Het helpt niet wanneer je een compliment maakt over mooie bruine ogen wanneer de ogen in kwestie groen zijnquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
Zal nog vaker een welgemeend compliment over ogen maken
lol, we zijn je dankbaar hoor. We weten nu hoe het echt zitquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
Zal nog vaker een welgemeend compliment over ogen maken
Ciao!quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga er eens vandoor.Doei lieve mensen.
Details, ik bedoelde het goed.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het helpt niet wanneer je een compliment maakt over mooie bruine ogen wanneer de ogen in kwestie groen zijn.
Ja. Weer een stukje 'het wezen man' ontrafeld.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, we zijn je dankbaar hoor. We weten nu hoe het echt zit
Dat durf ik ja heul nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:35 schreef perro. het volgende:
als je je date in de ogen kijkt word je aantrekkelijker bevonden door diegene. mijn tip van de dag!
Jij staart net zolang tot ze jou ook willen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:35 schreef perro. het volgende:
als je je date in de ogen kijkt word je aantrekkelijker bevonden door diegene. mijn tip van de dag!
Van Yvie weet ik het niet.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest even zoeken
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ik ook niet, eigenlijk. Maar volgens die man op de datingsite heeft ze mooie ogen.quote:
Tsja, ik heb een keer wel "ja" gehoordquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook qua meisjes nogal bedoel ikdat onzekere is er behoorlijk af. Heb ik mooi gelijk gekregen
waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij staart net zolang tot ze jou ook willen?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]Oh wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest even zoeken
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Klinkt wel leefbaar. Mooi dat jullie goed uit elkaar zijn gegaan. Dat ze je niet bedonderd heeft of wat dan ook.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, ik heb een keer wel "ja" gehoordEn het was een hele goede relatie waarin ik alle ruimte kreeg om wat zelfvertrouwen te ontwikkelen. Dat is ook wat ze zei ergens in de laatste twee weken, dat ik dat echt heb gekregen.
Hoe abrupt het ook afgelopen is, ik heb alle respect voor haar. En ik ben haar ook zo, zo dankbaar wat ze me heeft gegeven. En ik weet dat ik haar ook veel heb meegegeven. Daarom heb ik er op het moment ook vrede mee dat het uit is. Ookal vind ik het wel echt superjammer en had ik het graag anders gezien
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]nice. had alleen een andere plek verwacht vanwege hetgeen je straks zei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest even zoeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |