wat ben je dan voor type?quote:Op zondag 30 november 2014 15:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee waarom helaas eigenlijk. En jij valt op slanke vrouwelijke vrouwen zei je gisteren/eergisteren.
Kijk je nu ook hockey dan?
30 secondsquote:
Is best vermakelijk. Net als Risk.quote:
Riskquote:Op zondag 30 november 2014 16:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is best vermakelijk. Net als Risk.
Kan je dat niet eens?quote:Op zondag 30 november 2014 15:58 schreef perro. het volgende:
[..]
wat ben je dan voor type?
en nee. man heh, ik kan niet multitasken.
risk vind ik echt verschrikkelijk saai en langdradig. speel dan stratego. of strippoker.quote:Op zondag 30 november 2014 16:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
geen zin om te proberen ook goed?quote:Op zondag 30 november 2014 16:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je dat niet eens?
En geen idee, veel te moeilijke vraag zo voor een zondag.
Kloptquote:Op zondag 30 november 2014 16:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leuk hoorquote:Op zondag 30 november 2014 16:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is mijn aandachtsspanne te kort voor. Duurt me vaak te lang.
Leuke veldslagen mee beleefd. Helaas heb ik het spel zelf niet.quote:
Het Lama Spel is ook erg vermakelijk.quote:Op zondag 30 november 2014 16:01 schreef Toto69 het volgende:
Risk was altijd wel lachen ja.
Of Hints.
Koehandelquote:Op zondag 30 november 2014 16:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
KloptAlleen tactisch is het vaak wel veel van hetzelfde...
Ik vind koehandel leuk
Let us agree to disagree, dear.quote:Op zondag 30 november 2014 16:02 schreef Samzz het volgende:
30 seconds is het beste spel van allemaal.
Volledig mee eens. Idem met risk.quote:Op zondag 30 november 2014 16:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Leuk hoormet vrienden en drank
Ik ken het, dan nog duurt het me te lang en heb ik na een paar uur geen zin meer.quote:Op zondag 30 november 2014 16:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Leuk hoormet vrienden en drank
Die is ook leuk. Elke kaart heeft wel wat, erg geinig.quote:
Ik was echt een goede oplichter altijdquote:
Zelfs daar kan ik me nog mee vermaken. Doen we tijdens de feestdagen nog wel eens.quote:
Ik ookquote:Op zondag 30 november 2014 16:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zelfs daar kan ik me nog mee vermaken. Doen we tijdens de feestdagen nog wel eens.
Maar dan alleen met whisky en sigarenquote:
Ik las "strip" en was teleurgesteld door waar het heen ging.quote:
Klopt, laatst voor het eerst gespeeld. Samen met:quote:
quote:
Eensquote:
Ja daar doe ik niet aan mee. Ik zit al naakt voor het spel goed en wel begonnen isquote:
Spelletjesavond bij de toekomstige housewarming van Yats.quote:Op zondag 30 november 2014 16:06 schreef yats het volgende:
[..]
Maar dan alleen met whisky en sigarenAlhoewel strippoker ook altijd leuk is. Ondanks dat ik meestal verlies.
quote:Op zondag 30 november 2014 16:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die is ook leuk. Elke kaart heeft wel wat, erg geinig.
Ja strip als in comic, Kaneel. Dus pokeren met pokemonkaartenquote:Op zondag 30 november 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las "strip" en was teleurgesteld door waar het heen ging.
Oplichters in de dop, wijquote:Op zondag 30 november 2014 16:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens
Alle spellen die jij leuk vindt, vind ik ook leuk![]()
Zijn allemaal spellen waar je mensen op moet lichten
Is nietsquote:
Oh. Deceptie.quote:Op zondag 30 november 2014 16:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja strip als in comic, Kaneel. Dus pokeren met pokemonkaarten
Ohquote:Op zondag 30 november 2014 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja daar doe ik niet aan mee. Ik zit al naakt voor het spel goed en wel begonnen is.
Exhibitionist jij.quote:Op zondag 30 november 2014 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja daar doe ik niet aan mee. Ik zit al naakt voor het spel goed en wel begonnen is.
Pokemon is een manga.quote:Op zondag 30 november 2014 16:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je een Legandary speelt is het instant win.quote:Op zondag 30 november 2014 16:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Koehandel doen en dan 650 inzetten, terwijl tegenspeler 620 inzet en dan zo een paard kopen voor 30quote:
Prima plan! Alleen heb ik zelf weinig spellen (alleen risk, een pokerset en een pak kaarten). Dus zullen mensen zelf wat mee moeten nemen.quote:Op zondag 30 november 2014 16:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spelletjesavond bij de toekomstige housewarming van Yats.All those in favor...
Je hebt het gewoon warm.quote:
Jij gaat meteen blind allin?quote:Op zondag 30 november 2014 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het spel werkt, schat. Dus ik denk dat ik dat fout doe, jaquote:
Je zou waarschijnlijk van mij winnenquote:Op zondag 30 november 2014 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou aan willen bieden om het je te leren maar dat zou vanuit mijn eigen oogpunt niet zo slim zijn natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het spel werkt, schat. Dus ik denk dat ik dat fout doe, ja.
Hahaquote:Op zondag 30 november 2014 16:09 schreef yats het volgende:
[..]
Prima plan! Alleen heb ik zelf weinig spellen (alleen risk, een pokerset en een pak kaarten). Dus zullen mensen zelf wat mee moeten nemen.
Of juist wel, blijft er nog wat te raden overquote:Op zondag 30 november 2014 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou aan willen bieden om het je te leren maar dat zou vanuit mijn eigen oogpunt niet zo slim zijn natuurlijk.
True.quote:Op zondag 30 november 2014 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of juist wel, blijft er nog wat te raden over. Om het wat spannender te maken.
En geheel omvattend.quote:Op zondag 30 november 2014 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of juist wel, blijft er nog wat te raden over. Om het wat spannender te maken.
Doen ze daar niet aan in Dokkum?quote:Op zondag 30 november 2014 16:11 schreef artelligence het volgende:
Nu zin om spelletje te doen. Mja...
Nou, dat is aardig van je.quote:Op zondag 30 november 2014 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True.
Ik zal je op een niveau brengen dat je in ieder geval niet compleet kansloos bent dan
Dokkumquote:Op zondag 30 november 2014 16:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doen ze daar niet aan in Dokkum?
Mja, zal mijn ouders vragenquote:Op zondag 30 november 2014 16:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jep, nu alleen nog een woning vinden waar al die fokkers in passen. Klein detail dusquote:Op zondag 30 november 2014 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
HahaDat komt wel goed lijkt me.
Kun je mij die les ook geven?quote:Op zondag 30 november 2014 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True.
Ik zal je op een niveau brengen dat je in ieder geval niet compleet kansloos bent dan
Inb4 heel veel dm'squote:Op zondag 30 november 2014 16:14 schreef artelligence het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel zin in seks. Lijkt wel een eeuwigheid geleden.
Daar onthoofden ze alleen mensen die het geloof komen brengenquote:Op zondag 30 november 2014 16:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja dat kan.quote:Op zondag 30 november 2014 16:16 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, nu alleen nog een woning vinden waar al die fokkers in passen. Klein detail dus
[..]
Kun je mij die les ook geven?
Je had toch al een woning via je pa?quote:Op zondag 30 november 2014 16:16 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, nu alleen nog een woning vinden waar al die fokkers in passen. Klein detail dus
Straatfeest!quote:Op zondag 30 november 2014 16:16 schreef yats het volgende:
[..]
Smoothquote:Op zondag 30 november 2014 16:14 schreef artelligence het volgende:
Idem.quote:Op zondag 30 november 2014 16:14 schreef artelligence het volgende:
Jij ziet het al voor je?quote:
Dat ligt er tegen aan. Mijn ex woont in Oosternijkerk.quote:Op zondag 30 november 2014 16:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn ex woonde in Niawier of all places
I knowquote:Op zondag 30 november 2014 16:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat ligt er tegen aan. Mijn ex woont in Oosternijkerk.
Op zaterdag reden er geen bussen tussen Dokkum en O'nijkerk. Lekker 8 km gelopen.
Ja,ik kan er in Amsterdam zo in. Al heb ik daar alleen een slaapkamer en een (gedeelde) woonkamer,keuken,badkamer en balkon en mag ik dat dan vooralsnog met huisgenoten delen. Maar ik blijf liever hier in de regio waarbij ik een appartementje echt volledig voor mezelf heb en zoek hier dus ook nog steeds.quote:Op zondag 30 november 2014 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je had toch al een woning via je pa?
Dan ben je de enige denk ikquote:Op zondag 30 november 2014 16:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
I knowdat het naast elkaar ligt.
Ik wacht nog op eerste DMquote:Op zondag 30 november 2014 16:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij ziet het al voor je?
"WIE WILLEN ART! WIJ WILLEN ART!"
Sluit ik me overigens bij aan. Dat is maanden geleden.quote:
Geboren en getogen in Dokkum. Ja ik kan ook Friesquote:Op zondag 30 november 2014 16:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan ben je de enige denk ikzo'n klein dorpje. Mja als je er uit de buurt komt. Kist ek Frysk?
Begrijpelijk.quote:Op zondag 30 november 2014 16:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ja,ik kan er in Amsterdam zo in. Al heb ik daar alleen een slaapkamer en een (gedeelde) woonkamer,keuken,badkamer en balkon en mag ik dat dan vooralsnog met huisgenoten delen. Maar ik blijf liever hier in de regio waarbij ik een appartementje echt volledig voor mezelf heb en zoek hier dus ook nog steeds.
Waarom zoek je niet vanuit daar verder eigenlijk?quote:Op zondag 30 november 2014 16:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ja,ik kan er in Amsterdam zo in. Al heb ik daar alleen een slaapkamer en een (gedeelde) woonkamer,keuken,badkamer en balkon en mag ik dat dan vooralsnog met huisgenoten delen. Maar ik blijf liever hier in de regio waarbij ik een appartementje echt volledig voor mezelf heb en zoek hier dus ook nog steeds.
Dockinga College gezeten zeker?quote:Op zondag 30 november 2014 16:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Dokkum. Ja ik kan ook FriesFriese moeder.
Hjir bin ik, wer bistoquote:Op zondag 30 november 2014 16:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Dokkum. Ja ik kan ook FriesFriese moeder.
Omdat ik daar geen werk heb en volledig op 0 moet beginnen. Het lijkt me wel een mooi avontuur,maar toch twijfel ik nog.quote:Op zondag 30 november 2014 16:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom zoek je niet vanuit daar verder eigenlijk?
Haha ja op Dockinga gezetenquote:Op zondag 30 november 2014 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dockinga College gezeten zeker?
Nice, kunnen we wel in het Fries gaan lopen lullen hier
Fasjequote:Op zondag 30 november 2014 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hjir bin ik, wer bisto
It is al lang lyn
Cool, ben er wel eens binnen geweest. Toffe schoolquote:Op zondag 30 november 2014 16:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha ja op Dockinga gezetenway back!
Jou my dyn hân, jou my dyn hert...quote:Op zondag 30 november 2014 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hjir bin ik, wer bisto
It is al lang lyn
Vorige week was er iedere dag op de EO een programma over het geloof en Dokkum.quote:Op zondag 30 november 2014 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Cool, ben er wel eens binnen geweest. Toffe school
[..]
Jou my dyn hân, jou my dyn hert...
In O'nijkerk waren ze ook behoorlijk gelovig ja.quote:Op zondag 30 november 2014 16:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vorige week was er iedere dag op de EO een programma over het geloof en Dokkum.
Waaronder dus die kwal van een Syb van der Ploeg ook voorbij kwam.
Gewoon lekker laten gaan.quote:Op zondag 30 november 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet plassen maar ben te lui om op te staan.
Pak een flesje.quote:Op zondag 30 november 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat probleem lost zichzelf wel opquote:Op zondag 30 november 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar was een topic over, van ene Biefstuk.quote:Op zondag 30 november 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon laten lopen.quote:Op zondag 30 november 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Syb is best een goede gast, hoor. Aardig.quote:Op zondag 30 november 2014 16:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vorige week was er iedere dag op de EO een programma over het geloof en Dokkum.
Waaronder dus die kwal van een Syb van der Ploeg ook voorbij kwam.
Ah ok. Nou ja, in de periode dat De Kast echt bekend was, werd hij nogal arrogant.quote:Op zondag 30 november 2014 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Syb is best een goede gast, hoor. Aardig.
Ask me what?quote:Op zondag 30 november 2014 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat is aardig van je.
Ik vraag Barb wel.
Dag Barbquote:
Oh, dat weet ik niet, ken hem van na die periode.quote:Op zondag 30 november 2014 16:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah ok. Nou ja, in de periode dat De Kast echt bekend was, werd hij nogal arrogant.
Of je me kunt leren pokeren.quote:
Hallo, voor zolang als het duurt. Mijn internet is kut.quote:
Dat kan ik. Waarom hebben we niet gepokerd toen je hier was?quote:Op zondag 30 november 2014 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet, ken hem van na die periode.
[..]
Of je me kunt leren pokeren.
Euh, omdat ik toen Malta wilde zien, niet een kaartspelletje spelen?quote:Op zondag 30 november 2014 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik. Waarom hebben we niet gepokerd toen je hier was?
Druk met andere dingen. Hihaho.quote:Op zondag 30 november 2014 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik. Waarom hebben we niet gepokerd toen je hier was?
Daar gaat je leven!quote:Op zondag 30 november 2014 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hallo, voor zolang als het duurt. Mijn internet is kut.
Goed punt wel.quote:Op zondag 30 november 2014 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, omdat ik toen Malta wilde zien, niet een kaartspelletje spelen?
Not gonna happenquote:Op zondag 30 november 2014 16:36 schreef Samzz het volgende:
Bam, eerste stap op weg naar het verslaan van Royke met strippoker is gezet.
Hoezo niet? Ben je koning poker, of zoquote:
Zij is wel ideaal voor manlets.quote:
I can be a good teacher.quote:
quote:
Ik hoorde mijn naam!quote:Op zondag 30 november 2014 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij is wel ideaal voor manlets.
Wow, met een mokerslag komt Straw binnen.quote:Op zondag 30 november 2014 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mooiste nummer dat ze heeft gemaakt.quote:
Nee dat niet.quote:Op zondag 30 november 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ben je koning poker, of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, kun je tenminste knuffelen zonder dat je je een smurf voelt :")quote:Op zondag 30 november 2014 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jeetje, wat is ze jong daar.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar ik ga toch zeker niet verliezen van een amateur die toevallig wat lessen heeft gehad.We shall see, m'n besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik kan het hebben.quote:Op zondag 30 november 2014 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, met een mokerslag komt Straw binnen.
Misschien onthoud je de kleur dan ook.quote:Op zondag 30 november 2014 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon heel erg goed naar je ogen kijken
vast nietquote:Op zondag 30 november 2014 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien onthoud je de kleur dan ook.
Wow, jeugdsentiment.quote:
Ik ook van jou, lieverd, schatje, oogappeltje, honingbeertje.quote:
Wat een vroeg 19e eeuwse koosnaampjes.quote:Op zondag 30 november 2014 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook van jou, lieverd, schatje, oogappeltje, honingbeertje.
D'awwquote:Op zondag 30 november 2014 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat, "dushi" dan, of zoiets?quote:Op zondag 30 november 2014 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een vroeg 19e eeuwse koosnaampjes.
And sshhuss you.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijd om te koken dan!quote:Op zondag 30 november 2014 16:59 schreef artelligence het volgende:
Hoi poedeliewoepsies! Ik krijg zin eten.
Dushi, smatje, curva, goedoe, zinaquote:Op zondag 30 november 2014 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat, "dushi" dan, of zoiets?
Godverdomme, ik kon dat woord niet eens typen zonder diep adem te halen
Ik heb de woorden ook niet verzonnen. Als je jongeren hier hoort praten, zou je ze bijna postnataal aborteren.quote:Op zondag 30 november 2014 17:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan het niet eens quoten, kaneel. Laat staan typen.
Ik ben ja heul nie oud, alleen de littekens en het eelt op mijn ziel zijn oud.quote:
Dat doet me eraan denken dat ik de laatste aflevering van Walking Dead nog moet kijken.quote:Op zondag 30 november 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de woorden ook niet verzonnen. Als je jongeren hier hoort praten, zou je ze bijna postnataal aborteren.
Wat ga je eten?quote:Op zondag 30 november 2014 17:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoeft nietik mag gewoon aanschuiven straks. Wat een luxe!
Soto eten?quote:Op zondag 30 november 2014 17:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoeft nietik mag gewoon aanschuiven straks. Wat een luxe!
Nee helaas!quote:
Zigeunerzuurkoolquote:Op zondag 30 november 2014 17:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat ga je eten?Ik ga ook zo helpen koken.
Een moment van stilte voor jou, broederquote:
Mocht ik mijn verjaardag gaan vieren in mijn oude hometown, vraag ik gewoon of mijn pa lekker Indisch wil kokenquote:Op zondag 30 november 2014 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een moment van stilte voor jou, broeder
quote:Op zondag 30 november 2014 17:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mocht ik mijn verjaardag gaan vieren in mijn oude hometown, vraag ik gewoon of mijn pa lekker Indisch wil koken
Wat zit daar, naast zuurkool, nog meer in?quote:
Ik heb al veel te lang niet lekker indisch gegeten hoorquote:
Die kwam net al voorbij.quote:Op zondag 30 november 2014 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb al veel te lang niet lekker indisch gegeten hoor
Eeeeeen, het is weer weekend R&P / Jaloezie of reële gedachte?
Poeh, weet ik niet allemaal. Salami, paprika, uitgebakken spek, iets van tomaat, appel, ui, peper, jeneverbessen voor de smaak.quote:Op zondag 30 november 2014 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat zit daar, naast zuurkool, nog meer in?Ken het niet.
Hier iets met zalm. Rest weet ik nog niet.
Ohquote:
Wow veel ingredienten.quote:Op zondag 30 november 2014 17:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Poeh, weet ik niet allemaal. Salami, paprika, uitgebakken spek, iets van tomaat, appel, ui, peper, jeneverbessen voor de smaak.
Have fun en smakelijk eten! Waar gaan jullie eten?quote:Op zondag 30 november 2014 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Change of plans, ik ga lekker uit eten met een vriendin.![]()
Lekker! Veel plezierquote:Op zondag 30 november 2014 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Change of plans, ik ga lekker uit eten met een vriendin.![]()
Zal ik een dickpick sturen?quote:Op zondag 30 november 2014 18:20 schreef Yvie_lu het volgende:
maar het is net nog te vroeg om naar bed te gaan. Moet ook nog dingen doen, maar komt er niet echt van, ben een beetje aan het knikkebollen.
vrouwen worden toch altijd blijer van dickpics?quote:Op zondag 30 november 2014 18:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol wat? Waar uit mijn post haal jij vandaan dat ik blijer zou worden van een dickpick?
Geen idee, nog nooit 1 gehad volgens mij.quote:Op zondag 30 november 2014 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
vrouwen worden toch altijd blijer van dickpics?
quote:Op zondag 30 november 2014 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit 1 gehad volgens mij.
Bestand te groot voor een smsquote:Op zondag 30 november 2014 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2014 18:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol wat? Waar uit mijn post haal jij vandaan dat ik blijer zou worden van een dickpick?
ook niet toen je in een relatie zat?quote:Op zondag 30 november 2014 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Inb4 DM-bomquote:Op zondag 30 november 2014 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, geen smartphone hebben maakt het iets lastiger denk ik.quote:
Een plaatje van een vagijn sturen natuurlijk. Of van je tietenquote:Op zondag 30 november 2014 18:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, geen smartphone hebben maakt het iets lastiger denk ik.
Wel ooit een lief vriendje die iets stuurde per e-mail, maar dat was niet echt alleen een dickpick.
Jij krijgt ze regenmatig? Wat is eigenlijk de vrouwelijke variant van een dickpick of is het dan gewoon een algemene nudie?
Ik stuur Fas elke dag een nieuwequote:Op zondag 30 november 2014 18:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel ooit een lief vriendje die iets stuurde per e-mail, maar dat was niet echt alleen een dickpick.
Jij krijgt ze regenmatig? Wat is eigenlijk de vrouwelijke variant van een dickpick of is het dan gewoon een algemene nudie?
Ja, maar welke van beide is gebruikelijker? Ik snapte dat dat de 2 opties waren natuurlijk slimpie. Maar er is dus niet 1 standaard voor vrouwen?quote:Op zondag 30 november 2014 18:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een plaatje van een vagijn sturen natuurlijk. Of van je tieten
Zodat ze weet dat ik aan haar denk natuurlijkquote:Op zondag 30 november 2014 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom elke dag? Wel lief van je overigens.
Oh, dacht zodat ze weet dat ze niet hoeft te missen.quote:Op zondag 30 november 2014 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodat ze weet dat ik aan haar denk natuurlijk
Zo zie je maar dat je het denken gewoon aan mij over moet latenquote:Op zondag 30 november 2014 18:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dacht zodat ze weet dat ze niet hoeft te missen.
Nice onequote:Op zondag 30 november 2014 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je het denken gewoon aan mij over moet laten
Ik heb ze weleens ontvangen. Ben altijd wel nieuwsgierig daarnaar.quote:Op zondag 30 november 2014 18:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
Ik draaide net Koning Pintenman en toen moest ik aan Royke denken.
Sorryquote:Op zondag 30 november 2014 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb ze weleens ontvangen. Ben altijd wel nieuwsgierig daarnaar.Valt vaak ook wel tegen, hoor, te rauw gefotografeerd.
Met vrouwen doe je vaker tietwerk.Of de bips of zo.
Ah, dus mocht ik de krijgen is het niet raar om over de tegenvallende kwaliteit van de foto te beginnen?quote:Op zondag 30 november 2014 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb ze weleens ontvangen. Ben altijd wel nieuwsgierig daarnaar.Valt vaak ook wel tegen, hoor, te rauw gefotografeerd.
Ik heb net zelfs een dickpic verstuurdquote:
Van mij hoeft het geen close-up van een vagijn te zijn. Helemaal naakt, zonder gespreide lippen en andere porno is welquote:Op zondag 30 november 2014 18:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dus mocht ik de krijgen is het niet raar om over de tegenvallende kwaliteit van de foto te beginnen?![]()
Ja, boobs leken mij ook logischer eigenlijk, maar ik dacht ik check het even bij de expert
Nou ja, weet niet of de verstuurder dat zo leuk vindt.quote:Op zondag 30 november 2014 18:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dus mocht ik de krijgen is het niet raar om over de tegenvallende kwaliteit van de foto te beginnen?![]()
Ja, boobs leken mij ook logischer eigenlijk, maar ik dacht ik check het even bij de expert?
neequote:Op zondag 30 november 2014 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, weet niet of de verstuurder dat zo leuk vindt.
Ze stuurt elke dag wat commentaar terug? Nja op een dag moet het wel een perfecte shot zijn dan?quote:
Elke dag weer een complete cursus lul fotograferen voor dummies wat ze terug stuurt.quote:Op zondag 30 november 2014 18:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze stuurt elke dag van commentaar terug? Nja op een dag moet het wel een perfecte shot zijn dan?
Maar je hebt geen zin om die door te nemen?quote:Op zondag 30 november 2014 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Elke dag weer een complete cursus lul fotograferen voor dummies wat ze terug stuurt.
Ik vind dat ze gewoon blij moet zijn dat ik al de moeite wil nemen om foto's te sturen.quote:Op zondag 30 november 2014 18:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar je hebt geen zin om die door te nemen?
Jij zou eigenlijk gewoon 'behulpzaam' als ondertitel moeten hebben. Met je goede raar en daad altijd!quote:Op zondag 30 november 2014 18:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik maak ze van je als je slaapt
Ja, verdommequote:Op zondag 30 november 2014 18:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pas op voor haar ganzen Art.quote:Op zondag 30 november 2014 18:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2014 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon een foto met full body. Dat hoeft niet per se volledig naakt. In lingerie is soms zelfs geiler, zeker als je de bewuste persoon (nog) niet naakt gezien hebt. En teasers waarin een vrouw met zichzelf speelt zijn ook altijd goed. Helaas heb ik nog nooit zulke pics in mijn inbox ontvangenquote:Op zondag 30 november 2014 18:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, boobs leken mij ook logischer eigenlijk, maar ik dacht ik check het even bij de expert
Waarom klikte ik, verdomme.quote:Op zondag 30 november 2014 18:48 schreef Fascination het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2152205/1/999#146652004
Dit vind ik bijvoorbeeld best ranzig.
Er staat toch ook nergens dat ze er niet blij mee is? Alleen ze zou blijer worden van net iets mooiere foto's. Logisch dan tochquote:Op zondag 30 november 2014 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze gewoon blij moet zijn dat ik al de moeite wil nemen om foto's te sturen.
quote:
Als ze zich er zo aan stoort dan komt ze zelf maar foto's makenquote:Op zondag 30 november 2014 18:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er staat toch ook nergens dat ze er niet blij mee is? Alleen ze zou blijer worden van net iets mooiere foto's. Logisch dan toch
Dat is mijn kloonquote:Op zondag 30 november 2014 18:48 schreef Fascination het volgende:
Dat is dan wel weer een mooie uitnodiging.quote:Op zondag 30 november 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze zich er zo aan stoort dan komt ze zelf maar foto's maken
I know, right? Ik ga het morgen aanpassenquote:Op zondag 30 november 2014 18:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zou eigenlijk gewoon 'behulpzaam' als ondertitel moeten hebben. Met je goede raar en daad altijd!
Ik doe het wel met liefde...quote:
Gebroken piemel straksquote:
Wtf die eerste, hugequote:Op zondag 30 november 2014 18:48 schreef Fascination het volgende:
Wie ga je nu tiet en vagijn pics sturen?quote:Op zondag 30 november 2014 18:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een mooie uitnodiging.
quote:
Jou iig nietquote:Op zondag 30 november 2014 18:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wie ga je nu tiet en vagijn pics sturen?
Je vraag was natuurlijk relevant voor je. Vergeet de 5 MP camera niet!
Stuur ze dan maar naar Faxquote:
Nou, eigenlijk niet.quote:Op zondag 30 november 2014 18:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Net doen alsof je nooit in dat topic kijkt.
Hij staat naakt voor je raam nu?quote:Op zondag 30 november 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
Aaaaah, ik zie dingen van Faxie die ik niet wil zien.
Bewegend beeld?quote:Op zondag 30 november 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
en toch blijf je kijken hequote:Op zondag 30 november 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
Dat valt toch wel meequote:
quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 18:48 schreef Fascination het volgende:
Knollenpad 3, Peerdjum.quote:Op zondag 30 november 2014 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet hij gewoon nog niet waar ze woont
Kan niet openen. Wat is het?quote:Op zondag 30 november 2014 18:48 schreef Fascination het volgende:
En als ze ernaar vragen stuur jij het?quote:Op zondag 30 november 2014 19:03 schreef yats het volgende:
Tja, waarom daar foto's posten? Als een vrouw mijne wil zien vragen ze dat maar
Niets mis mee toch?quote:Op zondag 30 november 2014 19:03 schreef yats het volgende:
Ja sorry, ik ben dol op piemels, maar dan wel als ik ze aan kan raken en niet op die manierquote:
dacht ik ook al.quote:Op zondag 30 november 2014 19:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En als ze ernaar vragen stuur jij het?
quote:Op zondag 30 november 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben dol op piemels, maar dan wel als ik ze aan kan raken en niet op die manier. Veel te plat.
Een gifje is al beter, dat maakt het tastbaarder.quote:Op zondag 30 november 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben dol op piemels, maar dan wel als ik ze aan kan raken en niet op die manier. Veel te plat.
Eh, er zijn twee vrouwen die ooit een of meer foto's ontvangen hebben. Maar die hebben hem beide ook 'live' gezien.quote:Op zondag 30 november 2014 19:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En als ze ernaar vragen stuur jij het?
Smoothquote:Op zondag 30 november 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
IRL? Of via video/foto?quote:Op zondag 30 november 2014 19:03 schreef yats het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2014 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Een gifje is al beter, dat maakt het tastbaarder.
Denk dat Fax ook daar niks op tegen heeft.quote:Op zondag 30 november 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet.quote:Op zondag 30 november 2014 19:05 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, er zijn twee vrouwen die ooit een of meer foto's ontvangen hebben. Maar die hebben hem beide ook 'live' gezien.
Geen piemels voor mij hoorquote:Op zondag 30 november 2014 19:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat Fax ook daar niks op tegen heeft.
pic van je pik bewerken tot een gif. pure romantiek als je dat voor je object of affection doet.quote:Op zondag 30 november 2014 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Een gifje is al beter, dat maakt het tastbaarder.
IRLquote:
Over trying way too hard gesproken.quote:Op zondag 30 november 2014 19:03 schreef yats het volgende:
Ik zei geen neequote:Op zondag 30 november 2014 19:08 schreef perro. het volgende:
[..]
wist toch al dat jij nee zou zeggen dus kan ik dat makkelijk zeggen.
Jij hebt liever een piemel?quote:
Ik welquote:Op zondag 30 november 2014 19:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat Fax ook daar niks op tegen heeft.
Nee, dat doe ik alleen als het een vrouw betreft waar ik zelf interesse op die manier in heb en ook inschat dat er misschien iets met haar kan gebeuren. Kijken is (soms) leuk, er iets mee doen is leuker.quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 30 november 2014 18:48 schreef Fascination het volgende:
Nee, maar jij vraagt het aan mij. Dus als ik jou type niet zou zijn is dat niet slim van jou als ik 'ja' zou zeggen.quote:
Eh nee sorry...quote:
Niets mis mee. Te rauw gefotografeerd. Misschien vinden andere vrouwen dat wel leuk, hoor, dat weet ik niet.quote:
Ik snap je welquote:Op zondag 30 november 2014 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niets mis mee. Te rauw gefotografeerd. Misschien vinden andere vrouwen dat wel leuk, hoor, dat weet ik niet.
wellicht. maar dat weten we niet.quote:Op zondag 30 november 2014 19:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar jij vraagt het aan mij. Dus als ik jou type niet zou zijn is dat niet slim van jou als ik 'ja' zou zeggen.
tot het te diep is en je te pletter valt.quote:Op zondag 30 november 2014 19:12 schreef perro. het volgende:
[..]
wellicht. maar dat weten we niet.
springen in het diepe geeft je het gevoel dat je leeft.
Kom anders een keer langs met de spiegelreflexquote:Op zondag 30 november 2014 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niets mis mee. Te rauw gefotografeerd. Misschien vinden andere vrouwen dat wel leuk, hoor, dat weet ik niet.
Nog een reden om niks te sturen dan.quote:Op zondag 30 november 2014 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |