Ben eigenlijk über benieuwd welke medische conditie je hebt waar bij het advies is zulke hoeveelheden kunstmatige suikers te consumeren??? (De paffers buiten beschouwing gelatenquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:06 schreef Iwanius het volgende:
Wat eten en/of drinken we vandaag?
Post hier je ontbijt, lunch, diner of tussendoortje!
Is dat Tom Yum? Ik vind dat zo niet lekker om te eten, geef mij maar pad Thai.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:06 schreef Iwanius het volgende:
Wat eten en/of drinken we vandaag?
Post hier je ontbijt, lunch, diner of tussendoortje!
[ afbeelding ]
Dat is dan ook echt wel heel erg lekkerquote:Op zondag 30 november 2014 12:47 schreef SanAnt het volgende:
Gehaktballetjes (albondigas) in tomatensaus ..
Een russische salade .
Met stokbrood .
Hier thuis noemen de kids het "albondigas a la pappie" en ze willen het elke dag wel eten
wat is tandoorisaus? want tandoorie betekent toch gewoon klei-oven?quote:Op zondag 30 november 2014 12:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik gooi een Indian Pizza in de oven. Eigen merk van de C1000. Ipv tomatensaus, tandoorisaus. Heerlijk
Vernederlandsing van Indiase saus. Voor kip die normaal in tandoori oven gebakken wordt. Dan noem je het dus tandoori saus. Logisch is het niet maar het verkoopt wel goedquote:Op zondag 30 november 2014 12:53 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
[..]
wat is tandoorisaus? want tandoorie betekent toch gewoon klei-oven?
Geen idee. Smaakt een beetje als die pakjes Knorr wereldgerechten kip-tandooriquote:Op zondag 30 november 2014 12:53 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
wat is tandoorisaus? want tandoorie betekent toch gewoon klei-oven?
ja, maar wat ís het?quote:Op zondag 30 november 2014 12:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Vernederlandsing van Indiase saus. Voor kip die normaal in tandoori oven gebakken wordt. Dan noem je het dus tandoori saus. Logisch is het niet maar het verkoopt wel goed
Een op E nummers gebaseerde dikke romige tomatensaus met verschillende curry specerijen erdoor (niet pittig), wat gedroogde groene kruiden, veel zout en nog wat ondefinieerbare meuk.quote:
Benieuwd hoe je die maakt?quote:Op zondag 30 november 2014 12:40 schreef -Mellow- het volgende:
Nu een bosbessen-waterkefir smoothie.
Voor de rest van de dag heb ik nog geen inspiratie...
ja ik kan me ook niet direct voorstellen dat ik zo'n pizza zou kopen hoor. Maar een "pizza" met een indiaas geinspireerde saus daarentegen lijkt mij wel wat. Zeker als ie zelfgemaakt zou zijnquote:Op zondag 30 november 2014 13:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Een op E nummers gebaseerde dikke romige tomatensaus met verschillende curry specerijen erdoor (niet pittig), wat gedroogde groene kruiden, veel zout en nog wat ondefinieerbare meuk.
Smaakt redelijk hoor, maar op een pizza hoef ik dat niet.
de waterkefir doe ik de laatste tijd met alleen rietsuiker (voorheen ook met citroen).quote:Op zondag 30 november 2014 13:19 schreef trekker25 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe je die maakt?
Deed zelf altijd met vijgen en citroen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |