Als het goed is slechts namen die ze op ESNS hebben geboekt, al kan er natuurlijk best ineens een verrassing tussen zitten.quote:
Moeten? Ik heb de kaartjes voor RW al weer binnen en ga er vanuit dat ik ook nog genoeg kansen krijg om ze in de zalen her en der te zien. Zalen zijn natuurlijk veel mooier, maar wil ze nu zo veel mogelijk meepakken dus zowel Werchter als meerdere zaalshows.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:03 schreef MCH het volgende:
Laten we hopen op een zaal, het zou echt vreselijk zijn als ik ze op een festival moet zien.
quote:Op maandag 25 januari 2016 16:03 schreef MCH het volgende:
Laten we hopen op een zaal, het zou echt vreselijk zijn als ik ze op een festival moet zien.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Altijd dat gezeik over in een zaal zien. [..] Als je fan bent maakt het niet uit waar je gaat kijken.
Dat las ik later ook op Graz. Verder nergens teruggelezen, zal dan vast wel op de radio gezegd zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:12 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Als het goed is slechts namen die ze op ESNS hebben geboekt, al kan er natuurlijk best ineens een verrassing tussen zitten.
Stond bij de instagrampost van BKS.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat las ik later ook op Graz. Verder nergens teruggelezen, zal dan vast wel op de radio gezegd zijn.
Verstandigquote:Op maandag 25 januari 2016 16:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Scherp gespot, ik wilde de roze hoedjes opmerkingen voorblijven.
Tja, in 2008 kostte het al 38 exclusiefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |