• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
nooit last van gehad andersquote:Op zondag 30 november 2014 00:36 schreef Henrys het volgende:
Mensen van marktplaats over de vloer is vaak ook een ramp. Of ze proberen nog een keer te onderhandelen of ze zijn toevallig 10 euro vergeten of ze betalen met namaakgeld. Maar er zitten ook normale mensen tussen. Vaak wel af te leiden aan de schrijfwijze van hun e-mails.
En zet nooit je telefoonnummer bij een advertentie, dan krijg je echt de grootste debielen die je op de meest irritante tijden bellen
Wat?quote:Op zondag 30 november 2014 00:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik had een keer iemand die zijn hond tegen mijn Xbox 360 wou ruilen
Hahahaquote:Op zondag 30 november 2014 00:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik had een keer iemand die zijn hond tegen mijn Xbox 360 wou ruilen
ANSUUUUUUUquote:Op zondag 30 november 2014 00:44 schreef Ansu het volgende:
Ik koop en verkoop nog best wat via Marktplaats. Je merkt het inderdaad wel aan de manier van mailen vaak. Nog nooit problemen gehad gelukkig!
om kwart voor 1 snachts nog studerenquote:Op zondag 30 november 2014 00:45 schreef Ties02 het volgende:
Holle Bolle Gijs Beheer BVeen echte partijnaam in een arrest
Sommige docenten kunnen er inderdaad wat van.quote:Op zondag 30 november 2014 00:45 schreef Ties02 het volgende:
Holle Bolle Gijs Beheer BVeen echte partijnaam in een arrest
Nee je snapt me nietquote:Op zondag 30 november 2014 00:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Sommige docenten kunnen er inderdaad wat van.
okquote:Op zondag 30 november 2014 00:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee je snapt me niet
Dit is dus een echt arrest van de Hoge Raad, een echte BV in de grotemensenwereld die zo heet!
Iets te snel gelezen dan.quote:Op zondag 30 november 2014 00:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee je snapt me niet
Dit is dus een echt arrest van de Hoge Raad, een echte BV in de grotemensenwereld die zo heet!
Ik weet niet of ik dan ga kijken.quote:Op zondag 30 november 2014 00:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland
Ongetwijfeld weer een flopshow van Alberto trouwens morgen
Zou veel beter zijn als hij gewoon een keer het recht in eigen hand neemt en die pedo's gewoon een hoek verkoopt. Word altijd zo depressief van dat programma. Laatste keer dat ik keek ging het over een meisje van volgens mij 17 die voor 100 euro seks zonder condoom hadquote:Op zondag 30 november 2014 00:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland
Ongetwijfeld weer een flopshow van Alberto trouwens morgen
We hebben weer een weddenschap! Althans johannes_vermeer en ikquote:Op zondag 30 november 2014 00:53 schreef Joosie200 het volgende:
Morgen TienNULTWEE vs Paxgod, Twente vs Grunn
quote:Op zondag 30 november 2014 00:53 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zou veel beter zijn als hij gewoon een keer het recht in eigen hand neemt en die pedo's gewoon een hoek verkoopt. Word altijd zo depressief van dat programma. Laatste keer dat ik keek ging het over een meisje van volgens mij 17 die voor 100 euro seks zonder condoom had
ik sta achter TiesNULTWEEquote:Op zondag 30 november 2014 00:53 schreef Joosie200 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik sta achter TiesNULTWEEIk zal er een kurk in stoppen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat ze 16 was zelfsquote:Op zondag 30 november 2014 00:53 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zou veel beter zijn als hij gewoon een keer het recht in eigen hand neemt en die pedo's gewoon een hoek verkoopt. Word altijd zo depressief van dat programma. Laatste keer dat ik keek ging het over een meisje van volgens mij 17 die voor 100 euro seks zonder condoom had
Kastanjegod versus Leeuwgodquote:Op zondag 30 november 2014 00:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
We hebben weer een weddenschap! Althans johannes_vermeer en ik
quote:Op zondag 30 november 2014 00:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kastanjegod versus LeeuwgodIk zeg Castaignos is winning
moet die snol lekker zelf wetenquote:Op zondag 30 november 2014 00:53 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die is duidelijk het breezersletje zijn ontgroeid, hi-ha-hoquote:Op zondag 30 november 2014 00:53 schreef Henrys het volgende:
[..]
Prima hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 00:54 schreef Ansu het volgende:
[..]
O haaaaaaaai
Hoe ist? Frituurbrand voorkomen las ik?
bier is wel het slechtste wat je kan drinken als je op dieet bent. Zoveel lege kcalquote:Op zondag 30 november 2014 00:55 schreef Ties02 het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik bier ga drinken bij de wedstrijd morgen
ben op dieet
gewoon doenquote:Op zondag 30 november 2014 00:55 schreef Ties02 het volgende:
ben op dieet
Biergist schijnt wel een positieve werking op iets te hebben, dat dan weer welquote:Op zondag 30 november 2014 00:56 schreef Henrys het volgende:
[..]
bier is wel het slechtste wat je kan drinken als je op dieet bent. Zoveel lege kcal
Zit nog steeds op een DM met pics van je huisgenote te wachtenquote:Op zondag 30 november 2014 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prima hoor.Morgen vliegtickets naar Hawaii boeken
![]()
Ja. Meteen stekker eruit gedaan en patat op een bord gelegd.
Net huisgenote gesproken, ze schrok ook rot, maar ze geeft de schuld aan een vriendin die hier een weekend logeert, maar die vriendin geeft mijn huisgenote de schuld
Naja, toch goedgekomen, straks op stap.
Hoe is t daar?
Seks willen als meisje met iemand met een raar accent en een Koos Alberts vermomming tegen betaling.quote:
krijg je nietquote:Op zondag 30 november 2014 00:56 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zit nog steeds op een DM met pics van je huisgenote te wachten
Ties?quote:Op zondag 30 november 2014 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
krijg je niet
tenzij je ooit mijn FB weet te ronselen, dan vind je t zo makkelijk
Begint de naam met een M?quote:Op zondag 30 november 2014 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
krijg je niet
tenzij je ooit mijn FB weet te ronselen, dan vind je t zo makkelijk
Ties gaat je niet helpen. Tenzij hij wil dat ik hem van FB eraf flikker en hij oorlog met mij krijgt.quote:
Als ik soms zie wat er uit de nieuwstraat komt lopen hier in Groningen dan denk ik ook altijd dat die vrouwen die daar werken van binnen dood zijnquote:Op zondag 30 november 2014 00:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Seks willen als meisje met iemand met een raar accent en een Koos Alberts vermomming tegen betaling.![]()
![]()
![]()
Helaas is die er nog nietquote:Op zondag 30 november 2014 00:57 schreef Joosie200 het volgende:
Waarom is er geen Twente vlaggetje zoals die zo mooie [ afbeelding ]
Ik zou niet durven lieverdquote:Op zondag 30 november 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ties gaat je niet helpen. Tenzij hij wil dat ik hem van FB eraf flikker en hij oorlog met mij krijgt.
TSSSSSSquote:Op zondag 30 november 2014 01:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heulemaal nietMa, tweede letter
Grunn met 1 N schrijven, die lui oet Twente zijn niet wiesquote:Op zondag 30 november 2014 01:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Twente en Groningen waren ooit aartsrivalen, waar blijft de tijd
Kontje verkopenquote:Op zondag 30 november 2014 01:02 schreef Henrys het volgende:
Ik ken een meisje die bij de Z-side van Groningen zit, weet nog steeds niet wat ze daar doet
Hawaii?? Omg hoe cool!quote:Op zondag 30 november 2014 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prima hoor.Morgen vliegtickets naar Hawaii boeken
![]()
Ja. Meteen stekker eruit gedaan en patat op een bord gelegd. Heeft zo'n 3 uur lang staan frituren.
Net huisgenote gesproken, ze schrok ook rot, maar ze geeft de schuld aan een vriendin die hier een weekend logeert, maar die vriendin geeft mijn huisgenote de schuld
Naja, toch goedgekomen, straks op stap.
Hoe is t daar?
quote:Op zondag 30 november 2014 00:55 schreef Ties02 het volgende:
ben op dieet
Hoeveel wil je hebben?quote:Op zondag 30 november 2014 01:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heulemaal nietMa, tweede letter
Coke verkopen.quote:Op zondag 30 november 2014 01:02 schreef Henrys het volgende:
Ik ken een meisje die bij de Z-side van Groningen zit, weet nog steeds niet wat ze daar doet
Nee wacht ik weet een leuke:quote:Op zondag 30 november 2014 01:02 schreef Henrys het volgende:
Ze is nog best mooi maar heb nooit op haar af durven te stappen omdat ik bang ben dat ze me neerhoekt als ze er achter komt dat ik voor Feyenoord benquote:
Tjah, ik zou zeggen: loop je fotoalbum eens bij naquote:Op zondag 30 november 2014 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
TSSSSSS
hoe weet jij dat eigenlijk?wat kan je zien terwijl we geen vrienden zijn?
DM maar
omgquote:Op zondag 30 november 2014 01:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tjah, ik zou zeggen: loop je fotoalbum eens bij na
quote:Op zondag 30 november 2014 01:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ze is nog best mooi maar heb nooit op haar af durven te stappen omdat ik bang ben dat ze me neerhoekt als ze er achter komt dat ik voor Feyenoord ben
Alberto zou er 2 uitzendingen mee kunnen vullenquote:Op zondag 30 november 2014 01:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat dit allemaal kan in dit topic.
Je gaf zelf de aanzet heur: check mijn FB maar, dan vind je der zoquote:Op zondag 30 november 2014 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Y heeft een slechte invloed op de users hier
Euhm. Ze is 20.quote:Op zondag 30 november 2014 01:06 schreef Henrys het volgende:
Ik weet nu dus dat ze Maria heet en lesbisch is. Ik heb meer informatie nodig
moet die wel eerst achter mijn FB komen.quote:Op zondag 30 november 2014 01:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je gaf zelf de aanzet heur: check mijn FB maar, dan vind je der zo
Tja, ik kan je helaas niet helpen. Ik heb alleen ervaring met serveersters.quote:Op zondag 30 november 2014 01:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ze is nog best mooi maar heb nooit op haar af durven te stappen omdat ik bang ben dat ze me neerhoekt als ze er achter komt dat ik voor Feyenoord ben
Das niet zo moeilijk: die rode das die niet volledig strak staat in je verder strakke pak geeft je wegquote:Op zondag 30 november 2014 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet die wel eerst achter mijn FB komen.
Ikequote:Op zondag 30 november 2014 01:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Tja, ik kan je helaas niet helpen. Ik heb alleen ervaring met serveersters.
Ring, Ring, have we a winner?quote:Op zondag 30 november 2014 01:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk: die rode das die niet volledig strak staat in je verder strakke pak geeft je weg
die heb ik allang niet meer als profielfotoquote:Op zondag 30 november 2014 01:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk: die rode das die niet volledig strak staat in je verder strakke pak geeft je weg
wat houdt een borg lappen in?quote:Op zondag 30 november 2014 01:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu, en ze is heilig maagdAchternaam iets met een borg lappen
Ja, weet ik. Ben niet dom hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 01:09 schreef Joosie200 het volgende:
Klopt trouwens Ets dat ik je niet heb toegevoegd, maar lang leve die studiegroepen op FBKan je zo doorklikken
quote:Op zondag 30 november 2014 01:12 schreef Henrys het volgende:
Maria Borgers is het enige wat ik kan vinden maar zal wel niet zijn
ja hallo ik moet nog even uitzoeken wat jij ziet.quote:Op zondag 30 november 2014 01:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dus iedereen mag die foto's zonder vriend te zijn gewoon checken
[..]
quote:Op zondag 30 november 2014 01:12 schreef Henrys het volgende:
Maria Borgers is het enige wat ik kan vinden maar zal wel niet zijn
dat was 1,5 jaar geledenquote:Op zondag 30 november 2014 01:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ziet er gezellie uit op konginnenacht in Grunn trouwens Ets![]()
Maar dat is der toch naast jou op die foto? Ze was wel een stoeipoes op 22 juliquote:Op zondag 30 november 2014 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat was 1,5 jaar geledentoen was ik lelijk
ik ben ook bevriend met Y en ik ga vanuit dat die mijn FB niet gaat gevenquote:Op zondag 30 november 2014 01:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Als Yreal hier was, dan zou ie het mysterie zo oplossen.
Nee.quote:Op zondag 30 november 2014 01:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar dat is der toch naast jou op die foto? Ze is wel een stoeipoes
T van Ties02.quote:Op zondag 30 november 2014 01:14 schreef Henrys het volgende:
Wat is de eerste letter van haar achternaam?
Ach, ipv Y zit ik de rest mooi te teasen. Iedereen moet het zelf maar zien te achterhalenquote:
gvdquote:Op zondag 30 november 2014 01:17 schreef Etsu het volgende:
Hilarisch dat Henrys zit te zoeken naar ene Maria T. terwijl bijna iedereen hier weet dat ze niet zo heet.
Ik heb een paarse bank, ja.quote:Op zondag 30 november 2014 01:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De blurry, shaky met een paars bed/bank althans een slaapbank als ik het zo zie
Wat is er niet te snappen aan het bijschrift bij die specifieke foto?quote:Op zondag 30 november 2014 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een paarse bank, ja.
Maar ik snap je niet.
Doe een gok, get the picture, maar dan zonder een picture te zienquote:Op zondag 30 november 2014 01:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Is dit 'Raad hoe het interieur van Etsu eruit ziet'?
Veel.quote:Op zondag 30 november 2014 01:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat is er niet te snappen aan het bijschrift bij die specifieke foto?
Inloopkast.quote:Op zondag 30 november 2014 01:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe een gok, get the picture, maar dan zonder een picture te zien
Close, so closequote:Op zondag 30 november 2014 01:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Inloopkast.![]()
Foto's van Pax boven het bed.![]()
quote:Op zondag 30 november 2014 01:20 schreef Henrys het volgende:
Straks vind ik haar en blijkt ze eruit te zien als een Uruk-hai orc omdat Etsu homo is en geen smaak in vrouwen heeft en ik dus niet op zijn oordeel moest afgaan
Dat eerste klopt, dat tweede komt nog.quote:Op zondag 30 november 2014 01:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Inloopkast.![]()
Foto's van Pax boven het bed.![]()
ja, gezien, maar das geen foto van Q-night.quote:Op zondag 30 november 2014 01:23 schreef Joosie200 het volgende:
Nou Ets, wie is er hier nu niet wies?Check je DM
Nee klopt, maar das toch wel degene die Henrys wanhopig probeert op te sporen?quote:Op zondag 30 november 2014 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, gezien, maar das geen foto van Q-night.
Is die huisgenote nou wel of niet te doen?quote:Op zondag 30 november 2014 01:23 schreef Joosie200 het volgende:
Nou Ets, wie is er hier nu niet wies?Check je DM
Ja.quote:Op zondag 30 november 2014 01:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar das toch wel degene die Henrys wanhopig probeert op te sporen?
Desperado.quote:Op zondag 30 november 2014 01:25 schreef Henrys het volgende:
[..]
Is die huisgenote nou wel of niet te doen?
Moeilijk te zeggen door die foto. Als ik naar haar doorklik en haar zogenaamde selfie aanschouw komen er toch pikante details tevoorschijn voor Etsu: de soap. Ja Y, je krijgt concurrentie zoals GTST dat kreeg van ONMquote:Op zondag 30 november 2014 01:25 schreef Henrys het volgende:
[..]
Echte schoonheid komt naar voren in elke foto dus het zal het wel niet waard zijn om Etsu naar zijn huis te volgenquote:Op zondag 30 november 2014 01:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen door die foto. Als ik naar haar doorklik en haar zogenaamde selfie aanschouw komen er toch pikante details tevoorschijn voor Etsu: de soap. Ja Y, je krijgt concurrentie zoals GTST dat kreeg van ONM
En oh: zoals het een waar oprecht jurist betaamt: dat hangt er vanaf. In beginsel wel zou ik zeggen althans, afhankelijk van de omstandigheden van het gevalquote:Op zondag 30 november 2014 01:25 schreef Henrys het volgende:
[..]
Stalkende desperado.quote:Op zondag 30 november 2014 01:28 schreef Henrys het volgende:
[..]
Echte schoonheid komt naar voren in elke foto dus het zal het wel niet waard zijn om Etsu naar zijn huis te volgen
Heul knap? Zeker niet onaardig nee als ik die foto zo check. Leuk koppiequote:Op zondag 30 november 2014 01:29 schreef Etsu het volgende:
Ze is heel knap hoor. Ze is best gewild bij jongens en meisjes.
Zelfs ik zou d'r doen als ik hetero was.
Baas als je in je FB profiel opslaat: serveerster zijn is een prèquote:Op zondag 30 november 2014 01:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Over een paar weken die smartphone halen en Tinder erop smijten.Ik ben wel benieuwd of ik in trek ben of niet bij de dames, al wordt er de laatste tijd wel eens met ome Ike geflirt.
wat is heul knap?quote:Op zondag 30 november 2014 01:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heul knap? Zeker niet onaardig nee als ik die foto zo check. Leuk koppie
Dat vroeg ik mij dus precies afquote:
Tinder dates doe ik niet meer. Instagram filters en erg gunstige invalshoeken en belichting verbergt meer dan ik dacht, verder is het echt pure lust als dat je ding isquote:Op zondag 30 november 2014 01:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Over een paar weken die smartphone halen en Tinder erop smijten.Ik ben wel benieuwd of ik in trek ben of niet bij de dames, al wordt er de laatste tijd wel eens met ome Ike geflirt.
Wat als die jongen nou van cuckolding houdt?quote:Op zondag 30 november 2014 01:30 schreef Etsu het volgende:
Hoevaak heb ik d'r wel niet moeten redden van een jongen bij het uitgaan door d'r op d'r bek te nemen om te laten lijken dat ik d'r vriendje was![]()
Wat ik bijvoorbeeld knap vind is:quote:Op zondag 30 november 2014 01:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus precies afWat jij heul knap vind, kan Henrys superknap vinden en Ties: mwah.
Is dit Sanasoufi?quote:Op zondag 30 november 2014 01:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat ik bijvoorbeeld knap vind is:
[ afbeelding ]
gewoon knapquote:Op zondag 30 november 2014 01:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus precies afWat jij heul knap vind, kan Henrys superknap vinden en Ties: mwah.
een wat?quote:Op zondag 30 november 2014 01:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat als die jongen nou van cuckolding houdt?
Zou ze wel willen. De dame van de foto werd in Iran in de bak gegooid voor het bezoeken van een volleybalwedstrijd. Als ze voor mijn neus zou staan, zou ik hakkelen als een gek.quote:
Ik heb niet echt een lijstje qua uiterlijke kenmerken. Moet naar verhouding gewoon goed zitten, tuurlijk heb ik wel voorkeuren, maar das geen must, hoogstens een pre. Pre bij mij: gingers, ekte vrouwelijke redheadsquote:Op zondag 30 november 2014 01:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat ik bijvoorbeeld knap vind is:
[ afbeelding ]
Maar ook haar:
Ik heb er zelf chlamydia van gekregenquote:Op zondag 30 november 2014 01:33 schreef Joosie200 het volgende:
Tinder is leuk: maar er komt geen eind aan. Nog even en er komt een nieuwe diagnose: RSI aan je wijsvinger van het swypen door Tinder. Tinderitus zo je wilt
quote:Op zondag 30 november 2014 01:36 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik heb er zelf chlamydia van gekregen
Mannelijke gingers daarentegen...quote:Op zondag 30 november 2014 01:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een lijstje qua uiterlijke kenmerken. Moet naar verhouding gewoon goed zitten, tuurlijk heb ik wel voorkeuren, maar das geen must, hoogstens een pre. Pre bij mij: gingers, ekte vrouwelijke redheads
Ja leukquote:
7/10quote:Op zondag 30 november 2014 01:36 schreef Henrys het volgende:
[..]
TMIquote:Op zondag 30 november 2014 01:38 schreef Etsu het volgende:
eergister kon ik seks hebben, we waren bij mij thuis, tot die opeens zei: "ik heb misschien SOA"
heb hem toen de deur gewezen
#feitjesuithetlevenvanEtsu
Niet denken met je jodokus.quote:Op zondag 30 november 2014 01:36 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zit een hele mooie bij mijn BR2 werkgroep maar ik wil geen ginger kinderenquote:Op zondag 30 november 2014 01:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een lijstje qua uiterlijke kenmerken. Moet naar verhouding gewoon goed zitten, tuurlijk heb ik wel voorkeuren, maar das geen must, hoogstens een pre. Pre bij mij: gingers, ekte vrouwelijke redheads
Dat is helaas wel waarquote:Op zondag 30 november 2014 01:41 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die ga je in Groningen niet vinden. Hier hebben de vrouwen er nog meer gehad dan hun leeftijd
Weet ikquote:Op zondag 30 november 2014 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je lang wachten wat betreft J of D
quote:Op zondag 30 november 2014 01:40 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Als we het toch over voorkeuren hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
quote:Op zondag 30 november 2014 01:40 schreef Ties02 het volgende:
Oe die is wel jong, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we het toch over voorkeuren hebben
quote:Op zondag 30 november 2014 01:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Wat een ectoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 01:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Moet je de hele dag binnen zitten als het zomer is omdat ze anders gelijk verbrand. Naar het strand gaan of naar een warm land op vakantie zit er ook niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen zijn gelukkig wel brave engeltjes?quote:Op zondag 30 november 2014 01:41 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die ga je in Groningen niet vinden. Hier hebben de vrouwen er nog meer gehad dan hun leeftijd
Mja, als ik niet uitkijk ben ik ook zo een kreeft die aan het vervellen is geslagenquote:Op zondag 30 november 2014 01:43 schreef Henrys het volgende:
[..]
Moet je de hele dag binnen zitten als het zomer is omdat ze anders gelijk verbrand. Naar het strand gaan of naar een warm land op vakantie zit er ook niet in
De mannen hier op FOK! hebben niet echt een andere keusquote:Op zondag 30 november 2014 01:43 schreef Ansu het volgende:
[..]
Mannen zijn gelukkig wel brave engeltjes?
Als een sleutel elk slot kan openen dan is het een goede sleutel. Als een slot door elke sleutel geopend kan worden is het een waardeloos slotquote:Op zondag 30 november 2014 01:43 schreef Ansu het volgende:
[..]
Mannen zijn gelukkig wel brave engeltjes?
10/10quote:Op zondag 30 november 2014 01:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als een sleutel elk slot kan openen dan is het een goede sleutel. Als een slot door elke sleutel geopend kan worden is het een waardeloos slot
Of masterkey ala een loperquote:Op zondag 30 november 2014 01:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als een slot door elke sleutel geopend kan worden is het een waardeloos slot
Engquote:Op zondag 30 november 2014 01:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hey je bent er nog
Wat gezellig, Ets en ik hadden het net over je in de DM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gladjakker
Ik doe geen weddenschappen meer met jouquote:Op zondag 30 november 2014 01:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hadden wij nou nog een weddenschap trouwens?
Dat betreur ik ten zeerstequote:Op zondag 30 november 2014 01:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik doe geen weddenschappen meer met jou
quote:Op zondag 30 november 2014 01:56 schreef Ties02 het volgende:
Too bad he's gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gladjakker
Maar toch zou ik hem m'n bed niet uitschoppen![]()
Hete boy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gladjakkerScience adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Dat FCG er maar met 0-7 overheen mag klappen.quote:Op zondag 30 november 2014 00:53 schreef Joosie200 het volgende:
ondernemersmentaliteitquote:Op zondag 30 november 2014 00:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Seks willen als meisje met iemand met een raar accent en een Koos Alberts vermomming tegen betaling.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 november 2014 10:09 schreef Tchock het volgende:
In de trein met een stel boeren die nog nooit een trein hebben gezien. Figuurlijk dan, want eentje vertelde in 2007 met de trein naar Enschede te zijn geweest om trouwringen te kopen.
quote:Op zondag 30 november 2014 10:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wacht maar tot die mensen internet ontdekken.
Chille muziek inderdaad!quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet verwarren met Sepultura want die maken echt verschrikkelijke teringherrie.
man, dat hebben we gister nog behandeld. Paaseieren dat ze zijn...quote:Op zondag 30 november 2014 01:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee wacht ik weet een leuke:
WC rollen uitdelen!
Hoe kun je precies een voorbeeld nemen aan iemands uiterlijke eigenschappen? Moeten we dan met z'n allen naar dr. Schumacher?quote:Op zondag 30 november 2014 01:53 schreef Ansu het volgende:
Mannen waar jullie een voorbeeld aan kunnen nemen
Gerard Butlerniet per se 100% knap maar die vent is echt rrrr.
En Matthew Bomer![]()
En de ogen en het lichaam van Jesse Wiliams
condooms, mietjequote:Op zondag 30 november 2014 01:38 schreef Etsu het volgende:
eergister kon ik seks hebben, we waren bij mij thuis, tot die opeens zei: "ik heb misschien SOA"
Wel netjes dat hij het zegt, toch?quote:Op zondag 30 november 2014 01:38 schreef Etsu het volgende:
Dan kun je nog steeds soa's krijgen Y'tje. Seksuele voorlichting les 1.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 11:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan kun je nog steeds soa's krijgen Y'tje. Seksuele voorlichting les 1.Weetje van T.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je deze parel nog?quote:
Wat grappig dat jij dat goede muziek vindt. Ik ben meer van Icon, Draconian Times en Shades Of God.quote:
Jazeker.quote:
O, het is vooral dit nummer dat ik erg vet vind. Ook omdat ik het origineel tof vind.quote:Op zondag 30 november 2014 12:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat grappig dat jij dat goede muziek vindt. Ik ben meer van Icon, Draconian Times en Shades Of God.
Het origineel is echt te gek.quote:Op zondag 30 november 2014 12:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O, het is vooral dit nummer dat ik erg vet vind. Ook omdat ik het origineel tof vind.
wat post je nou foto's van Erik. Not cool...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gladjakker
quote:Op zondag 30 november 2014 11:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan kun je nog steeds soa's krijgen Y'tje. Seksuele voorlichting les 1.dat is niet heel spannend nee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 12:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat post je nou foto's van Erik. Not cool...
Mocht ie willen!quote:Op zondag 30 november 2014 12:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat post je nou foto's van Erik. Not cool...
quote:Op zondag 30 november 2014 12:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]![]()
Gelukkig heeft ze die van mij niet gevonden:maaaaar, je kan lullen wat je Wilt, hij heeft wel penny geneuktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, natuurlijk!quote:Op zondag 30 november 2014 11:22 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hoe kun je precies een voorbeeld nemen aan iemands uiterlijke eigenschappen? Moeten we dan met z'n allen naar dr. Schumacher?
Dit is dus echt onzinquote:Op zondag 30 november 2014 13:28 schreef Ties02 het volgende:
Uitstraling is ook zo'n loos woord
Als je een hottie bent heb je ook een goede uitstraling
Ik ga trouwens naar de wedstrijd, doeidoei!
het staat of valt in mijn beleving met zelfvertrouwen.quote:Op zondag 30 november 2014 13:38 schreef Ansu het volgende:
[..]
Dit is dus echt onzin![]()
Mannen die niet per se knap zijn kunnen toch door hun uitstraling heel aantrekkelijk over komen.
En andersom, mannen die knap zijn kunnen door hun uitstraling ook totaal niet leuk zijn
Dat zeker! Alleen oppassen dat je er geen arrogante kop door krijgt, dat is altijd zo zondequote:Op zondag 30 november 2014 13:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
het staat of valt in mijn beleving met zelfvertrouwen.
dat is het probleem met mooie vrouwen. Die weten dat ze mooi zijnquote:Op zondag 30 november 2014 13:50 schreef Ansu het volgende:
[..]
Dat zeker! Alleen oppassen dat je er geen arrogante kop door krijgt, dat is altijd zo zonde
En dat ze kieskeurig kunnen zijn.quote:Op zondag 30 november 2014 13:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat is het probleem met mooie vrouwen. Die weten dat ze mooi zijn
Nou en.quote:Op zondag 30 november 2014 13:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat is het probleem met mooie vrouwen. Die weten dat ze mooi zijn
zaadpotquote:Op zondag 30 november 2014 14:24 schreef Joosie200 het volgende:
Ajax verspeelt hetGo go Twente vs Grunn. Speel ook maar gelijk, dan kan PEC weer aansluiten zoals het hoort
Ik zei nog tegen mijn pa dat Ajax het moeilijk zou krijgen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Altijd lastig, ADO. Milik is wel lekker bezig.
Niet janken, gewoon voetballen. Hup hup.quote:Op zondag 30 november 2014 14:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Altijd lastig, ADO. Milik is wel lekker bezig.
Dat vooral ja. PSVquote:Op zondag 30 november 2014 14:56 schreef Yreal het volgende:
net zoals psv nu. Gewoon bekken dicht houden
Stel je voor he, dat je op vrijdagmiddag 40 minuten hebt gevoetbald en dan op zondagmiddag weer moet. Het is wat
Zie je het voor je? Dat jij de vakbond opbelt : " He jongens, ik heb gister al gewerkt hoor, overmorgen kom ik weer"quote:Op zondag 30 november 2014 15:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat vooral ja. PSVnait soez'n, voetballen zul je. Daar krijg je frickin voor betaald en niet te zuunig ook
quote:Op zondag 30 november 2014 15:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kijken wie in de tweede helft de Castaignos uit het vuur haalt.
Die had ik al in gedachtequote:Op zondag 30 november 2014 15:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kijken wie in de tweede helft de Castaignos uit het vuur haalt.
Of Ties is al in gesprek met Münsterman in de viplounge over het tegenvallend resultaat. Niemand die dus even de hete Castaignos uit het vuur kan halen bij Twente. PEC is lekker bezig, 0-5 alweerquote:
PEC verbaast ook, zeker omdat Excelsior de laatste wedstrijden redelijk sterk presteerdequote:Op zondag 30 november 2014 16:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Of Ties is al in gesprek met Münsterman in de viplounge over het tegenvallend resultaat. Niemand die dus even de hete Castaignos uit het vuur kan halen bij Twente. PEC is lekker bezig, 0-5 alweer
En PEC juist achteruit ging. Mooi dat ze nu aan het doelsaldo kunnen werken. Had ook niks anders verwacht, Excelsior is toch echt een niveau onder PEC, dus daar moeten ze ruim van winnen zoals ze nu laten zien.quote:Op zondag 30 november 2014 16:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
PEC verbaast ook, zeker omdat Excelsior de laatste wedstrijden redelijk sterk presteerde
Groningen kwam thuis niet verder dan 1-1quote:Op zondag 30 november 2014 16:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En PEC juist achteruit ging. Mooi dat ze nu aan het doelsaldo kunnen werken. Had ook niks anders verwacht, Excelsior is toch echt een niveau onder PEC, dus daar moeten ze ruim van winnen zoals ze nu laten zien.
Ze organiseren de protestMars-man.quote:Op zondag 30 november 2014 16:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Of Ties is al in gesprek met Münsterman in de viplounge over het tegenvallend resultaat. Niemand die dus even de hete Castaignos uit het vuur kan halen bij Twente. PEC is lekker bezig, 0-5 alweer
Nee, die gaat meteen naar Oranje, heeft veel meer in zijn mars manquote:Op zondag 30 november 2014 16:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze organiseren de protestMars-man.
Hij heeft meer in zijn mars. Jeroen Verhoeven heeft meer Mars in zich.quote:Op zondag 30 november 2014 16:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, die gaat meteen naar Oranje, heeft veel meer mars in zich man
En Hoesen kan douchenquote:Op zondag 30 november 2014 16:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij heeft meer in zijn mars. Jeroen Verhoeven heeft meer Mars in zich.
Ties is aan het rellen.quote:Op zondag 30 november 2014 16:36 schreef Joosie200 het volgende:
Blijft wel angstvallig stil bij Ties
Delta heeft wifi idd.quote:Op zondag 30 november 2014 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met Delta (vliegmaatschappij)?
Zo ja, hebben ze WiFi en/of business class in het vliegtuig?
quote:
Don't start.quote:Op zondag 30 november 2014 16:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat eigenlijk ook alweer uit?
Wijffiequote:Op zondag 30 november 2014 16:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2014 16:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
quote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op zondag 30 november 2014 16:43 schreef Etsu het volgende:
Als die vriend nou even online komt op FB chat, kan ik boeken.
Chef Spotmeister.quote:Op zondag 30 november 2014 16:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Straks eerst iets te eten in elkaar zetten.
Raar. Laatste keer moest ik 12414x keer inloggen hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 16:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je moet verdomme 12415x inloggen tegenwoordig
Hawaii.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 16:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Raar. Laatste keer moest ik 12414x keer inloggen hoor.
Ga je werken in Zoetermeer?quote:Op zondag 30 november 2014 16:47 schreef Yreal het volgende:
Nog niemand die heeft gereageerd op mijn prachtige zelf-spot over werken bij de overheid
Jij neemt het er ook maar van, hèquote:
Je weet nooit of het scherts of dwarrel is bij jou.quote:Op zondag 30 november 2014 16:47 schreef Yreal het volgende:
Nog niemand die heeft gereageerd op mijn prachtige zelf-spot over werken bij de overheid
Doe maar. Wel een arbeidsrechtelijke TT he.quote:Op zondag 30 november 2014 16:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zal ik eens een lapo maken? Lange tijd terug
Ok.quote:Op zondag 30 november 2014 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe maar. Wel een arbeidsrechtelijke TT he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |