Serieus? De eerste de beste sneuneus van FOK! maakt de grap dat hij haar misschien wel heeft gedaan en jij gaat direct een beschrijving van haar geven? Waarom stuur je hem niet een foto? En dan zegt 'ie dat ze het was en dan geloof je 'm zeker ook nog?quote:Op zondag 30 november 2014 16:10 schreef Shroomz het volgende:
[..]
1.66 Lang, Blond/beetje aan rode kant haar, groen/grijze ogen, ze had een pantersjaal leren jack of zwarte blouse aan. Nike air zwart panterprint met roze en een hele goede kont.
Laat ons nou ff met labiele TS dollenquote:Op zondag 30 november 2014 17:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Serieus? De eerste de beste sneuneus van FOK! maakt de grap dat hij haar misschien wel heeft gedaan en jij gaat direct een beschrijving van haar geven? Waarom stuur je hem niet een foto? En dan zegt 'ie dat ze het was en dan geloof je 'm zeker ook nog?
Mèn.
Ik wil jou wel eens optillen Als je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 30 november 2014 17:50 schreef vera166 het volgende:
Jouw vriendin is dus een mooie meid, zij krijgt veel aandacht, aandacht is leuk. Ik denk dat je je niet zo druk moet maken want wtf, ze zit alleen maar bij hem op z'n rug en niet op zijn piemel ofzo.
Daarbij; ja ik zou ook bij een jongen op zn rug springen als de situatie daar is en mijn vriend zou meisjes mogen optillen![]()
heb je een goede rug?quote:Op zondag 30 november 2014 17:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens optillen Als je snapt wat ik bedoel
Paalliften?quote:Op zondag 30 november 2014 17:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens optillen Als je snapt wat ik bedoel
oké helaas gr grquote:Op zondag 30 november 2014 17:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar kom je maar op 1 manier achter...
Dit inderdaad.quote:Op zondag 30 november 2014 17:50 schreef vera166 het volgende:
Jouw vriendin is dus een mooie meid, zij krijgt veel aandacht, aandacht is leuk. Ik denk dat je je niet zo druk moet maken want wtf, ze zit alleen maar bij hem op z'n rug en niet op zijn piemel ofzo.
Daarbij; ja ik zou ook bij een jongen op zn rug springen als de situatie daar is en mijn vriend zou meisjes mogen optillen![]()
zeker weten dat ze een gangbang heeft gedaan, das normaal op Paaspopquote:Op zondag 30 november 2014 15:32 schreef Shroomz het volgende:
Beste lezers,
Ik heb nu al inmiddels een jaar een relatie met een meisje. Ik ben zelf 21 jaar en zij is 17 jaar.
Alleen ik heb iets wat ik maar niet los kan laten. Mijn vriendin is een erg mooie meid waar eigenlijk bijna elke jongen op zou vallen. Vorig jaar, in April was ze naar Paaspop geweest. 3 dagen met haar vriendinnen. Ik heb toen op foto's gezien dat ze op een jongen's rug zat met een hele blije kop. Ze zij dat dit niet expres was en dat ze gewoon opgetild werd. Ik ben niet achterlijk natuurlijk, het was met opzet. Ze zei dat ze de jongen niet kende maar wel een vriend was van een vriendin. Op andere foto's staat ze met dezelfde jongen op de foto op dezelfde dag in een ''treintje'' op de grond.
Mijn vragen aan jullie zijn:
Zouden jullie het normaal vinden als je vriendin bij een onbekende op de rug gaat zitten op een festival waar jij niet bij bent? Of voor vrouwen: Zouden jullie het normaal vinden als je vriend een meisje zou optillen op een festival waar jij niet bij bent?
Zou je je vriend of vriendin daarna nog kunnen vertrouwen of is het dan echt over?
Wat zouden jullie doen in mijn situatie?
Hoe zou ik het los kunnen laten indien ik verder met haar wil?
Alvast bedankt. Graag serieuze reacties en relatie advies.
Groetjes.
En zaad tot in haar maagquote:Op zondag 30 november 2014 19:34 schreef stinkie het volgende:
Nou die heeft echt wel elke bal op festival tegen haar kin gehad
Dus omdat zij plezier heeft vraag je jezelf af of je daarna elkaar nog echt kan vertrouwen?quote:Op zondag 30 november 2014 15:32 schreef Shroomz het volgende:
Beste lezers,
Ik heb nu al inmiddels een jaar een relatie met een meisje. Ik ben zelf 21 jaar en zij is 17 jaar.
Alleen ik heb iets wat ik maar niet los kan laten. Mijn vriendin is een erg mooie meid waar eigenlijk bijna elke jongen op zou vallen. Vorig jaar, in April was ze naar Paaspop geweest. 3 dagen met haar vriendinnen. Ik heb toen op foto's gezien dat ze op een jongen's rug zat met een hele blije kop. Ze zij dat dit niet expres was en dat ze gewoon opgetild werd. Ik ben niet achterlijk natuurlijk, het was met opzet. Ze zei dat ze de jongen niet kende maar wel een vriend was van een vriendin. Op andere foto's staat ze met dezelfde jongen op de foto op dezelfde dag in een ''treintje'' op de grond.
Mijn vragen aan jullie zijn:
Zouden jullie het normaal vinden als je vriendin bij een onbekende op de rug gaat zitten op een festival waar jij niet bij bent? Of voor vrouwen: Zouden jullie het normaal vinden als je vriend een meisje zou optillen op een festival waar jij niet bij bent?
Zou je je vriend of vriendin daarna nog kunnen vertrouwen of is het dan echt over?
Wat zouden jullie doen in mijn situatie?
Hoe zou ik het los kunnen laten indien ik verder met haar wil?
Alvast bedankt. Graag serieuze reacties en relatie advies.
Groetjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |