en:quote:
ik ben confused nuquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bekijk dit fragment maar eens. Het is niet alsof ze hun psychopathie goed (kunnen) verbergen...
Gewoon eens een paar topics lezen die je interessant lijken. Misschien stel je je mening dan wel bij.quote:
ik had hem al gezien joh je weet toch. nee ik hoorde haar zichzelf vergelijken met een moederschip. toen hoefde ik ook niet meer op te zoeken wat jouw gebruikte afkorting betekende het zal wel iets met shapeshifters zijn ofzoquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:04 schreef El_Matador het volgende:
Binnen 2:42 een fragment van 3:45 bekijken én een reactie typen. Dat zou shapeshifting verregaande fysica zijn.
Voor trollen biedt FOK! genoeg ruimte.
Even de kern samengevat.quote:
wat is msm?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Even de kern samengevat.
De agnostisch religieuze. Het zal allemaal wel, die kritiek op de MSM-verhaaltjes. Toch allemaal gekkies, die maar wat roepen.
Constructief, interessant en open minded. Zeer nuttige overlevingstactiek ook.
Binnen de comfortable leunstoel van het Westen.
MSM = Main Stream Media - de kanalen van de reguliere media die de meeste mensen op TV in hun huiskamers slingeren. Uiteindelijk in handen van een relatief kleine groep mensen met zeer hoge statussen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:18 schreef SuperFood het volgende:
[..]
wat is msm?en ik vind het altijd wel boeiend om te lezen hoor, heb ook alle conspiracy filmpjes gezien van 9-11 die er waren geloof ik
Goh, laat dat nou precies zijn wat ik vaak doe in bnw, wijzen op de punten waar het mis gaat met de connectie met de feiten. Daar moet je echter wel enig besef van natuurkunde voor hebben, of bijvoorbeeld iets simpels als hoe groot in beeld is een gegeven object met een gegeven lens op een gegeven camera. Dan komt het bnw verhaal geloven precies op dat neer, geloven.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat jij dat niet inziet, weet ik.
De verhalen die de feiten niet volgen, dat is waar je je kritische pijlen op zou moeten richten. Wat klopt er niet? Of klopt alles? Gewoon geen aandacht aan besteden, die fysische en logische flaws in de gepresenteerde verhaaltjes?
Verklaringen door degenen die meer weten van de complotten serieus nemen. Geloven. Geloven, Tuinhek. Precies de relatie die ik beschrijf.
Maar op jouw superduper maanonthulling moeten we tot in den eeuwigheid blijven wachten?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
MSM = Main Stream Media - de kanalen van de reguliere media die de meeste mensen op TV in hun huiskamers slingeren. Uiteindelijk in handen van een relatief kleine groep mensen met zeer hoge statussen.
Conspiracies zijn een stap verder. Bij het zien van de filmpjes over 9/11 waarin de duidelijke fouten in het verhaal, het "officiele rapport" worden weergegeven, ben jij nooit gaan twijfelen?
Een gebouw dat kaarsrecht instort nadat het door een klein beetje puin was geraakt, geen richtingsval, nee kaarsrecht en netjes, uit het boekje, dat wordt in dat "officiele rapport" niet eens genoemd. Vergeten? De knulligheid van het geheel is eigenlijk nog het dramatische. Nog erger is dat ze met die knulligheid zo lang, jarenlang konden wegkomen. En zullen kunnen.
Als beweerd wordt dat een 50 kilo licht jochie met zware automatische geweren een voltrefferpercentage van 96% kan bereiken, dan zou je, logischerwijs, je twijfels moeten hebben. Of je accepteert gewoon elk willekeurig excuus, comfortabel, makkelijk, het doet er verder niet toe.
Zet het in je persoonlijke levenssfeer neer. Vrienden die dingen overkomen, die op het eerste gezicht bizar lijken maar toch waar zijn. Hang je dan ook de clown uit door ze "gekkies", "aluhoedjes" te noemen. Of neem je hun verhaal in ieder geval in eerste instantie serieus? En als er voldoende feitelijke aanleiding is, helemaal.
De macht van de media is de loopjongen in het hele BNW-verhaal. Voor hen die (nog) televisie kijken, is het dan ook een grotere stap.
Lijkt me dat je dat moet laten beoordelen door mensen die er verstand van hebben. Architecten e.d. Hebben die massaal van zich laten horen dat dit niet kan? En dan bedoel ik niet een paar gekkies maar als dit inderdaad niet mogelijk is dan verwacht ik toch wel dat 95% van de architecten deze situatie als onmogelijk beschouwen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
MSM = Main Stream Media - de kanalen van de reguliere media die de meeste mensen op TV in hun huiskamers slingeren. Uiteindelijk in handen van een relatief kleine groep mensen met zeer hoge statussen.
Conspiracies zijn een stap verder. Bij het zien van de filmpjes over 9/11 waarin de duidelijke fouten in het verhaal, het "officiele rapport" worden weergegeven, ben jij nooit gaan twijfelen?
Een gebouw dat kaarsrecht instort nadat het door een klein beetje puin was geraakt, geen richtingsval, nee kaarsrecht en netjes, uit het boekje, dat wordt in dat "officiele rapport" niet eens genoemd. Vergeten? De knulligheid van het geheel is eigenlijk nog het dramatische. Nog erger is dat ze met die knulligheid zo lang, jarenlang konden wegkomen. En zullen kunnen.
Water kan hele bergen door midden splitsen. Als je maar genoeg eieren naast elkaar plaats dan kan je er een auto opzetten. Met lucht kan je tienduizenden kilo's verplaatsen. Ik bedoel maar. Als je kleine krachten op de juiste wijze inzet dan kan dat grote gevolgen hebben.quote:Als beweerd wordt dat een 50 kilo licht jochie met zware automatische geweren een voltrefferpercentage van 96% kan bereiken, dan zou je, logischerwijs, je twijfels moeten hebben. Of je accepteert gewoon elk willekeurig excuus, comfortabel, makkelijk, het doet er verder niet toe.
quote:Zet het in je persoonlijke levenssfeer neer. Vrienden die dingen overkomen, die op het eerste gezicht bizar lijken maar toch waar zijn. Hang je dan ook de clown uit door ze "gekkies", "aluhoedjes" te noemen. Of neem je hun verhaal in ieder geval in eerste instantie serieus? En als er voldoende feitelijke aanleiding is, helemaal.
De macht van de media is de loopjongen in het hele BNW-verhaal. Voor hen die (nog) televisie kijken, is het dan ook een grotere stap.
Het is vooral de massa's emotionele staat veranderen, emotioneel opladen. En je kan wel raden wat er kan gebeuren als een bevolking te sterk emotioneel is opgeladen, een grote ontlading op een dag. En dat is een revolutie.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:23 schreef El_Matador het volgende:
Het al dan niet massaal hersenspoelen dan wel beinvloeden van het volk door de machthebbers, de Elites.
Dan liever de lucht in .quote:Op zondag 30 november 2014 10:31 schreef Copycat het volgende:
Op naar een emotieloze wereld! Of naar de maan. Maar wel met initieel respect!
Met welk gezag bepaal jij of een fundamentale vraag al of niet goed wordt beantwoord? Met welk recht bepaal jij wie BNW niet goed begrijpt? En waarom zou jouw visie de basis vormen voor een gezonde inhoudelijke discussie?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:23 schreef El_Matador het volgende:
Wat is BNW? Waarom BNW? Wat zoek je op BNW?
Deze vragen zijn –ironisch genoeg- in dit subforum al vaker voorbij gekomen. En er zijn al een paar topics aan gewijd. Toch is het de meest fundamentele vraag die vaak verkeerd wordt beantwoord, vooral door users die BNW of BNW’ers niet goed begrijpen.
Ik zal een poging wagen mijn visie neer te zetten en de basis vormen voor een gezonde inhoudelijke discussie.
BNW loopt al een aantal jaren prima. Heel stabiel. Maar idd door Panama schoot het omhoog. Ook nu de Panama-topics niet meer zo snel gaan blijft BNW prima lopen. Genoeg interessante topics dus.quote:Op zondag 30 november 2014 19:44 schreef theguyver het volgende:
De plotselinge stijging in BNW is mede mogelijk gemaakt door verplaatsing van het populaire Panama topic, maar ook de kwestie MH17 Islamic state, en Ebola zijn populaire nieuwe topics.
Maar de opleving van de grafiek is grotendeels te danken aan het Panama topic.
[ afbeelding ]
De stijging viel exact plaats op het moment dat het topic in mijn ogen terecht naar BNW kwam..
Goed, stél de maanlanding in 1969 heeft nooit plaatsgevonden. En stél je kunt dat bewijzen. Wat dan? Dat is wat ik nooit zo goed begrijp in dit subforum (en een van de redenen dat ik vrijwel nooit post.) Wat zijn de gevolgen als de maanlanding nep is? Wat merken we daar precies van? Het komt op mij over alsof het meer een poging is om slim over te komen/waardering te krijgen als je zoiets zou kunnen onthullen, dan dat het er verder echt toe doet. Maar misschien zie ik het verkeerd.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:23 schreef El_Matador het volgende:
De thema’s in volgorde van “obvious flaw”-heid, zijn voor mij de volgende:
• 9/11 – de fysische onmogelijkheden, de obvious flaws en de “Elephant in de Room”, een zo groot mogelijke impact om het stofgordijn –letterlijk- zo hoog mogelijk op te trekken
• Sandy Hook – de onlogica, gebrek aan feiten en obvious flaws in de “acteerprestaties” van de “treurende” “ouders”
• Boston Bombings – kijk vooral de MSM-kant van de zaak, een MSNBC-docu gepost door Lavenderr en trek je eigen conclusies over hoe logisch het is met een paar man politie niet, maar met een heel leger en complete lockdown met 6 miljoen slachtoffers wel achter 1 licht bewapend en getraumatiseerd menneke aan te gaan
• Antropogene Global Warming Scam – staat voor mij nog hoger door de intrinsiek verkeerde aannames en politisering, maar voor het grote minder geinformeerde publiek is het begrijpelijk een lastige
• Apollo-programma/bemande maanlandingen – een enorm thema wat de meeste ridiculisering oplevert. Ik was blij verrast met een quote in de film Interstellar, van Christopher Nolan, eerste 20 minuten. De serie Moonfaker van Jarrah White is een prachtige introductie. De film waar ik mijn eerste twijfels door kreeg (en die uit mijn eigen hoofd praatte met “doe niet zo gek(kie)”) is For All Mankind, uit 1988. De onserieuze manier waarop die mannetjes daar in veel te grote zwaartekracht rondsprongen en de meligheid die eruit kwam, deed me denken dat die hele film niet echt was. Focking 385.000 km van huis en een beetje lopen trollen in een serieuze docu? Helaas bleek de film “echt” te zijn. De film wel.
quote:Op zondag 30 november 2014 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
BNW loopt al een aantal jaren prima. Heel stabiel. Maar idd door Panama schoot het omhoog. Ook nu de Panama-topics niet meer zo snel gaan blijft BNW prima lopen. Genoeg interessante topics dus.
En deze stat gaat alleen over de postings.
Die blijft hangen hequote:Op zondag 30 november 2014 07:37 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Maar op jouw superduper maanonthulling moeten we tot in den eeuwigheid blijven wachten?
De zogenaamde kritische geest die kritiek negeert ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:14 schreef Chewie het volgende:
En vind je nu als zogenaamde kritische geest dat je een schouderklopje verdient hebt?
Maar is je enige bewijs rondom de moonhoax nu het herhalen van al eerder onderuitgehaalde aanname's om zodoende de rest "stil" te krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |