Welkom aan de nieuwe zwangeren!

@echo's: bij mijn praktijk krijg je met 8 weken een intake en dan ook meteen een echo. 2 weken later weer een echo, om de termijn te bepalen. Sowieso kijken ze bij elke controle even heel snel met het echo-apparaat (zo maar een paar minuutjes hoor)

Skoap: wat ontzettend klote, die onzekerheid!

Ik blijf toch voor je hopen hoor!
faptist: wauw, dat is inderdaad een bijzonder verhaal! Fijn dat het echte genieten nu kan beginnen!

Shopaholic gefeliciteerd!

Al een beetje gewend aan het idee van 2 baby's inmiddels of blijft dat onwerkelijk?
Lijkt me zo lachen als je straks van die "weet-je-zeker-dat-het-er-geen-twee-zijn"-vragen krijgt!
En dan met een stalen gezicht zeggen: "Ja, het zijn er ook twee!"Krisvc: sterkte vandaag!

Snoek: wie weet is het inderdaad wel een voorbode? Maar blijft balen!

Crumpette hou jij het ook nog een beetje vol?
Cholula 26 weken, dat gaat al opschieten! Leuk, aan het kamertje werken! En babyfilmpjes

Mariposas hopelijk was het inderdaad een virusje, dan ben je er misschien wel snel vanaf!
Fuente als het echt oncomfortabel wordt, gewoon lekker doen, toch?

IMA ik kan me jouw situatie qua onzekerheid niet helemaal voorstellen, maar wel dat het flink balen is!

Hoe ver ben je nu en wanneer krijg je weer een echo/controle?
Zo, tot zover mijn bijleespost van vandaag!
Oprechte excuses als ik iemand vergeten ben!

Hier 19 weken vandaag, da's gewoon al bijna op de helft!
En (I defy de Fok!wet

) alles gaat echt nog steeds heerlijk gewoon!

Ben wel aan het aftellen naar de 20 weken echo (nog 2,5 week

), dat vind ik toch wel echt een mijlpaal.
Mini kreeg gisterenavond zelfs al cadeautjes van de Sint!

Dit weekend het huis in de kerstsfeer brengen

en de toekomstige babykamer alvast een beetje leeg halen. Dan kunnen we in de kerstvakantie mooi gaan klussen (wandje zetten en verven)