abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2014 @ 14:03:17 #126
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_147182676
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2014 14:00 schreef kipknots het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahaha, ook een idee! ^O^
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_147183238
Mijn moeder had ook helemaal NIETS met kinderen. En toen werd haar zus zwanger en kreeg de eerste kleine telg. Door al het oppassen was mijn moeder ook om. Het liefst had ze er 8 gekregen, maar gelukkig is het bij 2 (en nog 2 pleegpubers) gebleven.

Dus het kan zo veranderen... Het is denk ik hetzelfde als voor het eerst "insert hobby here" of seks. Je mist het niet... totdat je het meemaakt en het leuk lijkt.

Zelf ben ik nog wel wat huiverig, maar ik wil ze sowieso. Vriendin zit me flink achter de broek aan, die wil al 5 jaar kids >:)

En voor mannen is het denk ik vaak dat het niet hoeft... Zijn vaak toch meer uitstellers dan vrouwen. Maar als ze er dan zijn, zijn ze nog trotser dan moeders.

[ Bericht 5% gewijzigd door tharealmb op 01-12-2014 14:28:37 ]
  maandag 1 december 2014 @ 16:57:30 #128
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_147188479
Ik heb altijd al gedacht dat ik moeder wilde worden. Ben nu aan het studeren dus het is niet zo gunstig, maar ik heb altijd iets gevoeld toen ik een baby ofzo zag. Een gevoel van; ooooooh, dat wil ik ook. En als ik later iets zou hebben waardoor ik geen kinderen kan krijgen, zou ik heeeel graag willen adopteren...
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
pi_147188574
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:57 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik heb altijd al gedacht dat ik moeder wilde worden. Ben nu aan het studeren dus het is niet zo gunstig, maar ik heb altijd iets gevoeld toen ik een baby ofzo zag. Een gevoel van; ooooooh, dat wil ik ook. En als ik later iets zou hebben waardoor ik geen kinderen kan krijgen, zou ik heeeel graag willen adopteren...
Als ik zo op mijn FB timeline kijk kunnen de meeste studeren + baby prima combineren ja. Kuch.
pi_147188726
We hebben alleen uiteindelijk allemaal een ding gemeen. De mensen hier zijn het allemaal met elkaar eens dat een baby tegen de muur aangooien , getuigt van onfatsoenlijk gedrag.

*) ^O^
  maandag 1 december 2014 @ 17:05:39 #131
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_147188810
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2014 17:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Als ik zo op mijn FB timeline kijk kunnen de meeste studeren + baby prima combineren ja. Kuch.
Maar met een studie geneeskunde, zou me dat te zwaar lijken :') ben pas 23. Binnen nu en 10 jaar is nog zat tijd :)
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
pi_147188961
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 17:05 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Maar met een studie geneeskunde, zou me dat te zwaar lijken :') ben pas 23. Binnen nu en 10 jaar is nog zat tijd :)
Het was ook niet serieus bedoeld. Vind het juist slim dat je er nu nog niet aan begint :+
  maandag 1 december 2014 @ 17:16:12 #133
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_147189332
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 17:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Het was ook niet serieus bedoeld. Vind het juist slim dat je er nu nog niet aan begint :+
Hahahah dat weet ik, maar ik wist niks "leuks" te reageren, dus ik dacht; dan maar serieus :')
pi_147191554
Ik vraag me dat ook wel eens af.

Ik roep sinds ik kan praten dat ik nooit kinderen wil en nu denk ik er nog steeds hetzelfde over. Ook al ben ik 19, wie weet als die eierstokken gaan rammelen dat er per direct 1 moet komen maar tja, dat zie ik tegen die tijd wel weer. Vriendinnen hebben hun leven al uitgedacht, hoeveel ze er willen en bijbehorende namen....... :{ ik gruwel bij die gedachte.

"Het lijkt me leuk" als reden om een kind te nemen vind ik bijzonder, aan de andere kant: wat moet je reden anders zijn? Je weet niet wat je gaat overkomen als je eenmaal zo'n ding hebt gekregen en als je het bij voorbaat al niet leuk lijkt kun je er maar beter nooit aan beginnen :D

Ik ben tante van een ontzettend lief en mooi (bloedmooi ;( ) kind en iedereen zei "Vera als jij je neefje ziet wil jij ook later wel kinderen!!!". Dus ik dacht; bring it on.
Mooi niet dat ik kinderen wil nu ik zie hoe het allemaal is. Ik ben ontzettend gek met mijn neefje en toen hij voor het eerst naar me lachte kon ik wel janken zo lief vond ik het. Maar zo'n eigen kind.... no way :{ dat is echt niks voor mij. Ik ben niet bereid zoveel verantwoordelijkheid te nemen en dat is toch iets wat zal moeten.
  maandag 1 december 2014 @ 20:47:28 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147198759
Niet alles gelezen .

Je leest wel veel of je kan omschrijven waarom je werk leun vindt, of een hobby.

T voordeel van die dingen is vooral dat je nog kan switchen van hobby of werk. Kinderen kan je niet zo makkelijk inwisselen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')