kunt opbrengen, bekruipt mij steeds meer het gevoel dat je dit uit een bepaalde dwang en of hunkering naar aanzien hier en op strava. Ik snap dat dit best gewaagd is wat ik zeg. Maar hoe leuk fietsen ook is, keer op keer 200+ km solo standaard tempo moet toch gaan vervelen?
Zou je dit ook doen als er geen fok of strava was?
Op je fietsje rondkarren is toch gewoon het mooist wat er is?![]()
![]()
Nou is iedere wielrenner natuurlijk wel een klein beetje autistischDe een alleen wat meer dan de ander zullen we maar zeggen
.![]()
Knap dat je dat kan. Ik pak zelf juist vaak m'n crosser om daar uren op te maken. Toen ik donderdag 80km naar m'n ouders had gefietst had ik het wel gehad.![]()
Zegt de man waar bij de zuster in huis woont.quote:Op zondag 30 november 2014 20:02 schreef kaasplankje het volgende:
ddx als er zo een busje voor je deur stopt en er komen mannen uit in witte doktersjassen moet je gewoon rustig met hen meegaan. Alles komt goed.
Je kunt hier altijd wel zeggen dat het je vriendin is maar soms hebben wij onze twijfels
[ Bericht 0% gewijzigd door dop op 30-11-2014 20:37:07 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
daar twijfelen we dan weer niet aan
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Je hebt meer aan een wild docentje Hahahaquote:Op zondag 30 november 2014 20:27 schreef kaasplankje het volgende:
Enne, mvr. kaas is verpleegkundige. Mijn zuster woont elders Doppie.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Als ik er zo over denk zijn er volgens mij heel wat fietsers die een lief hebben met een verzorgend beroepIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Haha door haar een tandartsassistante te noemen, doe je haar tekortquote:Op zondag 30 november 2014 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
Moet jij zeggen met je oral B chickie.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
quote:Op zondag 30 november 2014 20:49 schreef dop het volgende:
Als ik er zo over denk zijn er volgens mij heel wat fietsers die een lief hebben met een verzorgend beroep
Die van mij zelfs speciaal opgeleid om met autisten te werken.![]()
quote:Op zondag 30 november 2014 21:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van mij zelfs speciaal opgeleid om met autisten te werken.![]()
![]()
Niet alleen strava hoor, de Duitse Winterpokal werkte ook jarenlang goed. (Nu niet meer, men is gewend aan de halve gare randonneurs die dat soort dingen doen).quote:Op zondag 30 november 2014 19:12 schreef ddx het volgende:
[..]
Voor mij zijn de lange tochten juist de fun om nieuwe weggetjes/omgevingen te ontdekken.
Gedachte ff lekker nergens bij en gewoon genieten van de omgeving.
Als ik trouwens vandaag niet gefietst had was ik vandaag wat later opgestaan, daarna beetje hangen op de bank/radio luisteren/tv kijken.
Nee dan is dit een veel leukere bezigheid
Denk trouwens dat strava voor veel mensen zorgt dat ze uitgedaagd worden.
Ik zie er helemaal geen probleem in met wat ddx doet. 200km is gewoon een leuke dagrit. Als je het vaker doet ben je met een dag of 2-3 hersteld hiervan. Je leert gewoon om 200km zo in te delen dat je nog wat over hebt aan het eind.
In mijn ervaring is 2000km in een maand met vooral 200km ritten prima te doen, je put jezelf dan niet echt uit.![]()
Ach, beter veel tijd aan fietsen besteden dan aan world of warcraft oid lijkt meOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |