Wacht wat? Ze zat alleen op zijn rug en jij maakt je daar zó druk om?quote:Hoe zou ik het los kunnen laten indien ik verder met haar wil?
Mei dit jaar. En nu is ze ineens 17?quote:Hallo,
Ik heb nu bijna 7 maanden een relatie met een 18 jarige vrouw. Ik ben zelf 20 Jaar.
quote:Op zondag 30 november 2014 15:35 schreef Lienekien het volgende:
Ik neem aan dat het dit jaar april was.
Maar dan nog: je maakt je hier nu nog druk om?
Ja, telkens als ik terugdenk aan die dagen doet het me pijn. Want als ik vanuit mijn perspectief zou kijken, zou ik alleen een meisje optillen als ik haar leuk zou vinden en geen vriendin had.quote:Op zondag 30 november 2014 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wacht wat? Ze zat alleen op zijn rug en jij maakt je daar zó druk om?
quote:Op zondag 30 november 2014 15:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mei dit jaar. En nu is ze ineens 17?
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef Shroomz het volgende:
Ze zegt dat ze vaak zich aan mij irriteert omdat ik me vaak druk maak over dingen
Maar niet meer aan terugdenken, dan.quote:Op zondag 30 november 2014 15:37 schreef Shroomz het volgende:
[..]
[..]
Ja, telkens als ik terugdenk aan die dagen doet het me pijn. Want als ik vanuit mijn perspectief zou kijken, zou ik alleen een meisje optillen als ik haar leuk zou vinden en geen vriendin had.
Zij heeft op de rug van een andere kerel gezeten. Lees goed. Dat is juist h et probleemquote:Op zondag 30 november 2014 15:39 schreef Lienekien het volgende:
n het is niet dat je vriendin op de rug
Nee, het probleem is dat jij zo onzeker bent dat je je hier nog steeds zo druk om maakt.quote:Op zondag 30 november 2014 15:40 schreef Shroomz het volgende:
[..]
Zij heeft op de rug van een andere kerel gezeten. Lees goed. Dat is juist h et probleem
Jij moet eens goed lezen!quote:Op zondag 30 november 2014 15:40 schreef Shroomz het volgende:
[..]
Zij heeft op de rug van een andere kerel gezeten. Lees goed. Dat is juist h et probleem
Dus het ligt echt aan mijn onzekerheid denk je?quote:Op zondag 30 november 2014 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, het probleem is dat jij zo onzeker bent dat je je hier nog steeds zo druk om maakt.
Dan moet je het maar uitmaken, hoor. Als je hier niet eens tegen kunt kan je beter geen relatie nemen voorlopig.
Ik denk het niet, ik weet het wel zeker. En nee, ik probeer je echt niet te pesten of zo.quote:Op zondag 30 november 2014 15:42 schreef Shroomz het volgende:
[..]
Dus het ligt echt aan mijn onzekerheid denk je?
Het is pas een probleem als ze op zijn piemel heeft gezeten.quote:Op zondag 30 november 2014 15:40 schreef Shroomz het volgende:
[..]
Dat kan. Maar je moet niet van jezelf uitgaan en invullen wat het voor haar betekent, want zij is jou niet. En als ze hem wel leuk vindt, wat dan nog? Er zijn zoveel leuke mensen. Ze heeft met jou, niet met hem. Als ze liever met hem zou zijn zou ze het wel uitmaken met je.quote:Op zondag 30 november 2014 15:37 schreef Shroomz het volgende:
[..]
[..]
Ja, telkens als ik terugdenk aan die dagen doet het me pijn. Want als ik vanuit mijn perspectief zou kijken, zou ik alleen een meisje optillen als ik haar leuk zou vinden en geen vriendin had.
Dit is natuurlijk lang niet altijd waar.quote:Op zondag 30 november 2014 15:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan. Maar je moet niet van jezelf uitgaan en invullen wat het voor haar betekent, want zij is jou niet. En als ze hem wel leuk vindt, wat dan nog? Er zijn zoveel leuke mensen. Ze heeft met jou, niet met hem. Als ze liever met hem zou zijn zou ze het wel uitmaken met je.
Klopt, mensen gaan vreemd en zo. Maar dat nemen we niet als uitgangspunt want als je daaraan gaat twijfelen dan is het vertrouwen weg en kan je toch beter stoppen met de relatie.quote:Op zondag 30 november 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk lang niet altijd waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |