abonnement Unibet Coolblue
pi_148092980
Met die paarden was ook zo'n raar, ongeloofwaardig moment. Je komt met de auto's bij een afgesloten hek. Goh, probleem, wat nu? Gelukkig staan er geheel toevallig, in the middle of nowhere mannen klaar met precies drie paarden. Hoe zijn die mannen daar gekomen? Kunnen ze misschien dat hek even open doen? Weten ze een andere weg? Neuh, dat vragen we ze niet, we klimmen liever op die paarden... :')
  maandag 29 december 2014 @ 13:54:32 #152
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_148092995
quote:
6s.gif Op maandag 29 december 2014 13:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat lijkt me een beetje naďef. Ze filmen niet 24/7 alles vanuit drie verschillende hoeken.

Sterker nog; volgens mij hebben de drie presentatoren de route slechts gedeeltelijk gereden. De lange, saaie stukken worden gedaan door chauffeurs van de crew. Op de geplande delen van de route rijden ze zelf en gebeurt er geheel toevallig opeens van alles.
Natuurlijk gebeurd er dan opeens van alles. Die stukken laten ze zien.

Of wil je 2 uur lang naar een rit op de Argentijnse snelweg kijken, waarbij er niks gebeurd?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 29 december 2014 @ 13:55:38 #153
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_148093050
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2014 13:54 schreef k_man het volgende:
Met die paarden was ook zo'n raar, ongeloofwaardig moment. Je komt met de auto's bij een afgesloten hek. Goh, probleem, wat nu? Gelukkig staan er geheel toevallig, in the middle of nowhere mannen klaar met precies drie paarden. Hoe zijn die mannen daar gekomen? Kunnen ze misschien dat hek even open doen? Weten ze een andere weg? Neuh, dat vragen we ze niet, we klimmen liever op die paarden... :')
Ja, natuurlijk is dat afgesproken. Maar beweren dat de momenten waarop de auto's er mee kappen afgesproken werk is, dat slaat echt helemaal nergens op.

Dat neigt zelfs richting alu-hoedje.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_148093169
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk is dat afgesproken. Maar beweren dat de momenten waarop de auto's er mee kappen afgesproken werk is, dat slaat echt helemaal nergens op.

Dat neigt zelfs richting alu-hoedje.
Waarom gaat het dan altijd mis als de presentatoren rijden en nooit als de crew met die auto's rijdt?
  maandag 29 december 2014 @ 13:59:29 #155
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_148093227
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2014 13:58 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarom gaat het dan altijd mis als de presentatoren rijden en nooit als de crew met die auto's rijdt?
Wie zegt dat? Dat weet je helemaal niet.

Het gaat erom wat ze laten zien, dus wat er in de editing-room afgaat hebben wij toch helemaal geen weet van?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_148093568
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:59 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Dat weet je helemaal niet.

Het gaat erom wat ze laten zien, dus wat er in de editing-room afgaat hebben wij toch helemaal geen weet van?
Right... en hoe denk je dat die auto's dan weer gerepareerd worden? Die auto van Hammond bijvoorbeeld, met die gebroken ophanging. Zou die echt weer aan elkaar gelast zijn, zoals-ie zei? Hebben ze daar op die sneeuwvlakte lekker staan lassen, met een lasapparaat dat ze nou eenmaal altijd bij zich hebben? Of hebben ze van alle drie de auto's alle mogelijke onderdelen bij zich? Of wisten misschien al van tevoren dat dit ging gebeuren...?
  maandag 29 december 2014 @ 14:09:15 #157
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_148093663
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2014 14:07 schreef k_man het volgende:
e daar op die sneeuwvlakte lekker staan lassen, met een lasapparaat dat ze nou eenmaal altijd bij zich hebben? Of hebben ze van alle drie de auto's alle mogelijke onderdelen bij zich? Of wisten misschien al van tevoren dat dit ging gebeuren...?
Ze hebben best veel gereedschap en onderdelen bij zich op die tripjes, ja.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 29 december 2014 @ 15:28:05 #158
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_148097301
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:04 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]
Ik geloof dat de commotie echt was; maar dat ze dat van dat nummerbord niet hadden gezien, geloof ik ničts van.
Jeremy merkt bij de intro van deel 2 op dat iemand hen op het nummerbord had gewezen toen ze in Argentinië aankwamen, maar nog voor de commotie dus. Volgens mij wordt nergens gezegd of ze het eerder hadden gezien of niet, maar er wordt in ieder geval niet ontkent dat ze het wisten voor het nieuws binnen kwam. De discussie gaat er meer om dat ze dit expres gedaan zouden hebben. En hierin geloof ik ze ook wel, na alles wat er over gezegd en 'onderzocht' is.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 29 december 2014 @ 15:37:38 #159
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_148097810
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2014 13:58 schreef k_man het volgende:
Waarom gaat het dan altijd mis als de presentatoren rijden en nooit als de crew met die auto's rijdt?
Breng je nu je eigen aanname in als bewijs?
Ik ga naar huis.
  maandag 29 december 2014 @ 15:57:45 #160
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_148098769
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 13:22 schreef Klonk het volgende:

[..]

Leesvoer van Andy Wilman (producer): http://transmission.blogs(...)hat-really-happened/

Kan me na het lezen van dat stukje niet voorstellen dat ze het express hebben gedaan, maar goed elk verhaal heeft twee kanten :P
Het allergrootste nadeel blijft dat het nooit onafhankelijk is. En beide kanten zien in alles weer bevstiging van hun beeld :P
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 29 december 2014 @ 15:58:59 #161
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_148098828
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2014 13:58 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarom gaat het dan altijd mis als de presentatoren rijden en nooit als de crew met die auto's rijdt?
Hoe weet je dat de crew er in rijdt? Voor zover ik weet rijden de heren de route zelf maar worden er later nog (aerial) shots overnieuw gedaan. Dan rijdt er idd iemand anders in.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 29 december 2014 @ 16:00:47 #162
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_148098917
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2014 14:07 schreef k_man het volgende:

[..]

Right... en hoe denk je dat die auto's dan weer gerepareerd worden? Die auto van Hammond bijvoorbeeld, met die gebroken ophanging. Zou die echt weer aan elkaar gelast zijn, zoals-ie zei? Hebben ze daar op die sneeuwvlakte lekker staan lassen, met een lasapparaat dat ze nou eenmaal altijd bij zich hebben? Of hebben ze van alle drie de auto's alle mogelijke onderdelen bij zich? Of wisten misschien al van tevoren dat dit ging gebeuren...?
Soms zijn er behulpzame locals, zoals in Birma. Daarnaast zal de crew echt wel wat gereedschap bij zich hebben, als is het alleen maar voor hun eigen wagens. En er valt heus wel wat onderweg te repareren, maar of het allemaal door de Nederlandse APK komt betwijfel ik :X
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_148101333
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef De_Hertog het volgende:
En hierin geloof ik ze ook wel, na alles wat er over gezegd en 'onderzocht' is.
Ik dus niet. :)
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2014 14:07 schreef k_man het volgende:

[..]

Right... en hoe denk je dat die auto's dan weer gerepareerd worden? Die auto van Hammond bijvoorbeeld, met die gebroken ophanging. Zou die echt weer aan elkaar gelast zijn, zoals-ie zei? Hebben ze daar op die sneeuwvlakte lekker staan lassen, met een lasapparaat dat ze nou eenmaal altijd bij zich hebben? Of hebben ze van alle drie de auto's alle mogelijke onderdelen bij zich? Of wisten misschien al van tevoren dat dit ging gebeuren...?
Is het überhaupt zo dat die stuk ging, en zo ja, precies op dat moment? Het is gewoon een speciale aflevering die zo goed als mogelijk gescript wordt, inclusief de teksten en de 'creatieve' oplossingen voor 'problemen' waar ze tegenaan lopen.

Het is hetzelfde als die races waarin Clarkson in een auto tegen Hammond en May met een ander soort vervoer het opneemt. Die shots waar hij langs rijdt zijn ook niet van locals die ze daarvoor ingeschakeld hebben en daarna de beelden doorgestuurd hebben oid.

Je moet er gewoon niet al te veel over nadenken en er gewoon van genieten.
pi_148102049
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 15:58 schreef qu63 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat de crew er in rijdt? Voor zover ik weet rijden de heren de route zelf maar worden er later nog (aerial) shots overnieuw gedaan. Dan rijdt er idd iemand anders in.
Daar zijn wel eens berichten over verschenen. Beelden van stand-ins, compleet met pruik. Overigens niet specifiek van deze special, maar de werkwijze zal waarschijnlijk niet verschillen.
  maandag 29 december 2014 @ 17:39:15 #165
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_148102952
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2014 17:21 schreef k_man het volgende:

[..]

Daar zijn wel eens berichten over verschenen. Beelden van stand-ins, compleet met pruik. Overigens niet specifiek van deze special, maar de werkwijze zal waarschijnlijk niet verschillen.
Dat kan dus ook voor die extra shots zijn ;)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 29 december 2014 @ 17:49:45 #166
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_148103321


It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_148104006
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 17:39 schreef qu63 het volgende:

[..]

Dat kan dus ook voor die extra shots zijn ;)
Klopt. :)

Er zijn echter ook verhalen van ex-medewerkers dat de heren vaak niet zelf rijden. Kan natuurlijk pure rancune zijn, maar ja, waar rook is... :P
pi_148104258
Als ik het goed herinner hadden ze het over een filmploeg van 31 man?
జ్ఞ‌ా
pi_148104363
quote:
5s.gif Op maandag 29 december 2014 18:18 schreef µ het volgende:
Als ik het goed herinner hadden ze het over een filmploeg van 31 man?
Yep, dat aantal hoorde ik ook.
pi_148105250
Zo te lezen heb ik heel wat gemist. Ik wacht wel tot die over een jaar in Nederland verschijnt ;(
  maandag 29 december 2014 @ 20:03:46 #171
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_148108532
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2014 18:10 schreef k_man het volgende:

[..]

Klopt. :)

Er zijn echter ook verhalen van ex-medewerkers dat de heren vaak niet zelf rijden. Kan natuurlijk pure rancune zijn, maar ja, waar rook is... :P
Ik kan me niet voorstellen dat ze beginnen in hun barrel, uurtje rijden, wat leuke dingen roepen, dan achterin de Range Rover gaan zitten, uurtje of 2 meerijden, dan weer in hun barrel voor de lunchaankomst of een eventuele breakdown, dan weer in de Range Rover gaan zitten, uurtje meerijden en dan voor de aankomst bij hotel/camping weer achter het stuur gaan kruipen..

En dan ook iedere keer de camera's weer stopzetten, etc..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 29 december 2014 @ 21:37:05 #172
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148113645
Hee, het is een tv show, een popcorn in je gezicht gooi vermaak programma, who fucking cares of ze zelf rijden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148114029
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Hee, het is een tv show, een popcorn in je gezicht gooi vermaak programma, who fucking cares of ze zelf rijden
mij maakt het ook niet zoveel uit, maar ik vind het wel vermakelijk dat mensen haast beledigd reageren als je zelfs maar durft te suggereren dat ze niet altijd zelf rijden en dat zo ongeveer alles al van tevoren bedacht is.

Ik ben benieuwd of die mensen ook denken dat ze zelf hun auto's repareren, omgebouwd hebben tot pick-ups, de rotgeintjes aan elkaars auto's uitgevoerd hebben, etc.
  maandag 29 december 2014 @ 21:43:55 #174
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_148114051
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Hee, het is een tv show, een popcorn in je gezicht gooi vermaak programma, who fucking cares of ze zelf rijden
True :)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 29 december 2014 @ 21:45:51 #175
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148114160
quote:
6s.gif Op maandag 29 december 2014 21:43 schreef k_man het volgende:

[..]

mij maakt het ook niet zoveel uit, maar ik vind het wel vermakelijk dat mensen haast beledigd reageren als je zelfs maar durft te suggereren dat ze niet altijd zelf rijden en dat zo ongeveer alles al van tevoren bedacht is.

Ik ben benieuwd of die mensen ook denken dat ze zelf hun auto's repareren, omgebouwd hebben tot pick-ups, de rotgeintjes aan elkaars auto's uitgevoerd hebben, etc.

Clarkson is GOD!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')