Vanaf morgen (in de loop van de dag) is op http://staatieindetop2000.nl/ te controleren of het nummer waarop je hebt gestemd, in de Top 2000 staat.
Dus in theorie kan ik al stats maken welke nummers dit jaar niet meer in de lijst staan, en vorig jaar wel. Tevens de nieuwe nummers t.o.v. vorig jaar.quote:Op maandag 1 december 2014 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
Vanaf morgen (in de loop van de dag) is op http://staatieindetop2000.nl/ te controleren of het nummer waarop je hebt gestemd, in de Top 2000 staat.
Geen idee of jou dat lukt. Bewijs het maarquote:Op maandag 1 december 2014 19:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus in theorie kan ik al stats maken welke nummers dit jaar niet meer in de lijst staan, en vorig jaar wel. Tevens de nieuwe nummers t.o.v. vorig jaar.
Missen alleen de bijbehorende posities nog.
Da's gevaarlijk op Fokquote:Op maandag 1 december 2014 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar kwam Jovatov mee. Ik ging er vanuit dat die er verstand van heeft.
Dire Straitsquote:Op maandag 1 december 2014 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb inmiddels vastgesteld waar de meeste fokkers op hebben gestemd. Wat gokken jullie?
quote:Op maandag 1 december 2014 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb inmiddels vastgesteld waar de meeste fokkers op hebben gestemd. Wat gokken jullie?
Alle nummers van vorig jaar erin gooien.quote:Op maandag 1 december 2014 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee of jou dat lukt. Bewijs het maar
quote:Op maandag 1 december 2014 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arcade Fire.quote:Op maandag 1 december 2014 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gezien de slechte smaak van de gemiddelde Fokker gok ik op Coldplayquote:Op maandag 1 december 2014 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johnny Cash - Hurt, gok ik, want heel vaak voorbij zien komen.quote:Op maandag 1 december 2014 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Top 4000 van Radio 10 is ook al sinds gisteren bezigquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet trouwens wat we komende weken kunnen luisteren:
De top 1000 aller tijden op Veronica. Wist niet dat die tegenwoordig al zo vroeg kwam.
Dat zijn toch gewoon de 1000 plaatjes die Veronica normaal de hele week door al draait, maar nu in een vooraf bekend gemaakte volgorde?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet trouwens wat we komende weken kunnen luisteren:
De top 1000 aller tijden op Veronica. Wist niet dat die tegenwoordig al zo vroeg kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |