Misschien hebben jullie het al gemerkt, misschien niet, maar ik kom de laatste tijd niet eens zo vaak meer als vroeger. En het gaat alleen maar meer daarvan worden.
Ik laat hierbij weten dat ik een tijd lang vrijwillig afscheid neem van de site. De site zint mij niet meer en hieronder laat ik weten waarom.
Het is zelfs voor mijn gevoel te rechts-extremistisch geworden, en te racistisch. En ik heb nogal een hoge standaard wat dat betreft, oftewel ik ben van mening dat nietmand zich snel op de kast moet laten jagen e.d. en een dikke huid moet hebben etc.
Maar er worden zonder pardon en nuance bepaalde users van bepaalde bevolkingsgroepen keihard de grond ingeboord, enkel om de simpele reden dat ze een ongewenste huidskleur of ras of religie hebben. Zonder dat er ook iets anders meetelt of uitmaakt.
Dat is niet het tolerant Nederland waar ik trots op kan zijn.
Ik kom nog wel om de leuke grapjes te lezen in ONZ, ook KLB is vaak vet grappig, maar ik kan er niet meer omheen aangezien ook de grappige topics vervuild en verziekt worden door haatvolle rassenleer.
Er is simpelweg sprake van een systematische en gecoördineerde aanval op mensen die niet tot de vermeende 'meerderheid' behoren, van rijk, blank, en intelligent etc.
Topics rapporteren en dergelijke doe ik niet aan, het is ook zeer de vraag wat voor effect dat überhaupt heet.
Fijne dag, medeforummers en forumsters,