Kladblokjequote:Op zondag 30 november 2014 16:06 schreef Max-Westerman het volgende:
En hoe heb je dat zo precies bij kunnen houden?
quote:
sletquote:Op zondag 30 november 2014 21:19 schreef koudekachel het volgende:
ik hou het op een lijstje bij, beetje triest maar wel leuk als je je op een middag verveeld om herinneringen op te halen. Ben 21 en heb 163 vrouwen gezoend en met 21 vrouwen naar bed geweest. 2 jaar terug was het nog een stuk minder, ben toen gaan sporten, veel op meisjes afgestapt en ook veel afgewezen en zo leer je het dan langzamerhand. Het heeft trouwens niet echt invloed op je zelfvertrouwen helaas, wat ik vroeger wel altijd dacht.
Dat zou goed kunnen jaquote:Op zondag 30 november 2014 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zouden wij wel eens dezelfde gezoend hebben? Kans is aanwezig
Ik trek er in de kroeg of in de discotheek altijd wel één naar de grond. Als het meezit tenminstequote:Op zondag 30 november 2014 23:06 schreef PussySlayer het volgende:
hoeveel is nog niet eens zo spectaculair, waar ik veel meer aan heb is hoe jullie die getallen zo hoog krijgen?
in de stad halen jullie de meeste weg zeker?
wut? naar de grond trekken?quote:Op zondag 30 november 2014 23:17 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ik trek er in de kroeg of in de discotheek altijd wel één naar de grond. Als het meezit tenminste
Ja grootste gedeelte is bij uitgaan, als je een leuk meisje ziet meteen er op af.quote:Op zondag 30 november 2014 23:06 schreef PussySlayer het volgende:
hoeveel is nog niet eens zo spectaculair, waar ik veel meer aan heb is hoe jullie die getallen zo hoog krijgen?
in de stad halen jullie de meeste weg zeker?
Omdat de eerste keer sex nog moet komen waarschijnlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 16:06 schreef Max-Westerman het volgende:
En hoe heb je dat zo precies bij kunnen houden?
Wat noteer je op dat lijstje? Naam, uiterlijk, datum, locatie?quote:Op zondag 30 november 2014 21:19 schreef koudekachel het volgende:
ik hou het op een lijstje bij, beetje triest maar wel leuk als je je op een middag verveeld om herinneringen op te halen. Ben 21 en heb 163 vrouwen gezoend en met 21 vrouwen naar bed geweest. 2 jaar terug was het nog een stuk minder, ben toen gaan sporten, veel op meisjes afgestapt en ook veel afgewezen en zo leer je het dan langzamerhand. Het heeft trouwens niet echt invloed op je zelfvertrouwen helaas, wat ik vroeger wel altijd dacht.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:01 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja
Ik weet het wel zeker eigenlijk
Dit, wat ga je zoenen bijhouden. Who cares.quote:Op maandag 1 december 2014 08:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En voor onzekere gevoelige jongens.
Echte mannen neuken.
37quote:Op maandag 1 december 2014 08:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En voor onzekere gevoelige jongens.
Echte mannen neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |