Ja inderdaad. Nu een internaat waar ze niemand kent, de taal niet spreekt.. Die ouders denken echt alleen aan zichzelf.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom moest ze nou mee dan. Ik snap er niks van. Ik zou er geruster op zijn als ze in een vertrouwde omgeving zelfstandig zou zijn gaan wonen ipv zo. Echt bizar.
Kind kwam niet goed uit. Lozen dus.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom moest ze nou mee dan. Ik snap er niks van. Ik zou er geruster op zijn als ze in een vertrouwde omgeving zelfstandig zou zijn gaan wonen ipv zo. Echt bizar.
Ze wist al 2 jaar lang dat zoonlief ging emigreren. Had ze niet iets sneller de pijp uit kunnen gaan. Niet handig.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Moeder was ook niet zo handig. Gaat ze zomaar ineens dood!
Ja echt niet te geloven hequote:Op zaterdag 29 november 2014 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, moeder dood, weer een probleem minder.
Godsmme, lekker stel zeg.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Moeder was ook niet zo handig. Gaat ze zomaar ineens dood!
Hij heeft wel wat charmepuntjes bijelkaar gejankt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Dit is rete slechte reclame voor ze. Al hadden ze een b&b voor 50 euro per week in hartje parijs dan zou ik er nog niet heengaan
Dat ze uitgerekend nu besluit om dood te gaan is wel erg egocentrisch inderdaadquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze wist al 2 jaar lang dat zoonlief ging emigreren. Had ze niet iets sneller de pijp uit kunnen gaan. Niet handig.
Ze wilden toch zo graag.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:42 schreef PirE het volgende:
Die moeder zat al halfdood in de stoel toen ze weggingen en voor meneer komt het onverwacht.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze wist al 2 jaar lang dat zoonlief ging emigreren. Had ze niet iets sneller de pijp uit kunnen gaan. Niet handig.
Echt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
70km toch? Ik was nu in de auto gestapt en was een slaapzak gaan brengen. Ongelooflijk.
Dit dusquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
70km toch? Ik was nu in de auto gestapt en was een slaapzak gaan brengen. Ongelooflijk.
Die Fransozen wisten toch ook al 2 jaar dat Charlotte kwam? En dan geen Engels leren. Niet handig!quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Praten ze allemaal Frans! Niet handig
Exact.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit!! Verdomme!!quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
+10quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |