Vind ik niet gek, je vraagt altijd of het licht uit mag.quote:Op zondag 30 november 2014 01:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik stoot dagelijks vijf keer mijn kop.
1 is al veelquote:Op zondag 30 november 2014 01:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ach, misschien is het maar beter dat mijn stem niet meetelt. Twaalf Nederlandstalige liedjes gaat best te ver.
Iedereen doet 't, toch.quote:Op zondag 30 november 2014 01:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vind ik niet gek, je vraagt altijd of het licht uit mag.
Als jij daar niet van houdt, is dat de muziek niet van je dromen.quote:
Ik heb geen muziek van mijn dromen geloof ikquote:Op zondag 30 november 2014 01:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als jij daar niet van houdt, is dat de muziek niet van je dromen.
Als jij daar niet van houdt, zul je voor iets anders kiezen, maar wat niet isssssssquote:Op zondag 30 november 2014 01:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen muziek van mijn dromen geloof ik
Under pressure soms.quote:
Probeer het nog eens als je nuchter bent zou ik zeggenquote:Op zondag 30 november 2014 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als jij daar niet van houdt, zul je voor iets anders kiezen, maar wat niet isssssss
kan ook niet verloren gaan
But I wan't to break freeeeeeeee.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 01:32 schreef D. het volgende:
[..]
Probeer het nog eens als je nuchter bent zou ik zeggen
Hier deze is voor jou:quote:Op zondag 30 november 2014 01:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kon er niets van maken, en aan mij kan het niet liggen
Ik kan veel NL muziek waarderen, maar Boudewijn is overratedquote:
Als je jezelf maar niet hurt.quote:Op zondag 30 november 2014 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
But I wan't to break freeeeeeeee.
Gevaarlijke uitspraken hier.quote:Op zondag 30 november 2014 01:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan veel NL muziek waarderen, maar Boudewijn is overrated
Kom op, dit lied kun je niet haten.quote:Op zondag 30 november 2014 01:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan veel NL muziek waarderen, maar Boudewijn is overrated
Misschien had ik toch op Bohemian Rhapsody moeten stemmen.quote:Op zondag 30 november 2014 01:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je jezelf maar niet hurt.
Mwoah, ik hield het nog netjes, ik had het ook bagger kunnen noemen ofzoquote:Op zondag 30 november 2014 01:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraken hier.
Prima, eigen mening enzo, maar dat lied kun je echt met geen enkele mogelijkheid bagger noemen.quote:Op zondag 30 november 2014 01:45 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah, ik hield het nog netjes, ik had het ook bagger kunnen noemen ofzo
Ik haat het ook nietquote:Op zondag 30 november 2014 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom op, dit lied kun je niet haten.Met je 'overrated'.
Had weinig uitgemaakt toch.quote:Op zondag 30 november 2014 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien had ik toch op Bohemian Rhapsody moeten stemmen.
Dat zeg ik toch, dat deed ik niet, ik vond het enkel overratedquote:Op zondag 30 november 2014 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Prima, eigen mening enzo, maar dat lied kun je echt met geen enkele mogelijkheid bagger noemen.
Ik met alle zorg dat liedje opgezocht, zelf nogmaals geluisterd, traantje weggepinkt en dan een reactie lezen van: 'bla overrated, kan me niet boeien'. Heel jammer dit.quote:Op zondag 30 november 2014 01:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik haat het ook niet
Het kan me alleen niet boeien
Het ging mij gewoon om de eerste zin die hij zingt.quote:Op zondag 30 november 2014 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had weinig uitgemaakt toch.
quote:Op zondag 30 november 2014 01:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik met alle zorg dat liedje opgezocht, zelf nogmaals geluisterd, traantje weggepinkt en dan een reactie lezen van: 'bla overrated, kan me niet boeien'. Heel jammer dit.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |