Ok. Ik heb nooit gesnapt dat Gorki geen notering had in die sterke, Nederlandse lijst.quote:Op zondag 30 november 2014 09:26 schreef ranja het volgende:
[..]
die stemming is ook al klaar sinds vrijdag
Bedankt voor de tip. Vraag aan de Belgen op FOK! hoe moeten we hem rangschikken ? Net als Arno ?quote:Op zondag 30 november 2014 19:09 schreef cafca het volgende:
Vanavond als eerbetoon de radio1-sessie van Gorki op Canvas, om 21:30
Wat mij betreft, absoluut. Bracht als 1 van de eersten rockmuziek naar het Nederlandstalig lied.quote:Op zondag 30 november 2014 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Vraag aan de Belgen op FOK! hoe moeten we hem rangschikken ? Net als Arno ?
Ik ben het nu aan het herbeluisteren (dat kan hier), inderdaad prachtig!quote:Op zondag 30 november 2014 20:34 schreef Timo20 het volgende:
Vanmorgen tussen 09.00 en 10.00uur was er een prachtig eerbetoon op Studio Brussel![]()
Mooiquote:Op zondag 30 november 2014 22:51 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Ik ben het nu aan het herbeluisteren (dat kan hier), inderdaad prachtig!
Wilde het net postquote:Op maandag 1 december 2014 08:36 schreef WeezerButler het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ia-van-zanger-gorki/
Fans van Anderlecht en Club Brugge zingen Mia als eerbetoon. Kippevel
Arno is een irritante zeur, Luc was simpelweg een held.quote:Op zondag 30 november 2014 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Vraag aan de Belgen op FOK! hoe moeten we hem rangschikken ? Net als Arno ?
Arno is een held.quote:Op maandag 1 december 2014 10:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Arno is een irritante zeur, Luc was simpelweg een held.
Dit dus.quote:Op maandag 1 december 2014 11:16 schreef Gehenna het volgende:
ik begreep dat hij in België een behoorlijke grootheid was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |