Moet je niet in klb zijn?quote:Op zaterdag 29 november 2014 09:45 schreef Maraca het volgende:
3 kwartier nogWat een ongelooflijk [vloekterm] zooi
Stel bazenquote:Op zaterdag 29 november 2014 09:55 schreef Maraca het volgende:
Als ze het weten te rekken tot 11 uur zijn ze 12 uur te laat
Ben mijn klachtenbrief al aan het tikkenquote:
Besten loodgieter,quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben mijn klachtenbrief al aan het tikken
Heb je gezien hoeveel ik moet schoonmaken?quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Besten loodgieter,
U bent te laat, nu kon ik niet GTA'en.
Groet,
Mayaraca
Jaa, alles is goed natquote:Op zaterdag 29 november 2014 10:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel ik moet schoonmaken?GTA is even niet het eerste waar ik aan denk
Volgens de makelaar kunnen ze elk moment voor de deur staan. Maar goed, dat is natuurlijk afwachten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:29 schreef AF_ het volgende:
Hij is er nog niet?
Lekker 26 uur met een lekkage zitten, kan gewoon
Oh en wcpot
Ach, andersom zou ik het ook vermakelijk vindenquote:Op zaterdag 29 november 2014 10:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maraca, ik vind het lullig voor je maar ik moet echt lachen om hoe/wat je typt
Nou hier zijn ze iig wel zo sociaal det als iemand een lekkage heeft ze dat niet 24 uur laten lopenquote:Op zaterdag 29 november 2014 10:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hij AF, hier bij ons zijn loodhgieters etc best optijd enzo he
Nee ze komen, en ze bellen. Als jij zorgt dat er een kopje koffie klaarstaat werken ze ook superquote:Op zaterdag 29 november 2014 10:32 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nou hier zijn ze iig wel zo sociaal det als iemand een lekkage heeft ze dat niet 24 uur laten lopen
Sowieso. Of Kees van de Bacon.quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:34 schreef AF_ het volgende:
Ik zou sws een schadevergoeding eisen. Beetje 24 uur met een lekkage zitten. Bel meester visser rob of albertnoes
Die van maraca zou ook een kopje koffie krijgen. Wel degene die ze gezet heeft gosterochtend toen de lekkage begonquote:Op zaterdag 29 november 2014 10:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee ze komen, en ze bellen. Als jij zorgt dat er een kopje koffie klaarstaat werken ze ook super
Zuid Limburg
Met het lekkagewater.quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:37 schreef AF_ het volgende:
[..]
Die van maraca zou ook een kopje koffie krijgen. Wel degene die ze gezet heeft gosterochtend toen de lekkage begon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |