• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
nooit last van gehad andersquote:Op zondag 30 november 2014 00:36 schreef Henrys het volgende:
Mensen van marktplaats over de vloer is vaak ook een ramp. Of ze proberen nog een keer te onderhandelen of ze zijn toevallig 10 euro vergeten of ze betalen met namaakgeld. Maar er zitten ook normale mensen tussen. Vaak wel af te leiden aan de schrijfwijze van hun e-mails.
En zet nooit je telefoonnummer bij een advertentie, dan krijg je echt de grootste debielen die je op de meest irritante tijden bellen
Wat?quote:Op zondag 30 november 2014 00:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik had een keer iemand die zijn hond tegen mijn Xbox 360 wou ruilen
Hahahaquote:Op zondag 30 november 2014 00:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik had een keer iemand die zijn hond tegen mijn Xbox 360 wou ruilen
ANSUUUUUUUquote:Op zondag 30 november 2014 00:44 schreef Ansu het volgende:
Ik koop en verkoop nog best wat via Marktplaats. Je merkt het inderdaad wel aan de manier van mailen vaak. Nog nooit problemen gehad gelukkig!
om kwart voor 1 snachts nog studerenquote:Op zondag 30 november 2014 00:45 schreef Ties02 het volgende:
Holle Bolle Gijs Beheer BVeen echte partijnaam in een arrest
Sommige docenten kunnen er inderdaad wat van.quote:Op zondag 30 november 2014 00:45 schreef Ties02 het volgende:
Holle Bolle Gijs Beheer BVeen echte partijnaam in een arrest
Nee je snapt me nietquote:Op zondag 30 november 2014 00:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Sommige docenten kunnen er inderdaad wat van.
okquote:Op zondag 30 november 2014 00:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee je snapt me niet
Dit is dus een echt arrest van de Hoge Raad, een echte BV in de grotemensenwereld die zo heet!
Iets te snel gelezen dan.quote:Op zondag 30 november 2014 00:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee je snapt me niet
Dit is dus een echt arrest van de Hoge Raad, een echte BV in de grotemensenwereld die zo heet!
Ik weet niet of ik dan ga kijken.quote:Op zondag 30 november 2014 00:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland
Ongetwijfeld weer een flopshow van Alberto trouwens morgen
Zou veel beter zijn als hij gewoon een keer het recht in eigen hand neemt en die pedo's gewoon een hoek verkoopt. Word altijd zo depressief van dat programma. Laatste keer dat ik keek ging het over een meisje van volgens mij 17 die voor 100 euro seks zonder condoom hadquote:Op zondag 30 november 2014 00:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland
Ongetwijfeld weer een flopshow van Alberto trouwens morgen
We hebben weer een weddenschap! Althans johannes_vermeer en ikquote:Op zondag 30 november 2014 00:53 schreef Joosie200 het volgende:
Morgen TienNULTWEE vs Paxgod, Twente vs Grunn
quote:Op zondag 30 november 2014 00:53 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zou veel beter zijn als hij gewoon een keer het recht in eigen hand neemt en die pedo's gewoon een hoek verkoopt. Word altijd zo depressief van dat programma. Laatste keer dat ik keek ging het over een meisje van volgens mij 17 die voor 100 euro seks zonder condoom had
ik sta achter TiesNULTWEEquote:Op zondag 30 november 2014 00:53 schreef Joosie200 het volgende:
Morgen TienNULTWEE vs Paxgod, Twente vs Grunn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik sta achter TiesNULTWEEIk zal er een kurk in stoppen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat ze 16 was zelfsquote:Op zondag 30 november 2014 00:53 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zou veel beter zijn als hij gewoon een keer het recht in eigen hand neemt en die pedo's gewoon een hoek verkoopt. Word altijd zo depressief van dat programma. Laatste keer dat ik keek ging het over een meisje van volgens mij 17 die voor 100 euro seks zonder condoom had
Kastanjegod versus Leeuwgodquote:Op zondag 30 november 2014 00:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
We hebben weer een weddenschap! Althans johannes_vermeer en ik
quote:Op zondag 30 november 2014 00:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kastanjegod versus LeeuwgodIk zeg Castaignos is winning
moet die snol lekker zelf wetenquote:Op zondag 30 november 2014 00:53 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die is duidelijk het breezersletje zijn ontgroeid, hi-ha-hoquote:Op zondag 30 november 2014 00:53 schreef Henrys het volgende:
[..]
Prima hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 00:54 schreef Ansu het volgende:
[..]
O haaaaaaaai
Hoe ist? Frituurbrand voorkomen las ik?
bier is wel het slechtste wat je kan drinken als je op dieet bent. Zoveel lege kcalquote:Op zondag 30 november 2014 00:55 schreef Ties02 het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik bier ga drinken bij de wedstrijd morgen
ben op dieet
gewoon doenquote:Op zondag 30 november 2014 00:55 schreef Ties02 het volgende:
ben op dieet
Biergist schijnt wel een positieve werking op iets te hebben, dat dan weer welquote:Op zondag 30 november 2014 00:56 schreef Henrys het volgende:
[..]
bier is wel het slechtste wat je kan drinken als je op dieet bent. Zoveel lege kcal
Zit nog steeds op een DM met pics van je huisgenote te wachtenquote:Op zondag 30 november 2014 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prima hoor.Morgen vliegtickets naar Hawaii boeken
![]()
Ja. Meteen stekker eruit gedaan en patat op een bord gelegd.
Net huisgenote gesproken, ze schrok ook rot, maar ze geeft de schuld aan een vriendin die hier een weekend logeert, maar die vriendin geeft mijn huisgenote de schuld
Naja, toch goedgekomen, straks op stap.
Hoe is t daar?
Seks willen als meisje met iemand met een raar accent en een Koos Alberts vermomming tegen betaling.quote:
krijg je nietquote:Op zondag 30 november 2014 00:56 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zit nog steeds op een DM met pics van je huisgenote te wachten
Ties?quote:Op zondag 30 november 2014 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
krijg je niet
tenzij je ooit mijn FB weet te ronselen, dan vind je t zo makkelijk
Begint de naam met een M?quote:Op zondag 30 november 2014 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
krijg je niet
tenzij je ooit mijn FB weet te ronselen, dan vind je t zo makkelijk
Ties gaat je niet helpen. Tenzij hij wil dat ik hem van FB eraf flikker en hij oorlog met mij krijgt.quote:
Als ik soms zie wat er uit de nieuwstraat komt lopen hier in Groningen dan denk ik ook altijd dat die vrouwen die daar werken van binnen dood zijnquote:Op zondag 30 november 2014 00:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Seks willen als meisje met iemand met een raar accent en een Koos Alberts vermomming tegen betaling.![]()
![]()
![]()
Helaas is die er nog nietquote:Op zondag 30 november 2014 00:57 schreef Joosie200 het volgende:
Waarom is er geen Twente vlaggetje zoals die zo mooie [ afbeelding ]
Ik zou niet durven lieverdquote:Op zondag 30 november 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ties gaat je niet helpen. Tenzij hij wil dat ik hem van FB eraf flikker en hij oorlog met mij krijgt.
TSSSSSSquote:Op zondag 30 november 2014 01:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heulemaal nietMa, tweede letter
Grunn met 1 N schrijven, die lui oet Twente zijn niet wiesquote:Op zondag 30 november 2014 01:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Twente en Groningen waren ooit aartsrivalen, waar blijft de tijd
Kontje verkopenquote:Op zondag 30 november 2014 01:02 schreef Henrys het volgende:
Ik ken een meisje die bij de Z-side van Groningen zit, weet nog steeds niet wat ze daar doet
Hawaii?? Omg hoe cool!quote:Op zondag 30 november 2014 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prima hoor.Morgen vliegtickets naar Hawaii boeken
![]()
Ja. Meteen stekker eruit gedaan en patat op een bord gelegd. Heeft zo'n 3 uur lang staan frituren.
Net huisgenote gesproken, ze schrok ook rot, maar ze geeft de schuld aan een vriendin die hier een weekend logeert, maar die vriendin geeft mijn huisgenote de schuld
Naja, toch goedgekomen, straks op stap.
Hoe is t daar?
quote:Op zondag 30 november 2014 00:55 schreef Ties02 het volgende:
ben op dieet
Hoeveel wil je hebben?quote:Op zondag 30 november 2014 01:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heulemaal nietMa, tweede letter
Coke verkopen.quote:Op zondag 30 november 2014 01:02 schreef Henrys het volgende:
Ik ken een meisje die bij de Z-side van Groningen zit, weet nog steeds niet wat ze daar doet
Nee wacht ik weet een leuke:quote:Op zondag 30 november 2014 01:02 schreef Henrys het volgende:
Ze is nog best mooi maar heb nooit op haar af durven te stappen omdat ik bang ben dat ze me neerhoekt als ze er achter komt dat ik voor Feyenoord benquote:
Tjah, ik zou zeggen: loop je fotoalbum eens bij naquote:Op zondag 30 november 2014 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
TSSSSSS
hoe weet jij dat eigenlijk?wat kan je zien terwijl we geen vrienden zijn?
DM maar
omgquote:Op zondag 30 november 2014 01:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tjah, ik zou zeggen: loop je fotoalbum eens bij na
quote:Op zondag 30 november 2014 01:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ze is nog best mooi maar heb nooit op haar af durven te stappen omdat ik bang ben dat ze me neerhoekt als ze er achter komt dat ik voor Feyenoord ben
Alberto zou er 2 uitzendingen mee kunnen vullenquote:Op zondag 30 november 2014 01:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat dit allemaal kan in dit topic.
Je gaf zelf de aanzet heur: check mijn FB maar, dan vind je der zoquote:Op zondag 30 november 2014 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Y heeft een slechte invloed op de users hier
Euhm. Ze is 20.quote:Op zondag 30 november 2014 01:06 schreef Henrys het volgende:
Ik weet nu dus dat ze Maria heet en lesbisch is. Ik heb meer informatie nodig
moet die wel eerst achter mijn FB komen.quote:Op zondag 30 november 2014 01:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je gaf zelf de aanzet heur: check mijn FB maar, dan vind je der zo
Tja, ik kan je helaas niet helpen. Ik heb alleen ervaring met serveersters.quote:Op zondag 30 november 2014 01:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ze is nog best mooi maar heb nooit op haar af durven te stappen omdat ik bang ben dat ze me neerhoekt als ze er achter komt dat ik voor Feyenoord ben
Das niet zo moeilijk: die rode das die niet volledig strak staat in je verder strakke pak geeft je wegquote:Op zondag 30 november 2014 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet die wel eerst achter mijn FB komen.
Ikequote:Op zondag 30 november 2014 01:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Tja, ik kan je helaas niet helpen. Ik heb alleen ervaring met serveersters.
Ring, Ring, have we a winner?quote:Op zondag 30 november 2014 01:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk: die rode das die niet volledig strak staat in je verder strakke pak geeft je weg
die heb ik allang niet meer als profielfotoquote:Op zondag 30 november 2014 01:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk: die rode das die niet volledig strak staat in je verder strakke pak geeft je weg
wat houdt een borg lappen in?quote:Op zondag 30 november 2014 01:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu, en ze is heilig maagdAchternaam iets met een borg lappen
Ja, weet ik. Ben niet dom hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 01:09 schreef Joosie200 het volgende:
Klopt trouwens Ets dat ik je niet heb toegevoegd, maar lang leve die studiegroepen op FBKan je zo doorklikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |