N00b-vraag: wat doe je daar dan en waarvoor een suikerdrankje?quote:Op vrijdag 5 december 2014 07:55 schreef Cholula het volgende:
Wat een rust hier!
Ik zit braaf in het ziekenhuis mijn tijd uit te zitten. Licht misselijk van het suikerdrankje, maar ik vond het lang niet zo erg als dat ik soms omschreven heb gezien.
Ik ben een man en weet het ook niet best,quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:24 schreef Venla het volgende:
[..]
N00b-vraag: wat doe je daar dan en waarvoor een suikerdrankje?
Als je dan mij ook nog zegt wat ketonen zijn,quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:46 schreef cleany het volgende:
Ik meld me even. Er is nog niks aan de hand. Mijn vrouw had wel last van Ketonen (ik wist ook niet wat het was), maar de dokter zei dat ze zich geen zorgen hoefde te maken.
Even afwachten hoe het gaat dus maar en hopen dat hij zich niet vandaag aan dient.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:43 schreef Nikooos het volgende:
Zo, vandaag is het al weer 19 weken.
Nog 6 dagen voor we over een jongetje of meisje mogen spreken.
Best spannend, kan er maar slecht van slapen.
Hebben jullie wel een goede nacht gehad, of zitten jullie stiekem te gapen?
Jeeej!quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoera!
Ik vind dit zo liefquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:49 schreef Minarosa het volgende:
(en weer in slaap vallende, en toen weer door mij of de echoscopiste wakker gemaakte, en weer in slaap vallende...)
Ja hè!quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik vind dit zo liefIk bedoel, ik weet dat het zo gaat enzo, maar door dit soort dingen word ik zo verliefd op ongeboren kinderen...
Dan lopen we inderdaad mooi gelijk!quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:49 schreef Minarosa het volgende:
Sterkte Skoap, onzekere dagen...
En welkom aan alle andere nieuw zwangeren! Stippelrientje en anderen die ik even niet direct onthouden heb.
En Rady nog gefeliciteerd!!! (ja ik loop achter)
Lijnloos we lopen bijna precies gelijkWij hadden gisteravond nekplooimeting, die was normaal. Kind lag er niet goed voor, bleef rondzwemmen en de verkeerde kanten opdraaien dus we hebben een half uur naar ons bewegende (en weer in slaap vallende, en toen weer door mij of de echoscopiste wakker gemaakte, en weer in slaap vallende...) kindje gekeken. Na een tijdje zei de echoscopiste dat ik het beste even kon gaan plassen, een paar keer springen en dan weer terugkomen. Heb nog overwogen om een handstand tegen de muur op de wc te doen maar was bang dat ik de wasbak zou raken
. Daarna ging het beter, paar keer flink op mijn buik drukken en gelukkig kon de nekplooi gemeten worden. Grappig ook om te zien hoe zo'n mini reageert op drukken op je buik
.
Kindje liep qua lichaamsgroei bijna een week voor, de echoscopiste gaf aan dat het lichaam op 13w3d zat (maar oor-tot-oor meting oid was 12w4d, wat gisteren mijn termijn was).
Dus nu helemaal blij het weekend in. Ik moet na m'n werk nog even een Sintcadeautje kopen voor mijn nichtje, tweeënhalf jaar oud. Ik heb werkelijk geen idee wat kinderen van die leeftijd leuk vinden... iemand suggesties? (iets kleins, ze krijgt morgen genoeg van iedereen, ongeveer 10 euro)
heel veel succes meis. Het lijkt mij erg stresserig en teleurstellend onzeker op deze manier. Ik blijf nog altijd voor je duimenquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:35 schreef Skoap het volgende:
Het blijft helaas misschien niet plakken... Op naar de volgende ronde
Succes hieren ik blijf toch wel half meelezen!
Mehquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:35 schreef Skoap het volgende:
Het blijft helaas niet plakken... Op naar de volgende ronde
Succes hieren ik blijf toch wel half meelezen!
Hey, jij ook naar hier! Dat had ik even gemist.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:41 schreef Stippelrientje het volgende:
To do list:
verloskundige zoeken
lijstjes verzinnen
We zijn aangemeld bij een verloskundige praktijk en pas 8 jan onze eerste echo. We zullen dan ongeveer 9 weken zijn.
Stomme kerst!het gooit alweer roet in het eten
![]()
Aan de ene kant had ik gehoopt er nog tussen te kunnen, maar het is gewoon iets wat we eigenlijk al dachten dat niet door zou gaan. En ach des te meer zal er te zien zijnEn zal de aanloop naar de 13 weken echo niet zo lang duren
Wat spannend zeg!quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:44 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ik kom me ook anmelden hier.
Voor de tweede keer zwanger, eerste keer miskraam gehad. Bij de eerste echo toen geen kloppend hartje en volgens de meting was het vruchtje maar tot 7 weken en 5 dagen gekomen.
Nu 6 weken en 3 dagen zwanger. Uitgerekende datum zou 28 juli zijn ongeveer.
Ik mag nu al vroeg om een echo, op 18 december als ik 8 weken en 2 dagen zwanger ben.
Hopen op een kloppend hartje deze keer.
Best wel spannend allemaal...
Thanksquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:46 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Hey, jij ook naar hier! Dat had ik even gemist.Gefeliciteerd!!!
![]()
Gelukkig dat je ook een vroege echo mag. Ik hoor hier van veel mensen dat ze pas bij 12 weken voor de eerste keer mogen komen. Dat duurt helemaal lang!
Spannond!! En welkom!quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:44 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ik kom me ook anmelden hier.
Voor de tweede keer zwanger, eerste keer miskraam gehad. Bij de eerste echo toen geen kloppend hartje en volgens de meting was het vruchtje maar tot 7 weken en 5 dagen gekomen.
Nu 6 weken en 3 dagen zwanger. Uitgerekende datum zou 28 juli zijn ongeveer.
Ik mag nu al vroeg om een echo, op 18 december als ik 8 weken en 2 dagen zwanger ben.
Hopen op een kloppend hartje deze keer.
Best wel spannend allemaal...
Oeh, nub, even mn foto's checkenquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
Interessante nub, lijn
En even een hele dikke knuffel voor skoap
Bedankt!quote:
mogen we meekijken?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:12 schreef Minarosa het volgende:
Mn baby heeft geen (zichtbaar) uitsteeksel. Dan maar wachten tot 20 weken.
Dat weet ik ook niet. Mijn nicht was er een tijdje geleden over aan het klagen. Die hebben het iedereen bij 10 weken verteld terwijl ze nog geen echo hadden gehad. Maar het wel al goed te zien was zeg maar. Dus die moesten wel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:55 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Thanks![]()
De meeste, naar wat ik hoor, zijn er met 6-8 weken![]()
Misschien dat ze zeggen dat ze niet weten hoe lang ze al zwanger zijn en er dan tussen gezet worden... ik heb geen idee.
Wasn't mequote:Op vrijdag 5 december 2014 14:29 schreef Cholula het volgende:
Minarosa ik heb een spastische darm, gelukkig op het moment niet heel veel last van. De dokter kan je bijvoorbeeld metamucil of movicolon voorschrijven. Verder helpt het mij om veel groente te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |