sappig?quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
MAAAAAAR!! Verdomme we wachten op een sappig verhaal
Die tweets?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:02 schreef AF_ het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan die tweets
Niet meegekregen?quote:
Ooh die..quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:04 schreef AF_ het volgende:
[..]
Niet meegekregen?
Iemand tweette iets van kan de zoekopties in een zoekmachine niet vinden
Daarop werd gereageerd: rugpijn.nl ligt ook plat
En zo gingen ze verder
man man man, en vluigtuig.nl is ook uit de luchtquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:04 schreef AF_ het volgende:
[..]
Niet meegekregen?
Iemand tweette iets van kan de zoekopties in een zoekmachine niet vinden
Daarop werd gereageerd: rugpijn.nl ligt ook plat
En zo gingen ze verder
Die jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
man man man, en vluigtuig.nl is ook uit de lucht
wat een feest
moet je de rekeningen betalenquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:31 schreef Maraca het volgende:
Nieuwe loodgieter gaat de boel afsluiten. Die heeft ook een sleutel en weet iig een beetje waar hij moet zijn
Ja, net 140 euro moeten aftikken (wat eigenlijk 240 was, maar kreeg kortingquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
moet je de rekeningen betalen
En het had gisterenochtend al allemaal opgelost kunnen zijn, als mijn bovenbuurman geen horder wasquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:47 schreef Fylax het volgende:
Zijn jullie er vanavond ook bij? Zou 't heel gezellig vinden.
ONZ / [GUTTER-FM] #16 Met de vertrouwde zaterdagavond van Fylax
Jawel, ze lekt alleen niet meerquote:
Hou toch eens op met dat verkapte radiospam.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:47 schreef Fylax het volgende:
Zijn jullie er vanavond ook bij? Zou 't heel gezellig vinden.
ONZ / [GUTTER-FM] #16 Met de vertrouwde zaterdagavond van Fylax
Ik vraag gewoon of jullie mee gaan luisteren zoals ik altijd doequote:Op zaterdag 29 november 2014 12:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat verkapte radiospam.
Even vragen of ze buma hebben
Maar heel vaak hetzelfde vragen is spam. Mensen die niet luisteren komen toch niet en mensen die wel luisteren houden het topic wat daarover gaat in de gaten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon of jullie mee gaan luisteren zoals ik altijd doe![]()
Effe lezenquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:03 schreef Maraca het volgende:
Maar goed, kan eigenlijk het verhaal nu wel typen.
Om 10:45 was de loodgieter er. Die gaf eigenlijk wel direct aan dat we naar de bovenbuurman moesten. Die hield nog steeds vol dat er geen lek was, maar als we perse moesten kijken kon dat. We kwamen de woning binnen en het was bizar! Het was vol! Gewoon bomvol.. dozen, tijdschriften, fietsen.. Heb nog nooit zoiets gezien. Ja op RTL 4, maar nooit in het echt. Er was al zeker 30 jaar niet gestofzuigd en we moesten echt een pad volgen om in de woonkamer te komen.
In eerste instantie zagen we inderdaad geen lek, maar toen viel de loodgieter iets op. We hebben toen wat spullen weggehaald en toen zagen we ineens dat er een enorm gat in de radiator zat! Het water stroomde er gewoon uitBoel afsluiten dus!
Toen begon het! We gingen naar de voorzitter, die bleek de voorzitter niet meer te zijn, dus we gingen naar de nieuwe voorzitter van de VVE. Maar die wist niet welke afsluiter welk blok was. Maar die wist ons wel te vertellen dat sowieso niet afgesloten kon worden, want de afsluiters waren kapot! Eigenwijs dat we zijn, toch maar weer naar de oude voorzitter, want misschien wist die het wel. Die wist het ook niet, maar had een nummer van iemand die het wel wist. Prima, bellen we die.
Persoon die ik belde bleek verantwoordelijk te zijn voor de centrale verwarming, maar had ook geen idee hoe wat en waar. Niet in hoofdlijnen, laat staan zo specifiek! Maar hij wilde wel langskomen, maar dan had hij eerst een opdracht nodig van de beheerder van het pand. Toevallig kwam net de oud voorzitter mijn woonkamer binnenlopen met.. de beheerder van het pand aan de lijn!
Dus telefoons gewisseld en sprak de beheerder en legde hem de situatie uit. Kreeg eerst een preek over dat ze echt wel waren gekomen als ze dit wisten, maar bla bla verkeerde informatie gezeik. Anyway, leg hem uit dat de loodgieter niet wil komen zonder opdracht. Geeft de beheerder aan dat hij geen opdracht kan geven, zonder toestemming van de verhuurder van de woning boven me (is ook een huurder) omdat het geen VVE kwestie is. PRIMA![]()
Inmiddels is de VVE in mijn woning en een deel gaat naar de berging om te kijken naar de afsluiters en ik ga met de oud voorzitter naar de bovenbuurman om de gegevens te krijgen van de verhuurder. Inmiddels komt de VVE en de loodgieter ook bij de bovenbuurman en hoor ik dat de loodgieter toch komt om de boel af te sluiten.
Toen afscheid genomen van mijn loodgieter en niet veel later kwam loodgieter 2. Die schrok van de hoeveelheid water en is direct aan de slag gegaan. Dus die is nu bezig met het afsluiten en aan de herrie te horen gaat het niet erg makkelijk
Bovenbuurman heeft nu een pannetje neergezet om het water in op te vangen en het lekken is opgehouden! En dit had dus allemaal gisterenochtend al opgelost kunnen worden![]()
En dat was mijn zaterdagochtend
Wowquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:03 schreef Maraca het volgende:
Om 10:45 was de loodgieter er. Die gaf eigenlijk wel direct aan dat we naar de bovenbuurman moesten. Die hield nog steeds vol dat er geen lek was, maar als we perse moesten kijken kon dat. We kwamen de woning binnen en het was bizar! Het was vol! Gewoon bomvol.. dozen, tijdschriften, fietsen.. Heb nog nooit zoiets gezien. Ja op RTL 4, maar nooit in het echt. Er was al zeker 30 jaar niet gestofzuigd en we moesten echt een pad volgen om in de woonkamer te komen.
In eerste instantie zagen we inderdaad geen lek, maar toen viel de loodgieter iets op. We hebben toen wat spullen weggehaald en toen zagen we ineens dat er een enorm gat in de radiator zat! Het water stroomde er gewoon uitBoel afsluiten dus!
Toen begon het! We gingen naar de voorzitter, die bleek de voorzitter niet meer te zijn, dus we gingen naar de nieuwe voorzitter van de VVE. Maar die wist niet welke afsluiter welk blok was. Maar die wist ons wel te vertellen dat sowieso niet afgesloten kon worden, want de afsluiters waren kapot! Eigenwijs dat we zijn, toch maar weer naar de oude voorzitter, want misschien wist die het wel. Die wist het ook niet, maar had een nummer van iemand die het wel wist. Prima, bellen we die.
Persoon die ik belde bleek verantwoordelijk te zijn voor de centrale verwarming, maar had ook geen idee hoe wat en waar. Niet in hoofdlijnen, laat staan zo specifiek! Maar hij wilde wel langskomen, maar dan had hij eerst een opdracht nodig van de beheerder van het pand. Toevallig kwam net de oud voorzitter mijn woonkamer binnenlopen met.. de beheerder van het pand aan de lijn!
Dus telefoons gewisseld en sprak de beheerder en legde hem de situatie uit. Kreeg eerst een preek over dat ze echt wel waren gekomen als ze dit wisten, maar bla bla verkeerde informatie gezeik. Anyway, leg hem uit dat de loodgieter niet wil komen zonder opdracht. Geeft de beheerder aan dat hij geen opdracht kan geven, zonder toestemming van de verhuurder van de woning boven me (is ook een huurder) omdat het geen VVE kwestie is. PRIMA![]()
Inmiddels is de VVE in mijn woning en een deel gaat naar de berging om te kijken naar de afsluiters en ik ga met de oud voorzitter naar de bovenbuurman om de gegevens te krijgen van de verhuurder. Inmiddels komt de VVE en de loodgieter ook bij de bovenbuurman en hoor ik dat de loodgieter toch komt om de boel af te sluiten.
Toen afscheid genomen van mijn loodgieter en niet veel later kwam loodgieter 2. Die schrok van de hoeveelheid water en is direct aan de slag gegaan. Dus die is nu bezig met het afsluiten en aan de herrie te horen gaat het niet erg makkelijk
Bovenbuurman heeft nu een pannetje neergezet om het water in op te vangen en het lekken is opgehouden! En dit had dus allemaal gisterenochtend al opgelost kunnen worden![]()
HAHAHAquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:07 schreef Cassius het volgende:
Het leest als een uitzending van de Rijdende Rechter
Nee, grappig genoeg had ik aan iedereen iets! Er is namelijk ook buiten mij om veel geregeld vanmorgen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
Holy shit MarHier heb ik maar éen benaming voor; CLUSTERFUCK.
Jezus wat veel mensen met 0 toegevoegde waarde. En jouw bovenbuurman is een hoarder
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:07 schreef Cassius het volgende:
Het leest als een uitzending van de Rijdende Rechter
Pfff. Echt wat een consternatie (prachtwoord overigens)quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, grappig genoeg had ik aan iedereen iets! Er is namelijk ook buiten mij om veel geregeld vanmorgen.
Bij oude giere vrekken weet je dat nooitquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookalleen ga ik er niet vanuit dat echt ruzie ontstaat over 140 euro
Want hoarderquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:09 schreef AF_ het volgende:
Maar de hamvraag is nu
Gidverdomme nu heb ik zin in ham![]()
Oh even terug naar de hamvraag
Hoe de neuk kan je bovenbuurman een groot gat in zijn radiator krijgen
Achterstallig onderhoudquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:09 schreef AF_ het volgende:
Maar de hamvraag is nu
Gidverdomme nu heb ik zin in ham![]()
Oh even terug naar de hamvraag
Hoe de neuk kan je bovenbuurman een groot gat in zijn radiator krijgen
Dordrechtquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:10 schreef Maraca het volgende:
Sowieso kampt dit hele gebouw met achterstallig onderhoud. Bedoel, hoe de fuck krijg je het voor elkaar dat alle afsluiters van de centrale verwarming stuk zijn?
Helemaal waarquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt OFNIE DAN AF_JE
HAM van mr OIZOquote:
Kan het nu even niet ontkennenquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt OFNIE DAN AF_JE
Goed bezig jijquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:38 schreef Maraca het volgende:
Zo, heb de winkel gebeld dat de die jurk apart voor me moeten hangen. Heb ik wel verdiend dacht ik zo
En kan ik gelijk schoonmaakzooi halen
Ja, alleen mag ik de stroom nog niet aanzetten voordat het echt droog isquote:
Kom je daar: ja sorry mevrouw die was net wegquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:38 schreef Maraca het volgende:
Zo, heb de winkel gebeld dat de die jurk apart voor me moeten hangen. Heb ik wel verdiend dacht ik zo
En kan ik gelijk schoonmaakzooi halen
Wat nog wel een dag kan duren?quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, alleen mag ik de stroom nog niet aanzetten voordat het echt droog is
hehehequote:Op zaterdag 29 november 2014 13:44 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kom je daar: ja sorry mevrouw die was net weg
Dan was het wel goed nat, gruwelijk natquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat nog wel een dag kan duren?
Wat een verhaalquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:03 schreef Maraca het volgende:
Geen ideequote:Op zaterdag 29 november 2014 13:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat nog wel een dag kan duren?
Kan niet, geen stroomquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:26 schreef WcPot het volgende:
Maraca is nu met haar Föhn de boel aan het droog Fohnen. Dit kan bijna niet anders
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een verhaal![]()
Hier had Alberto bij aanwezig moeten zijn.
Linkje delen straks he, van onze vliegende limburgerquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:00 schreef Toto69 het volgende:
oh ja, charleroi valt ook onder brussel
ja doe ikquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Linkje delen straks he, van onze vliegende limburger
Jawel, ik geef zo wel 'n linkjequote:Op zaterdag 29 november 2014 16:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
't is wel stil op dat vliegveld..is dat vliegtuig soms niet te volgen?
Staat idd dat de gate gesloten is maar hij nog niet vetrokken isquote:
Echt hequote:Op zaterdag 29 november 2014 16:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Staat idd dat de gate gesloten is maar hij nog niet vetrokken is
Zit je dan, in een gammele Ryan Air vliegtuig ergens in frans sprekend belgie
Vliegtuig die na die van appelen op de scherma stondquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:49 schreef Starm het volgende:
Er vliegt iets![]()
Alleen niet richting Ierland
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
hij vliegt
http://www.flightradar24.com/RYR22RM/4ecaeaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |