Het debuut vind ik juist wel erg goed. Dat is de 'oer'-Gorki eigenlijk nog. De teksten, beetje krakkemikkig gespeeld nog her en der... Daarna werd de band muzikaal wel beter vond ik. Maar toch, op die eerste staan me een paar klassiekers, niet te weinig. Sterker nog, vrijwel alle Gorki-klassiekers staan op die plaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:12 schreef Gehenna het volgende:
Aj, het debuut en 'Vooruitgang' doen me als geheel niet heel veel, terwijl er wel een paar toffe nummers op staan. Gewoon aardige platen..
Precies, zet Brel (Van Hanegem) er nog bij en de top3 is compleet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldig. Mijn vergelijking met Arno is achteraf te cru.......Alsof je Cruijff met van Basten vergelijkt.
Ik vind Brel, Arno en Gorki niet eens zo een slechte combo/vergelijking.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:15 schreef Burnett het volgende:
[..]
Precies, zet Brel (Van Hanegem) er nog bij en de top3 is compleet.
;-)
Schitterendquote:Op maandag 2 februari 2015 17:39 schreef methodmich het volgende:
onder het pseudoniem Ludovicus Foxtrot
Ja....ha haquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:15 schreef Burnett het volgende:
[..]
Precies, zet Brel (Van Hanegem) er nog bij en de top3 is compleet.
;-)
Hij is niet eens te vinden als je je stem wil uitbrengen (vrije keuze kan natuurlijk wel).quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:06 schreef BramKVO het volgende:
Staat Mia eindelijk in die Nederlandse top 2000 dit jaar ?
Ik heb me suf gelobbyd dus ik mag t hopen van wel, maar heb er een hard hoofd in. Je kunt nog stemmen trouwens! Maak me een blij man!quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:06 schreef BramKVO het volgende:
Net nog gestemdquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb me suf gelobbyd dus ik mag t hopen van wel, maar heb er een hard hoofd in. Je kunt nog stemmen trouwens! Maak me een blij man!
Ik heb hem al jarenlang mijn vrije keuzes staan, maar helaas nog zonder succes.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:06 schreef BramKVO het volgende:
Ja, inderdaad. Soms vraagt een mens zich af...quote:Op zaterdag 28 november 2015 07:57 schreef Beregd het volgende:
Wat een vreselijke karaoke versieen niet alleen van de jeugd.
ocharme luc de vos
Toch knap dat de non-zanger Spinvis het zo'n beetje het beste zingt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 07:57 schreef Beregd het volgende:
Wat een vreselijke karaoke versieen niet alleen van de jeugd.
ocharme luc de vos
kommil foo?quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Toch knap dat de non-zanger Spinvis het zo'n beetje het beste zingt.
En die twee mannen, die ik niet herken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |