abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147177922
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:05 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ik denk dat 99,99% van de reis-mensen het doet voor status/image en niet omdat het zo leuk is. Want geef nu zelf toe, reizen is geen reet aan.
Oooo misschien moet je andere vrienden zoeken en niet een huisje huren op de Veluwe maar echt naar een ander land gaan :)

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:07 schreef niels0 het volgende:

[..]

Mooie skyline ja van een afstandje. Van dichterbij, en dan met name op straatniveau, Vond ik het post apocalyptisch zegmaar. Heel verlaten. Geen mens te zien in shopping Malls of op straat.
Geen onderhoud aan de openbare ruimte en veel vuil.
Ga nou niet fotograferen daar want je komt in de problemen want ze weten het zelf ook wel.
Oké bijzonder idd :D klinkt niet bijster leuk.
  maandag 1 december 2014 @ 11:34:51 #102
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_147178278
En maar happen op de troll :') _O-
  maandag 1 december 2014 @ 11:44:16 #103
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_147178521
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:20 schreef vera166 het volgende:

[..]

Oooo misschien moet je andere vrienden zoeken en niet een huisje huren op de Veluwe maar echt naar een ander land gaan :)

[..]

Oké bijzonder idd :D klinkt niet bijster leuk.
Veraaa!! O+ O+
  maandag 1 december 2014 @ 11:47:04 #104
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_147178597
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:20 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja leuk man. Urenlang als haringen in een ton in zo'n klote vliegtuig om dan vervolgens je gaan zitten behelpen in het buitenland terwijl je thuis van alle luxe voorzien bent.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_147178784
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:47 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ja leuk man. Urenlang als haringen in een ton in zo'n klote vliegtuig om dan vervolgens je gaan zitten behelpen in het buitenland terwijl je thuis van alle luxe voorzien bent.
In het buitenland heb je ook alle luxe, je moet niet naar de rimboe gaan.
pi_147178792
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:44 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Veraaa!! O+ O+
Hallo professor O+
pi_147178814
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:47 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Als dit je huis is snap ik dat.
  maandag 1 december 2014 @ 12:01:20 #108
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_147179035
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:54 schreef niels0 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Leuk zo'n hut. Is er snel internet beschikbaar ? TV met surround installatie ?
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 1 december 2014 @ 12:04:09 #109
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_147179150
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 18:25 schreef NieuweNier het volgende:
In het dagelijks leven pil je ze er zo uit. Van die blanke, lang harige, metal autisten. Of tokkies te simpel om een goede baan te krijgen om het te kunnen betalen.

Reizen verbeterd je als persoon. Het verbreed je horizon. Je realiseert je dat om gelukkig te zijn de mensen om je heen dat ook moeten zijn. Je wordt zelfstandig. Je wordt wendbaarder. Je denkt niet in problemen maar oplossingen. Problemen benader je (letterlijk) out of the box. En je komt open te staan voor anderen ideeën ipv je eigen mening domweg harder te schreeuwen.

Ik ga veel liever om met mensen die gereisd hebben. Het zijn gewoon betere fijnere mensen. Ook met samenwerken merk je dat heel sterk. De wereld van mensen die niet reizen bestaat uit hunzelf. De wereld van mensen die reizen is veel groter, genuanceerder, en vooral leuker.
Het probleem ligt dichter bij jezelf dan je denkt dat je er aan stoort. :')
pi_147180136
quote:
In het dagelijks leven pil je ze er zo uit. Van die blanke, lang harige, metal autisten. Of tokkies te simpel om een goede baan te krijgen om het te kunnen betalen.

Reizen verbeterd je als persoon. Problemen benader je (letterlijk) out of the box. En je komt open te staan voor anderen ideeën ipv je eigen mening domweg harder te schreeuwen.
De wereld van mensen die niet reizen bestaat uit hunzelf. De wereld van mensen die reizen is veel groter, genuanceerder, en vooral leuker.
Dussssss, jij bent een langharige metal autist/tokkie en je hebt in je leven nog niet gereisd?
pi_147180381
Kan TS even z'n selfies vanaf alle "bijzondere" plekken waar hij geweest is even met ons delen, want ik vind het zo ontzettend interessant als iemand "overal is geweest".

Het zijn juist die mongooltjes die zo nodig overal heen moeten die enkel aan zichzelf denken.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_147180399
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 18:27 schreef Toto69 het volgende:
Oké Roadtrip.
pi_147180608
Ik heb nooit gereisd, maar denk wel veel out of the box. Probeer zoveel mogelijk buiten box 1 en box 3 te blijven.
Geen dank voor mijn genade.
pi_147180622
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:01 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Leuk zo'n hut. Is er snel internet beschikbaar ? TV met surround installatie ?
Heb je op een resort niet nodig hoor, want anders kun je net zo goed thuis blijven :+
pi_147180733
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:43 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ik lees dit wel vaker maar ik denk niet dat er mensen zijn die erg veel geld neerleggen voor de schijn op social media. Je gaat niet op reis om op Facebook te laten zien dat je op reis bent gegaan. Lijkt me. En als die mensen wel bestaan, nekschot :')
Inderdaad nekschot, maar ik heb wel het idee dat mensen het inderdaad tegenwoordig meer doen om anderen te laten zien wat voor spannend leven ze wel niet hebben.

Juist die mensen zijn gewoon lame en overbodig op deze planeet, zonde van de zuurstof.
pi_147180748
quote:
Reizen verbeterd je als persoon
Het verbetert je niet in spelling zo te zien.
  maandag 1 december 2014 @ 13:10:56 #117
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_147181087
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 12:51 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Heb je op een resort niet nodig hoor,
Dat heb je ALTIJD nodig.
quote:
want anders kun je net zo goed thuis blijven :+
Ja dat zeg toch ?
  maandag 1 december 2014 @ 13:24:39 #118
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_147181442
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:05 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ik denk dat 99,99% van de reis-mensen het doet voor status/image en niet omdat het zo leuk is. Want geef nu zelf toe, reizen is geen reet aan.
:')

Ben je nou serieus? :?
Krekker is de bom!
  † In Memoriam † maandag 1 december 2014 @ 13:32:34 #119
230491 Zith
pls tip
pi_147181675
Mensen ie niet zoals ik 15 jaar in verschllende west- en oost afrikaanse en aziatische landen gewoond hebben en niet in Italie hun PhD doen :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 1 december 2014 @ 13:34:21 #120
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_147181734
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 13:24 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

:')

Ben je nou serieus? :?
Ja uiteraard.
pi_147182680
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:56 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Inderdaad nekschot, maar ik heb wel het idee dat mensen het inderdaad tegenwoordig meer doen om anderen te laten zien wat voor spannend leven ze wel niet hebben.

Juist die mensen zijn gewoon lame en overbodig op deze planeet, zonde van de zuurstof.
Daar geloof ik dus weer niks van, je gaat echt niet opreis met als doel om andere de ogen uit te steken met wat voor spannend leven je wel niet hebt.

Reizen doe je omdat je het leuk vind, en natuurlijk vertel je bij terugkomst uitgebreid over je reis ;)
pi_147183395
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 14:03 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Daar geloof ik dus weer niks van, je gaat echt niet opreis met als doel om andere de ogen uit te steken met wat voor spannend leven je wel niet hebt.
Mark Zuckerberg is het met je oneens, sinds het gezwel dat Facebook heet populair is is dit alleen maar toegenomen.
pi_147183416
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 14:24 schreef Deshain het volgende:

[..]

Mark Zuckerberg is het met je oneens, sinds het gezwel dat Facebook heet populair is is dit alleen maar toegenomen.
Dit, vooral de lelijke en dikke mensen zonder vrienden maken zich hieraan schuldig. :Y
pi_147183636
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:54 schreef niels0 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Met dat uitzicht en die zee, kom ik echt de hele vakantie niet op FOK! of ander internet :P so who cares.

Verder kan je prima zelfstandig worden zonder reizen/vakantie. Tokkies weten vaak beter wat belangrijk is (mensen, familie etc) dan niet-tokkies (Audi A6, Prive-jet).

Moet wel zeggen dat onze reis naar Thailand er wel voor heeft gezorgd dat we meer een reis maken op vakantie dan een 1 plek hotel All in en op een bedje blijven liggen. En zou een "rondreis" in Thailand iedereen aan willen raden. Maar ik roep niet dat als je daar niet bent geweest, je een on-ontwikkeld stuk autistisch vreten bent zoals TS beweert.
pi_147183714
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 14:03 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Reizen doe je omdat je het leuk vind, en natuurlijk vertel je bij terugkomst uitgebreid over je reis ;)
Zie de gemiddelde reisfoto 10 jaar geleden en nu. Beide een prachtig palmenstrand op een idyllisch eiland. Verschil? Vroeger had je alleen dat op de foto, tegenwoordig moet men zelf OP dat strand staan op de foto. Want als je er zelf niet op staat "telt" het niet. Zoek op je facebook maar een foto waar je enkel het landschap of stad ziet, en niet de reizigers zelf....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')