Tweede helft lekker achterover en gokken op de snelheid voorin.quote:Op zondag 30 november 2014 15:26 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk gaat Groningen dit niet meer weggeven, soms zakken ze door de ondergrens
Ja, anders is het écht een debielquote:
Dat is het ook.quote:Op zondag 30 november 2014 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, anders is het écht een debiel
Ja in de beker.quote:
Het haags kwartiertje gaat niet op uit hé. Nee, leuk hoe ADO Ajax het altijd moeilijk maakt thuis, maar die punten blijven mooi in 038quote:Op zondag 30 november 2014 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
Volgende week komt Zwolle weer terug op aarde.
Ja maar dan kan Twente de hele tijd drukkenquote:Op zondag 30 november 2014 15:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tweede helft lekker achterover en gokken op de snelheid voorin.
Die hebben misschien een veel betere structuur in hun spel?quote:Op zondag 30 november 2014 15:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vertel nou eens wat er zo leuk is aan Ajax dan
7-0quote:Op zondag 30 november 2014 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
zo 14-12 14.30 PSV - FC Twente
koekoek
quote:Op zondag 30 november 2014 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hebben misschien een veel betere structuur in hun spel?
Die hebben misschien scorend vermogen?
Die hebben misschien wél goede buitenspelers?
Die hebben misschien wél een goede keeper?
Helaas, Twente zal hem wel weer wegkapen zoals al die andere ex-blauwvingersquote:Op zondag 30 november 2014 15:30 schreef Paxcon het volgende:
Ryan Thomas is echt een fenomeen, die zou ik graag bij FC Groningen zien
Ik denk dat hij een stap omhoog wil.quote:Op zondag 30 november 2014 15:30 schreef Paxcon het volgende:
Ryan Thomas is echt een fenomeen, die zou ik graag bij FC Groningen zien
Cilissen is een beetje afwezig de laatste weken.quote:Op zondag 30 november 2014 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hebben misschien een veel betere structuur in hun spel?
Die hebben misschien scorend vermogen?
Die hebben misschien wél goede buitenspelers?
Die hebben misschien wél een goede keeper?
In de zomer halen een van de drie; Drost, Saymak, Thomasquote:Op zondag 30 november 2014 15:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Helaas, Twente zal hem wel weer wegkapen zoals al die anderen ex-blauwvingers
Ze hebben ook Tadic weggehaald bij Groningenquote:Op zondag 30 november 2014 15:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Helaas, Twente zal hem wel weer wegkapen zoals al die anderen ex-blauwvingers
Als je dat niet ziet ben je echt dom.quote:Op zondag 30 november 2014 15:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vertel nou eens wat er zo leuk is aan Ajax dan
Dat kan ik zeker niet ontkennen.quote:Op zondag 30 november 2014 15:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Cilissen is een beetje afwezig de laatste weken.
Hafcfan is een opportuun denker.quote:Op zondag 30 november 2014 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat niet ziet ben je echt dom.
Jij zou wel een glaasje melk met redbaron kunnen doen.quote:
Ach ja, Ajax heeft Grunn als boetiek, Twente PECquote:Op zondag 30 november 2014 15:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze hebben ook Tadic weggehaald bij Groningen
Het lot van de kleinere clubs
GGMM was mij laatst aan het wijsmaken dat hij de beste keeper van Oranje is.quote:Op zondag 30 november 2014 15:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Cilissen is een beetje afwezig de laatste weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |