abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 december 2014 @ 23:32:10 #276
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147324453
Wat een bijzondere zwangerschap faptist! O+

vraagje; ik ga morgen met de jongens zwemmen, en nu is er in dat zwembad ook een stoombad. Mag ik daar gewoon in nu ik zwanger ben of wordt dat te heet ??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_147325309
Sauna wordt afgeraden djmo, de temperatuur in een stoombad is wat lager dus mogelijk minder riskant maar ik zou het er zelf niet op wagen. Of niet te lang er in gaan (je moet niet oververhit raken).
  zaterdag 6 december 2014 @ 05:37:24 #278
335643 faptist
Maakt fouten
pi_147326535
Djmo,
Wordt afgeraden. Net als sauna's.
Maar zwemmen mag wel en wordt zelfs aangeraden. Lekker hoor! Even gewichtloos im het water. Voor mij ook wel weer een goed plan :)

@genieten..
Sinds m'n 20 weken echo kan ik er eindelijk van genieten. Ben nu alleen maar bezig met m'n kindje. Al het andere komt wel, haha.
Ben ook verschrikkelijk vergeetachtig dus m'n leven plakt nu met post-its aan elkaar.

Skoap,
Moeilijk moeilijk. Zou zo graag willen eggen; blijf hoop houden, maar als je het zelf al zo voelt.... Sterkte.

Vandaag een druk daagje, moeder en zus jarig en dan die Sint nog.. Gelukkig mag ik 30 min de primark in.. Kan ik even shoppen voor de kleine.. Zag de vorige keer zoveel leuks, maar wist toen nog niet wat het werd dus vandaag ga ik los :D

Jullie nog plannen voor het weekend?
  zaterdag 6 december 2014 @ 08:00:04 #279
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_147326775
Ik ben vandaag jarig. 30 jaar alweer. Zo nog 1 taart maken. Daar had ik gisteren geen energie meer voor!
Gisteren weer op controle geweest in het ziekenhuis. Alles weer goed. Over 2 weken weer. Gisteren gevraagd of de gynaecoloog al kon zien wat het werden, maar niet zulke hele nauwkeurige echoapparatuur. Als hij een voorspelling moest doen, dan zou hij zeggen 2 meiden. Volgende keer echo met betere apparatuur, dus waarschijnlijk 19 december weten we het. En anders 31 december met de GUO.
pi_147326788
Shopaholic
Wat leuk misschien 2 meiden O+

Skoap
:*
pi_147326905
Shopaholic, gefeliciteerd! Vier je het uitgebreid? En wat leuk, misschien twee meiden!

Faptist, wat een klein wondertje. Wat fijn!

Uitslapen is hier compleet verdwenen. Ik word gewoon om 6 uur wakker, net zoals ik er doordeweeks uit moet en vervolgens geen oog meer dicht kunnen doen. Is dat om alvast te oefenen ofzo? :')

Ik ga zo helaas naar een begrafenis van een goede vriend van man. Daarna sluit ik me op tover ik m'n huis om in kerstland.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_147327467
Cholula, ja, hij voelde zich eind van de dag weer prima. Waarschijnlijk iets verkeerd gegeten de avond ervoor :') maar vond het wel ff eng.
pi_147327482
Gefeliciteerd Shopaholic! *O*
  zaterdag 6 december 2014 @ 10:01:32 #284
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147327604
Shopaholic gefeliciteerd!

Krisv gecondoleerd :*

En ik heb met 38 weken ineens last van ochtendmisselijkheid :r
pi_147327651
he balen Snoenk -O- misschien is het een voorbode? Worden "buikgriep" -achtige dingen niet vaker genoemd als voorwerk?
  zaterdag 6 december 2014 @ 10:10:09 #286
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147327690
Ik weet het niet crumpette, ik ga vandaag iig maar niet te ver van huis. Voel me verder ook al weer prima. Ook nergens anders last van trouwens
pi_147327860
Gefeliciteerd Shopaholic!

Klinkt vervelend snoenk, maar wie weet waar het goed voor is...

Nog lekker aan het cocoonen Crumpette?

Gecondoleerd Kris! Klinkt heftig!

Fijn dat hij zich aan het einde van de dag weer beter voelde Mellie. Ik zou me ook zorgen maken als mijn man ineens heel ziek is.

Ik ben vandaag 26 weken zwanger, dat is gewoon al een halfjaar! Volgende week gaan mijn vader en mijn lief een rondje stort doen om de babykamer leeg te krijgen. Daarna ga ik lekker in het kerstverlof aan de slag met het verven van de meubels.

Ik kon vannacht niet goed slapen en toen mijn man thuis kwam van het werken hebben we de leftover pizza opgegeten. Terwijl we oude filmpjes van hem keken toen hij een baby was en peuter. Dan ben ik toch wel benieuwd hoe Frits er straks uit ziet!
  zaterdag 6 december 2014 @ 10:40:00 #288
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147328100
Gefeliciteerd, shop! Fijne verjaardag vandaag!

Chocula *O* voor je half-jaar-zwanger-jubileum. :P

Krisvc, ik kan al een paar dagen voordat ik positief testte, niet meer doorslapen. Word ook vroeg in de ochtend wakker. Doordeweeks gaat mijn wekker om 06:00 en dan word ik meestal rond 05:00 wakker.
Verder: gecondoleerd. :*

Na twee dagen kotsen is hier de misselijkheid en kotsen weg, denk toch aan een virusje oid en niet zwangerschapsgerelateerd. Maar ik moet vandaag wel nog even spelen dat ik nog last heb van mijn maag en alleen kruidenthee drink en lichte dingen eet, want bezoekje aan familie die nog van niets weet. O-)
Zo eerst even een kerstboom scoren! >:O
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_147328204
Krisvc, sterkte vandaag :*

Snoenk, misschien ook omdat alles in de verdrukking komt?

Cholula, heerlijk om dan met de babykamer bezig te zijn straks! Hier komt dit keer geen babykamer. We hebben geen kamers over :P Dus baby komt bij ons op de kamer, tot we gaan verhuizen (ligt ergens wel een keer in de planning).

Mariposas, er heerst wel buikgriep, dus dat zou best kunnen!

Hier gaat alles zn gangetje. Nu 6,5 week zwanger en ik knal (vooral 's avonds) uit mijn broeken. Dus toch maar vast wat positiekleding aangeschaft, ook al wilde ik dat eigenlijk pas na de echo doen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_147328272
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 10:10 schreef snoenk het volgende:
Ik weet het niet crumpette, ik ga vandaag iig maar niet te ver van huis. Voel me verder ook al weer prima. Ook nergens anders last van trouwens
doe iig maar lekker rustig aan, LLM! :*
pi_147328285
Oh, dat zou ik echt nog niet durven Fuente :@ Hier worden de broeken ook steeds lastiger, ook overdag. 's Avonds doe ik lekker een pyamabroek aan.

Pff, weekend blijft wel een beetje dubbel. Ik vind het fijn, want lekker rustig aan doen. Maar door dat rustig aan doen voel ik me ook wat beter en minder hongerig, en als ik me beter voel ben ik sneller ongerust.. Fijn cirkeltje ;)
pi_147328393
Ja, ik werk in de zorg, voornamelijk late diensten. Bukken met zo'n knellende broek doet gewoon pijn, dus toch maar.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 6 december 2014 @ 11:58:31 #293
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147329312
Ik durf vooral geen positiekleding te kopen omdat ik bang ben de vraag te krijgen: "leuke broek/trui/blouse! Welk merk?". :X Maar ik heb het ook nog niet echt nodig, heb wel wat losser zittende broeken en blouses.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_147329547
Welkom aan de nieuwe zwangeren! *O*

@echo's: bij mijn praktijk krijg je met 8 weken een intake en dan ook meteen een echo. 2 weken later weer een echo, om de termijn te bepalen. Sowieso kijken ze bij elke controle even heel snel met het echo-apparaat (zo maar een paar minuutjes hoor) O+

Skoap: wat ontzettend klote, die onzekerheid! :* Ik blijf toch voor je hopen hoor!

faptist: wauw, dat is inderdaad een bijzonder verhaal! Fijn dat het echte genieten nu kan beginnen! :)

Shopaholic gefeliciteerd! *O* Al een beetje gewend aan het idee van 2 baby's inmiddels of blijft dat onwerkelijk?
Lijkt me zo lachen als je straks van die "weet-je-zeker-dat-het-er-geen-twee-zijn"-vragen krijgt! :D En dan met een stalen gezicht zeggen: "Ja, het zijn er ook twee!"

Krisvc: sterkte vandaag! :*

Snoek: wie weet is het inderdaad wel een voorbode? Maar blijft balen! :*

Crumpette hou jij het ook nog een beetje vol?

Cholula 26 weken, dat gaat al opschieten! Leuk, aan het kamertje werken! En babyfilmpjes O+

Mariposas hopelijk was het inderdaad een virusje, dan ben je er misschien wel snel vanaf!

Fuente als het echt oncomfortabel wordt, gewoon lekker doen, toch? ;)

IMA ik kan me jouw situatie qua onzekerheid niet helemaal voorstellen, maar wel dat het flink balen is! :* Hoe ver ben je nu en wanneer krijg je weer een echo/controle?

Zo, tot zover mijn bijleespost van vandaag! :7
Oprechte excuses als ik iemand vergeten ben! :* :*

Hier 19 weken vandaag, da's gewoon al bijna op de helft! :o
En (I defy de Fok!wet :6 ) alles gaat echt nog steeds heerlijk gewoon! :) Ben wel aan het aftellen naar de 20 weken echo (nog 2,5 week }:| ), dat vind ik toch wel echt een mijlpaal.

Mini kreeg gisterenavond zelfs al cadeautjes van de Sint! <O) O+

Dit weekend het huis in de kerstsfeer brengen ~:) en de toekomstige babykamer alvast een beetje leeg halen. Dan kunnen we in de kerstvakantie mooi gaan klussen (wandje zetten en verven) O+
  zaterdag 6 december 2014 @ 12:27:02 #295
360012 Shopaholic1984
pi_147329847
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:11 schreef twist02 het volgende:
Welkom aan de nieuwe zwangeren! *O*

@echo's: bij mijn praktijk krijg je met 8 weken een intake en dan ook meteen een echo. 2 weken later weer een echo, om de termijn te bepalen. Sowieso kijken ze bij elke controle even heel snel met het echo-apparaat (zo maar een paar minuutjes hoor) O+

Skoap: wat ontzettend klote, die onzekerheid! :* Ik blijf toch voor je hopen hoor!

faptist: wauw, dat is inderdaad een bijzonder verhaal! Fijn dat het echte genieten nu kan beginnen! :)

Shopaholic gefeliciteerd! *O* Al een beetje gewend aan het idee van 2 baby's inmiddels of blijft dat onwerkelijk?
Lijkt me zo lachen als je straks van die "weet-je-zeker-dat-het-er-geen-twee-zijn"-vragen krijgt! :D En dan met een stalen gezicht zeggen: "Ja, het zijn er ook twee!"

Krisvc: sterkte vandaag! :*

Snoek: wie weet is het inderdaad wel een voorbode? Maar blijft balen! :*

Crumpette hou jij het ook nog een beetje vol?

Cholula 26 weken, dat gaat al opschieten! Leuk, aan het kamertje werken! En babyfilmpjes O+

Mariposas hopelijk was het inderdaad een virusje, dan ben je er misschien wel snel vanaf!

Fuente als het echt oncomfortabel wordt, gewoon lekker doen, toch? ;)

IMA ik kan me jouw situatie qua onzekerheid niet helemaal voorstellen, maar wel dat het flink balen is! :* Hoe ver ben je nu en wanneer krijg je weer een echo/controle?

Zo, tot zover mijn bijleespost van vandaag! :7
Oprechte excuses als ik iemand vergeten ben! :* :*

Hier 19 weken vandaag, da's gewoon al bijna op de helft! :o
En (I defy de Fok!wet :6 ) alles gaat echt nog steeds heerlijk gewoon! :) Ben wel aan het aftellen naar de 20 weken echo (nog 2,5 week }:| ), dat vind ik toch wel echt een mijlpaal.

Mini kreeg gisterenavond zelfs al cadeautjes van de Sint! <O) O+

Dit weekend het huis in de kerstsfeer brengen ~:) en de toekomstige babykamer alvast een beetje leeg halen. Dan kunnen we in de kerstvakantie mooi gaan klussen (wandje zetten en verven) O+
Succes met het leeghalen van de babykamer. Daar zijn wij ook mee bezig.
Gelukkig is het een grote kamer, aangezien er 2 baby's moeten slapen. Al wel aan het idee gewend, al blijft het soms onwerkelijk!
Inderdaad grappig als mensen zouden zeggen 'weet je zeker dat het er geen 2 zijn' en je dan kan zeggen dat het ook zo is! :)
  zaterdag 6 december 2014 @ 12:29:17 #296
360012 Shopaholic1984
pi_147329884
En bedankt iedereen voor de felicitaties. Er komt vanmiddag en vanavond visite. En ik wilde perse zelf mijn taarten maken. Waarom ook he? Je kunt ook lekkere taarten halen. Beetje eigenwijs dus!
pi_147330220
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:27 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]
Inderdaad grappig als mensen zouden zeggen 'weet je zeker dat het er geen 2 zijn' en je dan kan zeggen dat het ook zo is! :)
"Ja, goed gezien!" ^O^
pi_147330494
Twist: vandaag 8w6d. De vorige keer is het ongeveer rond deze dag mis gegaan. VK mat later 8w5d, gyn 9w1d geloof ik.

Donderdag weer een echo met 9w4d dus.

Net boodschapppen en wat huisdingen gedaan, ben gelukkig weer wat hongeriger ;)

Leuk, met de babykamer beginnen! Hier bestaat die eigenlijk nog helemaal niet.. We moeten namelijk ons hele huis nog verbouwen. :+ Klein hiaat in de babyplanning... (Of andersom, baby doorkruist de verbouwplanning ;)) Maar een woon- slaap- en badkamer moet lukken voor juli.
pi_147331273
Helaas ongesteld geworden wel fijn dat ik daarop geen weken op hoefde te wachten!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147331312
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:30 schreef Skoap het volgende:
Helaas ongesteld geworden wel fijn dat ik daarop geen weken op hoefde te wachten!
Wat ontzettend jammer :{ sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')