Je was hoogstwaarschijnlijk ook al zo toen ze je net leerde kennen, alleen zag ze het door de welbekende roze bril niet. Iets waar 99% van de mensen volgens mij last van hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef Shroomz het volgende:
Ze zegt dat ze vaak zich aan mij irriteert omdat ik me vaak druk maak over dingen en graag alles van te voren al wil weten..
Nee er is wel een groot leeftijdsverschil. Ze is wel erg volwassen voor haar leeftijd vind ik. Veel meegemaakt enzo. Ik ben 20 en zij is 16.quote:
Ik dacht zelf ook aan hetzelfde. Eerst was ik minder op haar gesteld en liet het maar op me afkomen. Was erg afwachtend. Totdat ik echt verliefd op haar werd. Ik was snel jaloers en begon te controleren. Dat heb ik dus echt nog nooit gedaan. In geen een relatie. Ik denk meer dat ik ben veranderd door de angst om haar te verliezen. Waardoor ik een beetje van het pad ben geraakt waar het nou echt omgaat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:20 schreef Solo14 het volgende:
Wat een top vriendin heb jij. Zij zegt het gewoon.
Geef haar gewoon de ruimte.
Ik snap je mening. Maar ik ben er niet mee eens. We willen het allebei fixen want we zijn echt helemaal gek van elkaar. Dat zie ik gewoon, ook aan haar lichaamstaal. Ik vind de huidige kijk naar relaties tegenwoordig erg slecht. Iedereen denkt er zo makkelijk over. Op naar de volgende. Zo was ik eerst ook, maar zie het meer als een zwakte om meteen op te geven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:22 schreef CoolGuy het volgende:
Altijd wordt in dit soort topics geroepen dat ze 'volwassen is/ouder is voor/dan dr leeftijd' en dat ze veel heeft mee gemaakt.
Sorry dat ik 't zeg, maar dit is denk ik het begin van het einde. Je bent anders nu. Anders dan de persoon waar ze verliefd op werd. Oftewel, op de huidige persoon is ze niet (zo) verliefd. Dus ja, dit is de inleiding naar 't einde.
Ik zeg 't niet om je te kloten, want het is kut, maar gewoon, omdat dat oprecht mijn mening is.
ben je wel goed bij je hoofd?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef Shroomz het volgende:
We appen en bellen elkaar elke dag en bijna elke minuut
quote:
Je hoeft het ook niet met me eens te zijn. We zijn allemaal een keer 20 geweest. Ik hoop oprecht voor je dat het voor jou anders is. Dat meen ik echt. Het is niet een kwestie van er makkelijk over denken, het is een kwestie van wat er gewoon heel vaak gebeurd op jouw en haar leeftijd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:30 schreef Shroomz het volgende:
[..]
Ik snap je mening. Maar ik ben er niet mee eens. We willen het allebei fixen want we zijn echt helemaal gek van elkaar. Dat zie ik gewoon, ook aan haar lichaamstaal. Ik vind de huidige kijk naar relaties tegenwoordig erg slecht. Iedereen denkt er zo makkelijk over. Op naar de volgende. Zo was ik eerst ook, maar zie het meer als een zwakte om meteen op te geven.
HAHA JA WANT VROUWEN ZIJN TOCH VEEL ONTWIKKELDER. RRAAAWR LORRE LORRE. KOPPIEKRAUW.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geestelijk even ver (misschien zij nog wel verder)
Het probleem is dat ze ook zichzelf de schuld geeft dat ik zo ben geworden. Haha. We doen nog steeds evenveel voor elkaar en soms doet zij nog meer dan ik. Ze zegt dat ze nog steeds verliefd is alleen ze wilt de oude ik terug.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:37 schreef SpecialK het volgende:
Even ontopic:
Je vriendin is niet meer verliefd op je en nu doet ze alsof het jouw schuld is. Naarmate zij minder interesse in je heeft ben jij meer je best gaan doen en voor jou voelt dat alsof je haar leuker bent gaan vinden.
Ik denk dat dit kloptquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:22 schreef CoolGuy het volgende:
Altijd wordt in dit soort topics geroepen dat ze 'volwassen is/ouder is voor/dan dr leeftijd' en dat ze veel heeft mee gemaakt.
Sorry dat ik 't zeg, maar dit is denk ik het begin van het einde. Je bent anders nu. Anders dan de persoon waar ze verliefd op werd. Oftewel, op de huidige persoon is ze niet (zo) verliefd. Dus ja, dit is de inleiding naar 't einde.
Ik zeg 't niet om je te kloten, want het is kut, maar gewoon, omdat dat oprecht mijn mening is.
Och, die komt snel genoeg terug. Na 6 maanden tot 1 jaar is het ergste bij jou weer over en wil je weer vaker bieren met vrienden en scheten laten...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:40 schreef Shroomz het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze ook zichzelf de schuld geeft dat ik zo ben geworden. Haha. We doen nog steeds evenveel voor elkaar en soms doet zij nog meer dan ik. Ze zegt dat ze nog steeds verliefd is alleen ze wilt de oude ik terug.
Het probleem is dat ik eerst overal schijt aan had. Had nooit zin in een relatie. Dit is echt mijn eerste echte relatie waar ik moeite voor wil doen. Vandaar ook al die jaloezie van beide kanten want zij was precies hetzelfde als ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |