lobiquote:
wij hadden elkaar al ontmoet in het voorhuid-topic maar heb jou ook gemist hoor :-$quote:
Ik heb in mijn klachttopic mijn schatje Ariana genoemd, misschien moet je ff kijken xxquote:Op maandag 1 december 2014 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
ga nou niet een topiek over ariana verpesten met jullie gaye shit
ik vroeg iedereen nog waar je was :$quote:Op maandag 1 december 2014 17:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
wij hadden elkaar al ontmoet in het voorhuid-topic maar heb jou ook gemist hoor :-$
Je valt op 14-jarigen. Nouja, op meisjes die 14 lijkenquote:Op maandag 1 december 2014 17:24 schreef Twiitch het volgende:
Ik ken haar niet maar ik wil stoute dingen met haar doen.
Ik zag je een keer free eend zeggen, dat werd geapprecieerdquote:Op maandag 1 december 2014 17:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik vroeg iedereen nog waar je was :$
O.a.quote:Op maandag 1 december 2014 17:25 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Je valt op 14-jarigen. Nouja, op meisjes die 14 lijken
Mag je niet.quote:Op maandag 1 december 2014 17:24 schreef Twiitch het volgende:
Ik ken haar niet maar ik wil stoute dingen met haar doen.
Doe normaal. Ariana lijkt veel ouder.quote:Op maandag 1 december 2014 17:25 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Je valt op 14-jarigen. Nouja, op meisjes die 14 lijken
Zeker wel ouder.quote:Op maandag 1 december 2014 17:34 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ouder dan 16 toch echt niet. Hooguit dat.
Hoe oud dan volgens jou?quote:
Kinderlichaam ja.quote:Op maandag 1 december 2014 17:36 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Hoe oud dan volgens jou?
Haar gezicht maakt haar wel wat ouder, maar vind haar lichaam wel wat kinderlijk.
Want dat bepaalt hoe oud iemand lijkt.quote:Op maandag 1 december 2014 17:37 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Weinig vrouwelijke rondingen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |