Op wiki of google zie je niet echt waar de winkels zitten die je moet hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:34 schreef Vlier het volgende:
[..]
Omdat ze niets weet over het dorp waar ze gaat wonen. Blijkbaar niet geinteresseerd genoeg om 5 minuten te googlen/wiki'en.
Je hebt ook MBO verpleegkunde.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze was verpleegkundige dus HBO niveau
Zelfs dan kun je een lieve (en een beetje wereldvreemde) moeder zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze was verpleegkundige dus HBO niveau
Ik neem aan dat ze daar toch al vaak genoeg zijn geweest, voordat ze er naartoe emigreerden?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:37 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Op wiki of google zie je niet echt waar de winkels zitten die je moet hebben.
Geschiedenis van het dorp, lokale gebruiken en feestdagen, markante gebouwen etc.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:37 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Op wiki of google zie je niet echt waar de winkels zitten die je moet hebben.
Ja, maar ik had de indruk dat "nog niets van het dorp weten" ging om een winkelbezoek.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:39 schreef Vlier het volgende:
[..]
Geschiedenis van het dorp, lokale gebruiken en feestdagen, markante gebouwen etc.
Er is meer in het leven dan winkelen.
Dus als iemand aan jou vraagt om iets over je woonplaats te vertellen dan wijs jij aan waar de Aldi is? Goh, ik denk echt heel anders geloof ik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, maar ik had de indruk dat "nog niets van het dorp weten" ging om een winkelbezoek.
Daar verwacht ik iets minder van.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu wil ik haar ook wel Duits horen spreken
hahaquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:44 schreef Vlier het volgende:
[..]
Dus als iemand aan jou vraagt om iets over je woonplaats te vertellen dan wijs jij aan waar de Aldi is? Goh, ik denk echt heel anders geloof ik.
Dat zijn vooroordelenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar verwacht ik iets minder van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |