Heb ik niet gedaanquote:Op zondag 30 november 2014 00:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld als je twee vingers in je neusgaten doet en het dan elke keer voordoet.. kan hij daar dan misschien slecht tegen
Ik bedoelde dus als je iets opvallends er mee doet of hebt gedaan.. waardoor het niet meer random wordt
En wij maar geld inzamelen voor enge ziektesquote:Op zondag 30 november 2014 00:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, vast wel. De inbelverbinding van de manege van 5 jaar terug was nog beter dan het internet hier.
Dan is het gewoon een rot dingquote:
Zullen we beginnen met electra?quote:Op zondag 30 november 2014 00:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En wij maar geld inzamelen voor enge ziektesHelp België aan de glasvezel. Doneer nu!
Jouw timing is net zo gevorderd als je muziek gevoel bedoel je?quote:
Open dan meteen een Giro 555 zodat ik meer jurken kan kopenquote:Op zondag 30 november 2014 00:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En wij maar geld inzamelen voor enge ziektesHelp België aan de glasvezel. Doneer nu!
Nee mijn timing is beter.quote:Op zondag 30 november 2014 00:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jouw timing is net zo gevorderd als je muziek gevoel bedoel je?
Ik zit bij Antwerpen, geen last van dusquote:
Jurken voor alle (reserve) Belgen. Doneer nu!quote:Op zondag 30 november 2014 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Open dan meteen een Giro 555 zodat ik meer jurken kan kopen.
Nee, voor mij! Niet voor de anderen. MIJ!quote:Op zondag 30 november 2014 00:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jurken voor alle (reserve) Belgen. Doneer nu!
quote:Op zondag 30 november 2014 00:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, voor mij! Niet voor de anderen. MIJ!
Niks jurken, ze lopen maar in een aardappelzakquote:Op zondag 30 november 2014 00:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jurken voor alle (reserve) Belgen. Doneer nu!
Dat doen ze nu alquote:Op zondag 30 november 2014 00:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niks jurken, ze lopen maar in een aardappelzak![]()
Houden zoquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 00:47 schreef Uccie het volgende:
Godver...kut-fylax, ik heb veel teveel thee gedronken
En nu ben je dronken?quote:Op zondag 30 november 2014 00:47 schreef Uccie het volgende:
Godver...kut-fylax, ik heb veel teveel thee gedronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |