Ja shit idd. Lolquote:
quote:Op maandag 1 december 2014 07:40 schreef Weissman het volgende:
Kijk Raymond een Zyzz pullen dan
''Damn bruh, ik ben zo zielig, all die smaatjes willen een shot van m'n mammoth-cocktail''
Gew beetje meespelen en dan een keer uit elkaar trekken. Zo moeilijk is het allemaal niet Ray. Beside that, wanneer heb je voor het laatst geneukt?
no dima
haha.quote:Op maandag 1 december 2014 07:06 schreef Champy het volgende:
Protip: gewoon een keertje je raygun in afvuren :p
Denk aan alle gekke standjes die je met zo'n yogaelastiek kan doen vriendquote:Op maandag 1 december 2014 07:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha.
ik wacht het nog wel ff af. LOL
Jezus, heb je dan echt geen greintje moreel besef in je reet?quote:Op maandag 1 december 2014 07:46 schreef Weissman het volgende:
Zij heeft kinderen, niet JOUW probleem Ray
Ik zou de milfhunter uithangen en die chick gew slaan. (slaan; raken, neuken, penetreren red.)
quote:Op maandag 1 december 2014 07:59 schreef Champy het volgende:
[..]
Denk aan alle gekke standjes die je met zo'n yogaelastiek kan doen vriend
lolquote:Op maandag 1 december 2014 08:18 schreef Questular het volgende:
Zie het als extra cario, zo past het misschien in je schema als je weer gaat cutten
dit idd.quote:Op maandag 1 december 2014 08:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus, heb je dan echt geen greintje moreel besef in je reet?
nou passen.... Ik moet toch vaak even flink doorproppen voor ie erin kan hoor...quote:Op maandag 1 december 2014 08:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dit idd.
overal maar zomaar je piemel in hangen omdat het past
haha, je mag best m'n facebook, maar niet gaan zitten stoken anders kom ik je opzoekenquote:Op maandag 1 december 2014 08:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
nou passen.... Ik moet toch vaak even flink doorproppen voor ie erin kan hoor...
Dat gezegd hebbende, het voordeel van een getrouwde vrouw met kinderen is dat ze iets te verliezen heeft. Die houd d'r kop tenminste tegen d'r vriendinnen.
Gewoon doen.
En wat is je Facebook? Ik wil meelezen
"zeg buurman stinkie, er rijd hier steeds een brommertje door de straat, weet jij dat iets van"quote:Op maandag 1 december 2014 08:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, je mag best m'n facebook, maar niet gaan zitten stoken anders kom ik je opzoeken
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 08:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
"zeg buurman stinkie, er rijd hier steeds een brommertje door de straat, weet jij dat iets van"
Lol, heeft het nog een partner ja/nee? (onder omstandigheden)quote:Op maandag 1 december 2014 01:59 schreef RaymondK het volgende:
Oh crap bro's... Ik denk dat mn yogalerares een oogje op me heeft srs.
Leg het morgen wel uit, maar ene facebook pm na de andere, wat ik deed vh wekend, hoe het gaat enz enz.
Niet dat ze lelijk is of zo. Mega aardig verder, maar gezin met kinderen en alles.....
Zo eentje die onder die omstandigheden gaat zitten vissen buiten de deur mot ik niet
Laat me raden: jij doet aan yoga?quote:Op maandag 1 december 2014 09:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet doen hoor ray, gewoon een ander yogachickie aan de haak slaan. Laat die hormoonlullen maar praten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |