Tegen het bevriezen neem ik aan? Maar dan heb ik nog geen warmte.quote:Op zondag 30 november 2014 11:16 schreef profiteur het volgende:
Op de cv de nalooptijd van de pomp op 24 uur zetten. In ieder geval was dat hier een optie op onze Nefit.
Die komt dan bij de ketel?quote:Op zondag 30 november 2014 11:31 schreef hans1985 het volgende:
Tweewegklep monteren en een extra thermostaat.
Mmmz volgensmij heb je dan 2 tweewegkleppen nodig. Een voor je huis en een voor je schuur.quote:Op zondag 30 november 2014 11:35 schreef hoas het volgende:
[..]
Die komt dan bij de ketel?
Die staat op zolder komt er nog 8 meter bij.
Neem dan een gasgevelkachel.quote:Op zondag 30 november 2014 11:40 schreef hoas het volgende:
Kijk het zal niet snel vriezen in die schuur, punt is dat wij snel warmte willen als wij willen klussen.
Afstandbediening eraan klussen, zodat je vanaf huis de kachel aan kunt zetten? Kun je een half uurtje van te voren de boel verwarmen.quote:Op zondag 30 november 2014 11:40 schreef hoas het volgende:
Kijk het zal niet snel vriezen in die schuur, punt is dat wij snel warmte willen als wij willen klussen.
Staat nu een electrokacheltje van 2400watt maar dat schiet ook niet op want dat duurt veel te lang, plus moet altijd rekening houden met zware machines anders gaat de stop eruit.
Iemand ervaring met een Zibro camin?
Die werken met propaangasfles? Dan hoef je ook geen gasleiding aan te leggen.quote:Op zondag 30 november 2014 11:42 schreef hans1985 het volgende:
een terrasverwarmer geen optie?
die dingen geven direct warmte en als je af en toe dat ding aan heb zal het in kosten wel mee vallen.
Ja die heb je ook.quote:Op zondag 30 november 2014 11:44 schreef blomke het volgende:
[..]
Die werken met propaangasfles? Dan hoef je ook geen gasleiding aan te leggen.
Geweldig! Ga ik uitzoeken voor m 'n eigen schuur!!!quote:Op zondag 30 november 2014 11:48 schreef hans1985 het volgende:
Verder hebben wij een klein hittekanon op gas. Zo'n einhell ding van een paar tientjes. Die kreeg in de winter zelfs een woning van 80 m2 redelijk warm en de warmte is er binnen 10 minuten.
Of je plaatst een houtkachel in je
mmm, toch geen paar tientjes.quote:Op zondag 30 november 2014 11:50 schreef blomke het volgende:
[..]
Geweldig! Ga ik uitzoeken voor m 'n eigen schuur!!!
Ja die ken ik, denk wel aan je zuurstof!!!quote:Op zondag 30 november 2014 11:50 schreef blomke het volgende:
[..]
Geweldig! Ga ik uitzoeken voor m 'n eigen schuur!!!
Hoe goed heb jij je schuur dicht zitten dan :pquote:Op zondag 30 november 2014 12:26 schreef hoas het volgende:
[..]
Ja die ken ik, denk wel aan je zuurstof!!!
Niet?quote:Op zondag 30 november 2014 12:35 schreef machtpen het volgende:
Tyleenslang is helemaal niet geschikt voor warm water.
Sorry ik bedoelde polypropyleen, en de sector spreken ze van tyleenslangen.quote:Op zondag 30 november 2014 13:12 schreef machtpen het volgende:
Die 80 graden is zo een beetje de maximum temperatuur wat tyleen aankan en daar staat vast en zeker niet zoveel druk op als een cv systeem.
De pomp de hele dag laten lopen, lekker voor je elektriciteitsrekening.quote:Op zondag 30 november 2014 11:16 schreef profiteur het volgende:
Op de cv de nalooptijd van de pomp op 24 uur zetten. In ieder geval was dat hier een optie op onze Nefit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |