SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valse tussenstand, banquote:
Mee eensquote:Op zondag 30 november 2014 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Cillessen de laatste weken zwak spelen
Daarom heb ik ook Vermeer in mijn manager.quote:Op zondag 30 november 2014 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Cillessen de laatste weken zwak spelen
Die gaat pakkie krijgen tegen PSV.quote:Op zondag 30 november 2014 13:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook Vermeer in mijn manager.
Gaat dit weekend sowieso de nul houden.quote:Op zondag 30 november 2014 13:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook Vermeer in mijn manager.
positieve geluidenquote:Op zondag 30 november 2014 13:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax speelt ook matig de laatste tijd.
quote:Op zondag 30 november 2014 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat dit weekend sowieso de nul houden.
Neem aan dat Peterselieman mij de punten geeft ja.quote:Op zondag 30 november 2014 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat dit weekend sowieso de nul houden.
maar pakt wel de punten, zal vandaag ook wel weer lukkenquote:Op zondag 30 november 2014 13:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax speelt ook matig de laatste tijd.
Ja, maar veel vertrouwen krijg je er niet door. Van dit soort eams hoor je ruim te winnen.quote:Op zondag 30 november 2014 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar pakt wel de punten, zal vandaag ook wel weer lukken
Zn poot optillen is al een beginquote:
Klootzak die Cilissen.quote:Op zondag 30 november 2014 13:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
Cillissen probeert de tegenstander een kaart aan te naaien.
Hij sprong er overheen, Hans.quote:Op zondag 30 november 2014 13:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zn poot optillen is al een begin
quote:Op zondag 30 november 2014 13:08 schreef Caland het volgende:
Pff die Turk moet echt constant het mannetje uithangen
Valt wel mee met dat gebrek aan vertrouwenquote:Op zondag 30 november 2014 13:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, maar veel vertrouwen krijg je er niet door. Van dit soort eams hoor je ruim te winnen.
doelsaldo van 15-4 over de laatste 4 wedstrijdenquote:Op zondag 30 november 2014 13:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, maar veel vertrouwen krijg je er niet door. Van dit soort eams hoor je ruim te winnen.
ADO scoort toch niet meerquote:
Dat doen we maar niet.quote:Op zondag 30 november 2014 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar kon je misschien wel rood voor geven
nou nou nouquote:Op zondag 30 november 2014 13:14 schreef bombmannl het volgende:
Kanker scheids godverdomme kkrhagenezen
Ah. De Bijlmer is ook vertegenwoordigd.quote:Op zondag 30 november 2014 13:14 schreef bombmannl het volgende:
Kanker scheids godverdomme kkrhagenezen
Hou toch opquote:
veel plezierquote:Op zondag 30 november 2014 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
zometeen maar naar het stadion voor psv - feyenoord
''De drie punten blijven in Den Haag''.quote:
boo-hooquote:Op zondag 30 november 2014 13:17 schreef DeJori het volgende:
ADO is een schande voor het voetbal. Die irrelevante ploeg had al lang geleden opgeheven moeten worden. Voegen niets toe aan de competitie en je moet steeds maar hopen dat je er zonder ernstige blessures wegkomt.
We hebben nog 45 minuten.quote:Op zondag 30 november 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''De drie punten blijven in Den Haag''.
Wat is ADO slecht.
QFT. Amen.quote:Op zondag 30 november 2014 13:17 schreef DeJori het volgende:
ADO is een schande voor het voetbal. Die irrelevante ploeg had al lang geleden opgeheven moeten worden. Voegen niets toe aan de competitie en je moet steeds maar hopen dat je er zonder ernstige blessures wegkomt.
quote:Op zondag 30 november 2014 13:17 schreef DeJori het volgende:
Waar is die KAMPFGEIST MENTALITEIT, die ADO-mentaliteit. Eropgaan, pats boem.quote:
Je bent zelf een schandequote:Op zondag 30 november 2014 13:17 schreef DeJori het volgende:
eindelijk wakker?quote:Op zondag 30 november 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''De drie punten blijven in Den Haag''.
Wat is ADO slecht.
Donderspeech nu van Henkie, hopen dat het meer effect heeft dan vorige week.quote:Op zondag 30 november 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar is die KAMPFGEIST MENTALITEIT, die ADO-mentaliteit. Eropgaan, pats boem.
Nergens gezien vandaag. Laf voetbal van ADO
Hagenezen hoop ik?quote:Op zondag 30 november 2014 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is visite dus ik ben verplicht om het beneden te kijken, voor de socialiteit.
Gingen jullie maar eens met een ernstige blessure weg. Vooralsnog zie ik Ajax vooral schwalbes maken.quote:Op zondag 30 november 2014 13:17 schreef DeJori het volgende:
Volgens de commentator is ADO veel te fel.quote:Op zondag 30 november 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar is die KAMPFGEIST MENTALITEIT, die ADO-mentaliteit. Eropgaan, pats boem.
Nergens gezien vandaag. Laf voetbal van ADO
Ik heb het geluid uitstaan want bij Ajaxwedstrijden erger ik me veel te veel. Maar ik vind ADO zeker niet enorm fel. Ik heb ze feller gezien.quote:Op zondag 30 november 2014 13:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Volgens de commentator is ADO veel te fel.
In de rust ben je naar boven gevlucht?quote:Op zondag 30 november 2014 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is visite dus ik ben verplicht om het beneden te kijken, voor de socialiteit.
Ik ben weer wegquote:Op zondag 30 november 2014 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de rust ben je naar boven gevlucht?
Perez is een van de betere analisten bij FOX/quote:Op zondag 30 november 2014 13:21 schreef Caland het volgende:
Ik wacht elke dag op het bericht dat Kenneth Perez ebola heeft opgelopen.
Die jan Joost zei het net ook. ADO op het randje of eroverheen? Vroeg ie aan de commentaarvriendjes.quote:Op zondag 30 november 2014 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uitstaan want bij Ajaxwedstrijden erger ik me veel te veel. Maar ik vind ADO zeker niet enorm fel. Ik heb ze feller gezien.
Hahahaha, jaquote:Op zondag 30 november 2014 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Perez is een van de betere analisten bij FOX/
Gewoon vrienden van zijn ouders.quote:Op zondag 30 november 2014 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe de groetjes aan je visite.
Ajax kliekje weer.quote:Op zondag 30 november 2014 13:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Die jan Joost zei het net ook. ADO op het randje of eroverheen? Vroeg ie aan de commentaarvriendjes.
De echte reden waarom hij in de kelder moet kijken.quote:Op zondag 30 november 2014 13:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zullen dat ook swingers zijn?
Ja maar nee maar een winterkampioenquote:Op zondag 30 november 2014 13:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Studio Voetbal gaat volgens Nederland 1 alleen maar over PSV - Feyenoord die afgelast is en de zin en de onzin van het afgelasten. Man man man, 't is maar een voetbalwedstrijdje dat toevallig een keer afgelast wordt, de wereld vergaat niet
Vorige week hadden ze het over het voordeel van de de topclubs bij het fluiten maar daar kan je beter thuisclubs van makenquote:Op zondag 30 november 2014 13:25 schreef MouzurX het volgende:
Perez weer zware overtredingen goedpratenIdioot.
Mwah. Ik vind de scheids niet per se voor ADO fluiten hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorige week hadden ze het over het voordeel van de de topclubs bij het fluiten maar daar kan je beter thuisclubs van maken
In Amsterdam hadden ze waarschijnlijk al een keertje rood gehadquote:Op zondag 30 november 2014 13:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind de scheids niet per se voor ADO fluiten hoor.
Wellicht zit mijn groengele bril in de weg.
Ajax but who caresquote:Op zondag 30 november 2014 13:29 schreef MouzurX het volgende:
Wie is eigenlijk winterkampioen als Ajax op 1 staat maar psv 1 wedstrijd minder gespeeld?
Je hebt niks aan winterkampioen zijn.quote:Op zondag 30 november 2014 13:29 schreef MouzurX het volgende:
Wie is eigenlijk winterkampioen als Ajax op 1 staat maar psv 1 wedstrijd minder gespeeld?
Maakt dat uit?quote:Op zondag 30 november 2014 13:29 schreef MouzurX het volgende:
Ajax.quote:Op zondag 30 november 2014 13:29 schreef MouzurX het volgende:
Toch, vroeg het mezelf af na die post.quote:Op zondag 30 november 2014 13:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Er zit geen prijs aan toch?
Ik wil hem horen zeggen:quote:Op zondag 30 november 2014 13:29 schreef MouzurX het volgende:
Die reclame met Van Gaal op de achtergrond(southampton vs man u)
Ik heb ze al gefeliciteerd met het kampioenschapquote:Op zondag 30 november 2014 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax.
Daarmee zal ik jullie dan feliciteren
Doe dat maar een maand of 4 laterquote:Op zondag 30 november 2014 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax.
Daarmee zal ik jullie dan feliciteren
Het duel waar iedereen het over heeft.quote:Op zondag 30 november 2014 13:29 schreef MouzurX het volgende:
Die reclame met Van Gaal op de achtergrond(southampton vs man u)
Ajax en dat maakt wel degelijk uit: de winterkampioen krijgt weer een ijssculptuur in de Efteling!!quote:Op zondag 30 november 2014 13:29 schreef MouzurX het volgende:
Ik zou zeggen dat PSV moreel winterkampioen is.quote:Op zondag 30 november 2014 13:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Toch, vroeg het mezelf af na die post.
Wow. Serieuze prijs inderdaad.quote:Op zondag 30 november 2014 13:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ajax en dat maakt wel degelijk uit: de winterkampioen krijgt weer een ijssculptuur in de Efteling!!
Moet ik jullie dan feliciteren met het winterkampioenschap?quote:
ik heb het niet zo op winters, je begreep me welquote:Op zondag 30 november 2014 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet ik jullie dan feliciteren met het winterkampioenschap?
Nouja, als jij dat wil.
Wat ben jij een jolige jongen zeg.quote:Op zondag 30 november 2014 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet ik jullie dan feliciteren met het winterkampioenschap?
Nouja, als jij dat wil.
Ja, lollig he?quote:Op zondag 30 november 2014 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ben jij een jolige jongen zeg.
Dan ga je de gelijkmaker missen.quote:Op zondag 30 november 2014 13:34 schreef Caland het volgende:
Nog steeds niet om aan te zien. Ik ga zo maar eens wat anders doen.
Doe niet zo raar.quote:Op zondag 30 november 2014 13:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan ga je de gelijkmaker missen.
I am afraid of not.quote:Op zondag 30 november 2014 13:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan ga je de gelijkmaker missen.
Maar Ajax noemt het nog steeds eigen jeugdquote:Op zondag 30 november 2014 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij liep niet voor niets 9 jaar rond bij ons in de jeugd.
Worden ook veel Denen geboren in Amsterdam.quote:Op zondag 30 november 2014 13:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar Ajax noemt het nog steeds eigen jeugd
Eensquote:Op zondag 30 november 2014 13:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb het wel gezien, wat een saaie pot.
Milik is daar ook nog eigen jeugd.quote:Op zondag 30 november 2014 13:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar Ajax noemt het nog steeds eigen jeugd
Die worden op 14 jarige leeftijd gehaald ofzo.quote:Op zondag 30 november 2014 13:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Worden ook veel Denen geboren in Amsterdam.
Zoiets ja.quote:Op zondag 30 november 2014 13:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Die worden op 14 jarige leeftijd gehaald ofzo.
Kishna op zijn 16 17e ofzo?
15quote:Op zondag 30 november 2014 13:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Die worden op 14 jarige leeftijd gehaald ofzo.
Kishna op zijn 16 17e ofzo?
Jij snapt hetquote:Op zondag 30 november 2014 13:40 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je snapt er niets van. Als ADO beter is, dan verliezen ze.
Ajax scoort zo
ADO tegen Ajax is een ander ADO dan tegen de andere 16 clubsquote:Op zondag 30 november 2014 13:41 schreef MouzurX het volgende:
Ajax zou dit Ado gewoon moeten kunnen wegtikken
Ik heb het niet over de teams in het algemeen, ik heb het over deze wedstrijd en hoe Ado nu speelt.quote:Op zondag 30 november 2014 13:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
ADO tegen Ajax is een ander ADO dan tegen de andere 16 clubs
maar Ajax speelde heel goed tegen PSG hoor. Ze domineerden zelfsquote:Op zondag 30 november 2014 13:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
ADO is lastiger dan PSG, dat had die de Boer goed gezien.
piep piepquote:Op zondag 30 november 2014 13:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
jij bent voor psv, hoe durf je iemand of iets lucky te noemen
are you mad?quote:Op zondag 30 november 2014 13:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
jij bent voor psv, hoe durf je iemand of iets lucky te noemen
hoe heeft MVG kunnen verliezen? En Vincent was hij weer goed?quote:Op zondag 30 november 2014 13:44 schreef PowerLoungen het volgende:
beide vleugels rijp voor een wissel
Dat zou pas om 16.45 zijn.quote:Op zondag 30 november 2014 13:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik mis PSV Feyenoord wel. Was waarschijnlijk aantrekkelijker om te kijken geweest dan dit.
Veel dubbels missen en Jenkins scoorde heel goed.quote:Op zondag 30 november 2014 13:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
hoe heeft MVG kunnen verliezen? En Vincent was hij weer goed?
Ik vrees het ook niet. Of Taylor heb overneemt betwijfel ik ook.quote:Op zondag 30 november 2014 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
MvG gaat zijn titel niet prolongeren eind december.
De knarquote:Op zondag 30 november 2014 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
MvG gaat zijn titel niet prolongeren eind december.
Gun het hem wel om eens geen analist te zijn naast CO. Jenkins voor zijn 10e finale vandaagquote:Op zondag 30 november 2014 13:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Veel dubbels missen en Jenkins scoorde heel goed.
Vincent was wel aardig ja.
Laten we hopen dat die boer met een IQ van 12 met zijn chickenskin de titel niet prolongeert nee.quote:Op zondag 30 november 2014 13:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vrees het ook niet. Of Taylor heb overneemt betwijfel ik ook.
Winnen op z'n PSV's bedoel je?quote:Op zondag 30 november 2014 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax zal toch niet weer onverwachts een goal maken terwijl ze minder zijn?
Jenkins moeten ze verbieden om finales te spelenquote:Op zondag 30 november 2014 13:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gun het hem wel om eens geen analist te zijn naast CO. Jenkins voor zijn 10e finale vandaag
Ajax is toch niet minder, ze zakken gewoon in en wachten op een counter dat moet je toch wel bekend voorkomenquote:
Ajax speelt ook niet goed vandaag..quote:Op zondag 30 november 2014 13:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
ADO is lastiger dan PSG, dat had die de Boer goed gezien.
Wat heeft dit met "Op z'n PSV's" te maken?quote:Op zondag 30 november 2014 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is toch niet minder, ze zakken gewoon in en wachten op een counter dat moet je toch wel bekend voorkomen
Omdat dat de speelwijze van PSV isquote:Op zondag 30 november 2014 13:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat heeft dit met "Op z'n PSV's" te maken?
Ruilen voor Wormgoor? It is a steal...quote:Op zondag 30 november 2014 13:50 schreef j0rdiiii het volgende:
moisander is te koop trouwens
iemand interesse?
Doe even normaal tegen Marokkaanse Koos.quote:Op zondag 30 november 2014 13:51 schreef MouzurX het volgende:
Dat schreeuwende wijf ook continu in het publiek
Jij vindt het goed kan ik hieruit opmaken?quote:Op zondag 30 november 2014 13:52 schreef Wave103 het volgende:
Waarom zijn al die psv'ers hier zo mad? Bij elk dingetje struikelen ze over elkaars pikkie om hoe slecht het allemaal wel niet is
Het spijt me. Eigenlijk spelen ze erg goed.quote:Op zondag 30 november 2014 13:52 schreef Wave103 het volgende:
Waarom zijn al die psv'ers hier zo mad? Bij elk dingetje struikelen ze over elkaars pikkie om hoe slecht het allemaal wel niet is
1-1 komt er straks aan joh.quote:Op zondag 30 november 2014 13:52 schreef Vermecelli het volgende:
Snel af fluiten, deze pot gaat nergens meer over
quote:Op zondag 30 november 2014 13:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij vindt het goed kan ik hieruit opmaken?
Ja tochquote:Op zondag 30 november 2014 13:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het spijt me. Eigenlijk spelen ze erg goed.
Misschien moet je even uit een zetten wie de psv'ers zijn volgens jou.quote:Op zondag 30 november 2014 13:52 schreef Wave103 het volgende:
Dit lijkt niet eens op voetbalquote:Op zondag 30 november 2014 13:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Schijnt dat mensen graag naar voetbal kijken.
nee, 11. ajax houd niet van druk zetten in de eredivisiequote:Op zondag 30 november 2014 13:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
22 mannen die achter een bal aanrennen. Klinkt als voetbal..
De keepers rennen niet mee hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 13:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
22 mannen die achter een bal aanrennen. Klinkt als voetbal..
De scheidsrechter wel, dus 21 man.quote:Op zondag 30 november 2014 13:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De keepers rennen niet mee hoor.
Dat klopt.quote:Op zondag 30 november 2014 13:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Laat ik het anders verwoorden: er rolt een bal.
Of afleggenquote:
het is gewoon eredivisie niveau, ik vind het ook moeilijk om andere wedstrijden dan die van mijn club te zienquote:
0 snelheid op de flanken, dat moet goed komenquote:
Dit is voor eredivisie heel slecht. Heracles en Heerenveen speelde beter gisteren.quote:Op zondag 30 november 2014 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is gewoon eredivisie niveau, ik vind het ook moeilijk om andere wedstrijden dan die van mijn club te zien
W2 speelt heel netjes en verzorgd voetbal.quote:Op zondag 30 november 2014 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is gewoon eredivisie niveau, ik vind het ook moeilijk om andere wedstrijden dan die van mijn club te zien
quote:Op zondag 30 november 2014 13:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor de eredivisie heel slecht. Heracles en Heerenveen speelde beter gisteren.
quote:Op zondag 30 november 2014 13:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is voor eredivisie heel slecht. Heracles en Heerenveen speelde beter gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |