Maar yats, je hebt dat toch niet echt tegen haar gezegd hoop ik?quote:
Wat denk je zelf? Ik heb alleen een grote mond op internetquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar yats, je hebt dat toch niet echt tegen haar gezegd hoop ik?
Die quote ik even voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik heb alleen een grote mond op internet
Ohoh...quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Die quote ik even voor het nageslacht.
quote:
Nu moet ze blijven slapen?quote:Op zondag 30 november 2014 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo, Kaneel hier.
Lokje heeft haar trein gemist. :$
Shit, verplicht neukenquote:Op zondag 30 november 2014 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo, Kaneel hier.
Lokje heeft haar trein gemist. :$
Nee, er ging gelukkig nog een trein. Nu is ze morgen op tijd bij haar ouders.quote:
Art, pls.quote:
Ik kan niet bemiddelen. Sorry.quote:Op zondag 30 november 2014 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, er ging gelukkig nog een trein. Nu is ze morgen op tijd bij haar ouders.
Al moet ze nu wel wat langer in de trein zitten.
[..]
Art, pls.
Hehe.quote:Op zondag 30 november 2014 00:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan niet bemiddelen. Sorry.
ah sorry kaneel, ik ga zo maar een me saloen. Alcohol did it's workquote:Op zondag 30 november 2014 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Is niet nodig hoor, maar ik zou het nooit proberen bij iemand die al een relatie heeft.
Zo laat nog op jonge dame? Het is zeker weekend voor je?quote:Op zondag 30 november 2014 01:32 schreef Dqod het volgende:
Oh en hoi lieve kaneel
En doei want slapen
Terecht,het is ook verdomd koudquote:
Volgens mij is dat totaal niet wat ze bedoelt.quote:
Jaquote:Op zondag 30 november 2014 01:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo laat nog op jonge dame? Het is zeker weekend voor je?
Slaap lekker
Zal jou eens :$quote:
Goedemorgen.quote:
Nee, de intense kou bevriest alles, dus ook mijn zielquote:Op zondag 30 november 2014 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Voel jij je ook een beetje warm van binnen?
quote:Op zondag 30 november 2014 09:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, de intense kou bevriest alles, dus ook mijn ziel
quote:Op zondag 30 november 2014 09:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga weer lekker in bed liggen dan.
Daar is t ook koud wanneer je er alleen in ligtquote:Op zondag 30 november 2014 09:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga weer lekker in bed liggen dan.
*klap op bil geeft bij het langslopenquote:Op zondag 30 november 2014 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik sta in de keuken.. dan weet je het wel
Nu al?quote:Op zondag 30 november 2014 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik sta in de keuken.. dan weet je het wel
Wat?quote:
Ik lig met mijn bil tegen de verwarming.quote:Op zondag 30 november 2014 10:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar is t ook koud wanneer je er alleen in ligt![]()
Heb al extra deken gepakt, extra trui aan en een hete bak koffie. Should be okay in a couple of minutes
quote:Op zondag 30 november 2014 10:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
*klap op bil geeft bij het langslopen
picsquote:Op zondag 30 november 2014 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu al?
Wat ben je aan het maken?
[..]
Wat?
[..]
Ik lig met mijn bil tegen de verwarming.
Niksquote:Op zondag 30 november 2014 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat?
[..]
Ik lig met mijn bil tegen de verwarming.
Klinkt goed.quote:Op zondag 30 november 2014 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
@ kaneel: stroopwafelcake en pannenkoeken.
Heb geen zin om vanmiddag lang in de keuken te staan als er visite is.
en geen idee of die blijven eten maar dan kan ik gewoon lekker bijkletsen.
en nu ongestoord met radio aan bakken
Okequote:
Dank je wel. Gaat goed komen.quote:Op zondag 30 november 2014 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Veel plezier straks.
[..]
Oke
Lekker.quote:
Dankuquote:Op zondag 30 november 2014 11:21 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Voor u hetzelfde
.
Volgens mij lukt dat aardig, hier in ieder geval zeker. Om maar even iets van Giel te jatten: "Een hele geile goeiemorgen"quote:
Mits zwoele stemquote:Op zondag 30 november 2014 11:29 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Volgens mij lukt dat aardig, hier in ieder geval zeker. Om maar even iets van Giel te jatten: "Een hele geile goeiemorgen".
Niet?quote:Op zondag 30 november 2014 04:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij is dat totaal niet wat ze bedoelt.
lekker soppenquote:Op zondag 30 november 2014 12:08 schreef LovelyLady het volgende:
Zo alles klaar.
nu zelf nog douchen en aankleden.
alweer ja. En dsn met body olie insmeren.. al dat water is niet zo heel erg goed voor de huid.quote:
inb4 Fax die je wel met andere dingen wil insmeren.quote:Op zondag 30 november 2014 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alweer ja. En dsn met body olie insmeren.. al dat water is niet zo heel erg goed voor de huid.
/carequote:Op zondag 30 november 2014 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
inb4 Fax die je wel met andere dingen wil insmeren.
Misschien wil LoLa fax ook wel met iets anders insmeren... En honkbalknuppel ofzo.quote:Op zondag 30 november 2014 12:12 schreef Royco1 het volgende:
inb4 Fax die je wel met andere dingen wil insmeren.
quote:Op zondag 30 november 2014 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wil LoLa fax ook wel met iets anders insmeren... En honkbalknuppel ofzo.
Smeert dat fijn?quote:Op zondag 30 november 2014 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wil LoLa fax ook wel met iets anders insmeren... En honkbalknuppel ofzo.
Dat scheelt per individu.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 12:43 schreef aeque het volgende:
Fax zou erop springen zoals deze kat dat doet.
[ afbeelding ]
Fax is lief. Ik hou niet van knuppelenquote:Op zondag 30 november 2014 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal jou eens knuppelenquote:Op zondag 30 november 2014 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fax is lief. Ik hou niet van knuppelen
Dat wilde we niet wetenquote:Op maandag 1 december 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven
And I'm just sitting here masturbating.
ja ruk hoorquote:Op maandag 1 december 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven
And I'm just sitting here masturbating.
Nou hoor.quote:Op maandag 1 december 2014 21:21 schreef Macrador het volgende:
[..]
Lachen met mijn allergie. Leuk hoor.
Dan jaquote:Op maandag 1 december 2014 21:24 schreef Macrador het volgende:
Maar eh buttplug als cadeau voor mijn vriendin of niet. Er is meer dan nieuwsgierigheid.
Ik zou met een kleintje beginnen , kijk eens op de site van pabo/cristine le duc/google op sextoys/buttplugquote:Op maandag 1 december 2014 21:28 schreef Macrador het volgende:
Enig idee wat goeie kwaliteit is, grote, prijs?
leuk tochquote:Op maandag 1 december 2014 21:39 schreef Macrador het volgende:
Wat een stappen zeg. Vorige week nog eerste parfum voor haar gekocht.
Ga je niet wat snel ?quote:Op maandag 1 december 2014 21:39 schreef Macrador het volgende:
Wat een stappen zeg. Vorige week nog eerste parfum voor haar gekocht.
Rustig en niet dat ik weetquote:Op maandag 1 december 2014 21:42 schreef Macrador het volgende:
Maar zeg eens hoe is het hier? Nog wat meets geweest?
Bwah toch al een jaartje en 3 maanden samen. Dus valt mee denk ikquote:Op maandag 1 december 2014 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je niet wat snel ?![]()
[..]
Rustig en niet dat ik weet
Ohja nee dan kan het welquote:Op maandag 1 december 2014 21:44 schreef Macrador het volgende:
[..]
Bwah toch al een jaartje en 3 maanden samen. Dus valt mee denk ik
Die is hier altijd al geweest?quote:
wees welkomquote:Op maandag 1 december 2014 21:51 schreef Koettie het volgende:
Dat nu had er misschien uitgemoeten, nu is de vraag idd een beetje gek. Nieuw hier dus nog even aan het rondkijken hoe en wat.
Smiley of death hè.quote:Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef Koettie het volgende:
Oh yuk even vergeten hoe rot die emoticon eruit ziet.
Welkomquote:Op maandag 1 december 2014 21:51 schreef Koettie het volgende:
Dat nu had er misschien uitgemoeten, nu is de vraag idd een beetje gek. Nieuw hier dus nog even aan het rondkijken hoe en wat.
U heeft over mijn lampje gestreeld, wat is uw wensquote:
Dat eerstequote:Op maandag 1 december 2014 22:09 schreef Macrador het volgende:
Is het hier nu veel minder actief geworden in vergelijking met een half jaar geleden of alleen vanavond?
In vergelijking met waar ik altijd zit is het hier springlevend.quote:Op maandag 1 december 2014 22:09 schreef Koettie het volgende:
Ben nu eigenlijk ook wel benieuwd. Sluit ik me nu aan bij een langzaam stervend forum? Zo wordt het nooit wat met me.
Heeft iedereen elkaar gedaan, een relatie gekregen en daarna vreemdgegaan. Durven ze niet meer hier komen?quote:
Jouw naam ben ik niet vergetenquote:Op maandag 1 december 2014 22:09 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oh jij! Nog veel vrouwen gescoord en onvergetelijke nachten bezorgd?
Dat klopt.quote:Op maandag 1 december 2014 21:55 schreef Macrador het volgende:
Zeg Lovely was jij de vrouw met 2 kinderen of was dat iemand anders hier?
Denk het. Ben zelf ook een jaar weggeweest ofzo :$quote:Op maandag 1 december 2014 22:11 schreef Macrador het volgende:
[..]
Heeft iedereen elkaar gedaan, een relatie gekregen en daarna vreemdgegaan. Durven ze niet meer hier komen?
xoxox :$quote:
Ga ik niet zeggen want anders spelen jullie met mijn privéquote:Op maandag 1 december 2014 22:11 schreef Koettie het volgende:
Goed punt. Het enige wat hier leeft (op de bank) is mn slaapdronken kat..
Maar nee, waar zit je altijd dan? :p
Oh cool heb ik toch een indruk nagelaten.quote:Op maandag 1 december 2014 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jouw naam ben ik niet vergeten
Uiteraard![]()
Nog een hoop te gaan voordat ik doodga tho
Natte gleuvuhhhhquote:
Eerst al je bil gestreeld zonder het te weten en nu je lampje.quote:Op maandag 1 december 2014 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
U heeft over mijn lampje gestreeld, wat is uw wens
Nat geworden van al dat gestreel :$quote:Op maandag 1 december 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst al je bil gestreeld zonder het te weten en nu je lampje.
Jeetje.
quote:Op maandag 1 december 2014 22:19 schreef Koettie het volgende:
Kattenliefhebber maximaal hier. 3 ronkende slopende monsters rondlopen hier.
Wowquote:
3 zelfs, jeetje.quote:Op maandag 1 december 2014 22:19 schreef Koettie het volgende:
Poesjesquote:Op maandag 1 december 2014 22:19 schreef Koettie het volgende:
Zeg dat welquote:Op maandag 1 december 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow
[..]
3 zelfs, jeetje.
Dan moeten wij maar nooit afspreken.
Vertel ons dan iets leuks, zodat we je wat beter leren kennen.quote:Op maandag 1 december 2014 22:28 schreef Koettie het volgende:
Ik ben echt zeldzaam verveeld, zo op de maandagavond.
Wat jij kwijt wilt.quote:Op maandag 1 december 2014 22:34 schreef Koettie het volgende:
Heb je een interview lijst of moet ik zelf iets verzinnen?
Het eerste stomme feitje, ik schrijf interview altijd eerst als intervieuw en terwijl ik typ backspace ik al want ik weet dat ik het fout doe.
Picsquote:Op maandag 1 december 2014 22:38 schreef Koettie het volgende:
Ja? Zat lang op een ander forum maar daar was ik het zat. En nu dacht ik dat ik heel erg afgekickt was maar vind het toch nog leuk om random mee te babbelen.![]()
Had ik eerst heel muizig eerst op andere topic's moeten reageren? Ben lang geen newbie geweest dus ben het een beetje kwijt.
Verder, Koettie. 22 jaar, woon samen met mn vriend sinds dit jaar, hou van bier en uitgaan en lezen en tuinieren en verder is er niet gek veel interessant. Oh, en open relatie. Vandaar denk ik eerst in het seksdeel haha.
Niks moet en alles mag.quote:Op maandag 1 december 2014 22:38 schreef Koettie het volgende:
Ja? Zat lang op een ander forum maar daar was ik het zat. En nu dacht ik dat ik heel erg afgekickt was maar vind het toch nog leuk om random mee te babbelen.![]()
Had ik eerst heel muizig eerst op andere topic's moeten reageren? Ben lang geen newbie geweest dus ben het een beetje kwijt.
Verder, Koettie. 22 jaar, woon samen met mn vriend sinds dit jaar, hou van bier en uitgaan en lezen en tuinieren en verder is er niet gek veel interessant. Oh, en open relatie. Vandaar denk ik eerst in het seksdeel haha.
Noh :$quote:Op maandag 1 december 2014 22:41 schreef Koettie het volgende:
Nah. Zo interessant is het allemaal ook weer niet
Valt hier wel mee.quote:Op maandag 1 december 2014 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Noh :$
Tevens wil ik nog even vermelden dat t belachelijk koud is
Dekentje, checkquote:Op maandag 1 december 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt hier wel mee.
Lekker met dekentje en verwarming prrrr
Klinkt erg tof.quote:Op maandag 1 december 2014 22:44 schreef Koettie het volgende:
Groente, fruit, kruiden en bloementjes voor de bijtjes anders heb ik een zielige oogst en dat is zonde. :p
Dit jaar eerst keer, heb een moestuin in bruikleen de komende twee jaar nog. Grote tuin dus heel veel werk maar ook heel erg lekker van gegeten. Nu wat meer kennis dus volgend jaar wordt helemaal mooi.
Geen 40 sperzieboonplanten bijv.
quote:Op maandag 1 december 2014 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dekentje, check
Ik heb geen normale verwarming om m'n bil tegenaan te drukken
Kouder dan mijn ziel zegt iequote:Op maandag 1 december 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt erg tof.
Zou ik zelf ook wel willen als ik een moestuintje had. Toch maar eens kijken waar ik me ergens in moet schrijven.
[..]
Had ik in mijn oude huis ook niet. Huiskamer was oké en de rest was kouder dan jouw ziel
I only say that because I love you.quote:Op maandag 1 december 2014 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kouder dan mijn ziel zegt ie
True tho
Maar ja, binnenkort de elektrische deken maar weer eens op bed peuren
Hier op -25, ipv de normale -275quote:Op maandag 1 december 2014 22:45 schreef Koettie het volgende:
Verwarming staat hier op 100 want vriendje is een extreme koukleum.
quote:Op maandag 1 december 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I only say that because I love you.
Elektrische dekens zijn wel de bom
Wowquote:Op maandag 1 december 2014 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier op -25, ipv de normale -275
*zelfmedelijden heeft
quote:Op maandag 1 december 2014 23:04 schreef Koettie het volgende:
Ik zou bij een elektrische deken altijd bang zijn dat ik wakker word als een gebraden kuiken.
Om lekker te kroelenquote:Op maandag 1 december 2014 23:04 schreef Dqod het volgende:
Die heeft een wintervacht met 4 meter lang haar :$
Die moet je ook uitzetten zodra je er in ligtquote:Op maandag 1 december 2014 23:04 schreef Koettie het volgende:
Ik zou bij een elektrische deken altijd bang zijn dat ik wakker word als een gebraden kuiken.
Tof.quote:Op maandag 1 december 2014 22:44 schreef Koettie het volgende:
Groente, fruit, kruiden en bloementjes voor de bijtjes anders heb ik een zielige oogst en dat is zonde. :p
Dit jaar eerst keer, heb een moestuin in bruikleen de komende twee jaar nog. Grote tuin dus heel veel werk maar ook heel erg lekker van gegeten. Nu wat meer kennis dus volgend jaar wordt helemaal mooi.
Geen 40 sperzieboonplanten bijv.
Dat was mijn motto, alleen doe jij het sneller dan mijquote:Op maandag 1 december 2014 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jouw naam ben ik niet vergeten
Uiteraard![]()
Nog een hoop te gaan voordat ik doodga tho
Dan ikquote:Op maandag 1 december 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was mijn motto, alleen doe jij het sneller dan mij
quote:Op maandag 1 december 2014 22:19 schreef Koettie het volgende:
Ik heb hem nu bijna 9 jaar en zou niet meer zonder hem kunnen. Ondanks dat hij nogal een pechvogel is de laatste tijd en de dierenarts alleen al door die bolle rooie een week op skivakantie kan.quote:Op maandag 1 december 2014 23:32 schreef Koettie het volgende:
Ik wil ook een rooie! Maar voorlopig even geen plek voor nieuwe tijgers.
quote:Op maandag 1 december 2014 23:35 schreef Koettie het volgende:
Oh, ik doe mee. Ik heb een pechpoes. Heb haar gevonden toen ze 4 weken en half dood was. Nu een tevreden dikke dame maar mijn god wat een geld. Is knorrie verder dubbel en dwars waard, maar ik had me toch een paar mooie schoenen kunnen hebben...
Slaap lekker. Ik lig al in bed maar kan de slaap niet vatten.quote:Op maandag 1 december 2014 23:42 schreef Koettie het volgende:
Ik ga maar eens richting bed rollen.
Zal ik eerst de kou nog trotseren voor een peuk of mijn verlies maar gewoon nemen? Ziet er errug koud uit.
Doe eens gekquote:Op maandag 1 december 2014 23:42 schreef Koettie het volgende:
Ik ga maar eens richting bed rollen.
Zal ik eerst de kou nog trotseren voor een peuk of mijn verlies maar gewoon nemen? Ziet er errug koud uit.
Ik maakte maar een grapjequote:Op maandag 1 december 2014 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Misschien wil ze wel een MMV.
Ja.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dit?
Flash je Doddie nou gewoon je anus?
And the rest of the day to you!quote:
quote:
Wacht wat ;squote:Op dinsdag 2 december 2014 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dit?
Flash je Doddie nou gewoon je anus?
Hi tharrrquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
And the rest of the day to you!
En nu?quote:
RIPquote:
Ik heb net mijn bureau weer in elkaar gezet.quote:
Gegarandeerd ecto.quote:
Weet je het zeker?quote:
Ik vind het zonde om zoveel geld neer te tellen daarvoorquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laten bezorgen, hoef je je crib niet uit.
Dan laat je de appie een diepvriespizza bezorgen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het zonde om zoveel geld neer te tellen daarvoor
Nee, maar geen energie om iets te makenquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan laat je de appie een diepvriespizza bezorgen.
Ook geen broodje of een bak yoghurt?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar geen energie om iets te maken
[..]
Zeker ook geen energie om de pizza in de oven/magnetron te stoppen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar geen energie om iets te maken
[..]
Heb ik niet in huis.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeker ook geen energie om de pizza in de oven/magnetron te stoppen.
Harde leven G
Waar slaap je dan :$quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb net mijn bureau weer in elkaar gezet.
Het is nog steeds een rotzooi, vanavond mist alleen mijn bed nog
Dan ga je geen pizza halen, maar brood of yoghurt. Of lekker fruit.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis.
[..]
Nee.
Live a littlequote:Op dinsdag 2 december 2014 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het zonde om zoveel geld neer te tellen daarvoor
Matras op de grond.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar slaap je dan :$
Ik wil terug naar bed
Mijn matras is hier al welquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar slaap je dan :$
Ik wil terug naar bed
That's what she said.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn matras is hier al wel
En die is dik genoeg
Ahhh, net als vroegah. Goeie ouwe tijd :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Beats me.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yes, she did.
Who is she?
Wasn't me manquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yes, she did.
Who is she?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahhh, net als vroegah. Goeie ouwe tijd :$Ook vaak alleen een matras gehad. Mijn broertje nog steeds, die wil niet eens een bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik zou jou nooit mijn pjeen showenquote:
Beating off 'n suchquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga je geen pizza halen, maar brood of yoghurt. Of lekker fruit.
Dat is ook waar.quote:
Is ook wel fijnquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook vaak alleen een matras gehad. Mijn broertje nog steeds, die wil niet eens een bed.
Look at that sad face going with itquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit mijn pjeen showen
[..]
Beating off 'n such
Kom op visite, dan peuzelen we m samen opquote:
Heeft Hep al een bed?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook vaak alleen een matras gehad. Mijn broertje nog steeds, die wil niet eens een bed.
Geen autoquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom op visite, dan peuzelen we m samen op
Ik help je alleen. Nog een paar kilo Kaneel.quote:
De hoes bleef nooit goed zitten. En ik vind het fijn om lekker in bed te stappen en een rugleuning te hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is ook wel fijn
Alleen op een gegeven moment was ik het wel zat. Koud, zo laag bij de grond :$
[..]
Look at that sad face going with it
Volgens mij niet. Z'n kamer ziet er best treurig uit momenteel.quote:
Ja maar jij bent een lesboquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is ook wel fijn
Alleen op een gegeven moment was ik het wel zat. Koud, zo laag bij de grond :$
[..]
Look at that sad face going with it
Mehquote:
Dus datquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik help je alleen. Nog een paar kilo Kaneel.
[..]
De hoes bleef nooit goed zitten. En ik vind het fijn om lekker in bed te stappen en een rugleuning te hebben.
Pussyjuice galore mawfakkaquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een lesbo
Je moet nog wel komen blowen, sowieso
Me too, me tooquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pussyjuice galore mawfakka
En dat sowieso. WANT TO, RIGHT NOW
Dank je, dat is lief van je.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik help je alleen. Nog een paar kilo Kaneel.
Als ik auto had, was ik naar je toegereden en hadden we kunnen spoonen en eten.quote:
Moeten we gauw maar eens doen danquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik auto had, was ik naar je toegereden en hadden we kunnen spoonen en eten.
Hossel gespot.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meh
[..]
Dus dat
Zullen we samen even lekker het bed in stappen?
Kan ook wel voor een keertje.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je, dat is lief van je.
New York Pizza heeft op dinsdag goedkope pizza's bij afhalen.
Ik denk dat ik dat ga doen zo
Zullen er camera's aanwezig zijn?quote:
Werkze meisje.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moeten we gauw maar eens doen dan
Nu moet ik helaas toch werken dus ja
Dus kusjekroel voor jullie![]()
quote:
Heel stiekemquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is stiekem wel leuk
Ik las "poep".quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:37 schreef Dqod het volgende:
Hoin :$
In other news ; het ruikt hier naar pep, en dat komt niet door mij
Ik heb geen idee hoe pep ruiktquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:37 schreef Dqod het volgende:
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:37 schreef Dqod het volgende:
Viespeukjequote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Viespeukje
En niet lekker, VA
En ik merk er nog niks van royco dus heb er niks aan
Nu al een viespeukje, jeetje.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Viespeukje
En niet lekker, VA
En ik merk er nog niks van royco dus heb er niks aan
I like my people dirty as fuckquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu al een viespeukje, jeetje.
Dan zal ik mijn verdere gedachten maar voor me houden.
Jaquote:
Dank jequote:
/Insert dirty smileyquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig.
Dan zal ik straks wel wat sturen.
Couldn't agree more...Te lang geleden...quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pussyjuice galore mawfakka
En dat sowieso. WANT TO, RIGHT NOW
quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:39 schreef yats het volgende:
[..]
Couldn't agree more...Te lang geleden...
Wat is er? Dat is geen leugen. Ik mag dan recent gedate hebben, dat betekent niet automatisch dat er gezoend of gesekst is.quote:
Ohmy :$quote:
Mogguhquote:
Mag ik even met je spoonen? So so koudquote:
Mag. Maar dan moet je wel mn les meevolgenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik even met je spoonen? So so koud
Prima :$quote:Op woensdag 3 december 2014 09:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag. Maar dan moet je wel mn les meevolgen
Corvee?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Prima :$
Ik ben altijd heel rebels tijdens lessen hoor, dat dan weer wel
Dikke kans dat ik corvee krijg
Toch krijg ik dat, zo recalcitrant ben ikquote:Op woensdag 3 december 2014 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Corvee?
Ik zit niet op de middelbare school
Hier wordt je dan gewoon de les uitgezet en je ziet maar hoe je het vak haalt.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toch krijg ik dat, zo recalcitrant ben ik
Maar ik ga de deur maar eens uit en de kou inPray for me
![]()
Ja hey, ik hoef geen vak te halen. Ik ben daar om jou te spoonenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier wordt je dan gewoon de les uitgezet en je ziet maar hoe je het vak haalt.
Dus word je gewoon uit de les gezet. Niks corveequote:Op woensdag 3 december 2014 09:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja hey, ik hoef geen vak te halen. Ik ben daar om jou te spoonen
Ok nu echt pleiteDangerous driving :$
Okquote:Op woensdag 3 december 2014 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus word je gewoon uit de les gezet. Niks corveeZijn geen babies meer
Prima, nieuwe kamer enzoquote:
Nicequote:Op woensdag 3 december 2014 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Prima, nieuwe kamer enzo
En ik zag regelmatig een oud klasgenootje van de basisschool in de AH en ik dacht dat ze echt FUCKING dik was geworden. Bleek dat ze zwanger was.
Ook niet onverwachts, kutwijf
maar hoezo is het zo perfect dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice
Hahahahaha, mooi is dat![]()
Omdat het gewoon perfect isquote:Op woensdag 3 december 2014 11:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar hoezo is het zo perfect dan?
Duidelijkquote:Op woensdag 3 december 2014 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat het gewoon perfect is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |