Komt door Ties02quote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
haha jij bent toch voor twente gezien je UI?
Johannes mag bij winst een week lang een UI voor hem kiezen, dus ik ben benieuwd wat het wordtquote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaat hij nu ook een FC Groningen UI nemen? lijkt me toch sportief of niet
quote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
haha jij bent toch voor twente gezien je UI?
De bom moet nu barsten in de spelersgroep, dit kan niet langer zo.quote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef Caland het volgende:
Twente moet nu toch echt wel voor wat vuurwerk gaan zorgen willen ze dit nog winnen.
Ik zeg eerlijk Stijn, dit compenseert de wedstrijd van Ajax wel.quote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit vind ik wel even mooi. Die Schreuder is me zo'n walgelijk laffe kut trainer.
MEER MEER MEER.
Al mijn ergernis van Ajax is nu vergeten.
Zeker. Ajax wordt toch wel kampioen dus dit IN eANSKE is genot.quote:Op zondag 30 november 2014 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zeg eerlijk Stijn, dit compenseert de wedstrijd van Ajax wel.
quote:Op zondag 30 november 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker. Ajax wordt toch wel kampioen dus dit IN eANSKE is genot.
Jij bent een echte vriendquote:Op zondag 30 november 2014 15:03 schreef KingRoland het volgende:
Wel een beetje zielig hoe mensen Pax pesten voor zijn UI. Dat doe je gewoon niet
Ik gun Caland al het plezier van het leven.quote:Op zondag 30 november 2014 15:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]hopen dat het gelijk gaat worden of evt. winst Feyenoord. Caland is hier trouwens blij mee.
Dit is best wel opmerkelijk trouwens, moet een lange tijd geleden zijn dat geen enkele thuisploeg in een speelronde wonquote:Op zondag 30 november 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
De uitspelende ploegen hebben veel succes dit weekend. Vooralsnog heeft geen enkele thuisploeg gewonnen.
#nuttelozefeitjes
Laten we hopen dat het zo blijft want dan:quote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaat hij nu ook een FC Groningen UI nemen? lijkt me toch sportief of niet
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen gaat winnen, dat geef ik je op een briefje.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maken we er nog een leuke weddenschap van?
Pax en ik hebben daar erg goede ervaringen mee
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Twente wint kies jij mijn UI voor twee dagen, als Groningen wint kies ik jouw UI voor een week.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |