quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die Fransozen wisten toch ook al 2 jaar dat Charlotte kwam? En dan geen Engels leren. Niet handig!
Ik had mijn kind de eerste dag ook gewoon zelf naar school gebracht, in plaats van naar de bus. Maar ook dat kwam kennelijk niet in hen op.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
70km toch? Ik was nu in de auto gestapt en was een slaapzak gaan brengen. Ongelooflijk.
De paarden hè.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had mijn kind de eerste dag ook gewoon zelf naar school gebracht, in plaats van naar de bus. Maar ook dat kwam kennelijk niet in hen op.
Dan gaat ie maar te paardquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ja, ze hadden waarschijnlijk al 2 flesjes op he
Da's mooi. Lekker in de sleur. Hield ze zo van. Handigquote:
Precies, besluiten ze uitgerekend nu dat ze Frans pratenquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die Fransozen wisten toch ook al 2 jaar dat Charlotte kwam? En dan geen Engels leren. Niet handig!
jij denkt te makkelijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had mijn kind de eerste dag ook gewoon zelf naar school gebracht, in plaats van naar de bus. Maar ook dat kwam kennelijk niet in hen op.
Minder tijd voor de paarden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet allebei?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:47 schreef Snowsquall het volgende:
Ji
[..]
jij denkt te makkelijk......wie zorgt er voor de paarden??
Ja, en niet te vergeten dat de zorg voor de paarden nu ook helemaal op hem neerkwam toen Charlotte intern gingquote:
Dat geloof ik ook wel. Charlotte zit nu ook op een land- en tuinbouwschool.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ieder tienermeisje droomt volgens mij van een vader die van paarden houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |