Wil die user niet wat van je slaapkamer zien?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Ama, hoe gaat het?
[..]
Nou ik moet zo even mijn kamer opruimen, want ik krijg weer eens een FOK! user over de vloer die (begrijpelijk) wat van Groningen wil zien.
Neequote:
Zelf ook niet veel verstand van hoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeJa een i3 of i5 processor en verder geen flauw idee. Dat is het enige wat ik weet/snap van een laptop/pc
Iemand op FOK! doet een I7 weg met 8gb geheugen voor 350 euro.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeJa een i3 of i5 processor moet er in zitten en verder geen flauw idee. Dat is het enige wat ik weet/snap van een laptop/pc
Oh nee niet eens. Eigen gebruik. Zodat ik hier in de woonkamer kan gaan computeren bijv. i.p.v. altijd op mijn kamer te moeten zitten omdat ik een pc heb. En kan dan ook de laptop hier in de woonkamer aan de grote tv slingeren i.p.v. dat ik altijd anderen moet vragen of ze hun laptop neer wil zettenquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelf ook niet veel verstand van hoorvoor je studie zeker?
Ik heb nu geen laptop geld. Dikke tandarts rekening betaald deze maandquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand op FOK! doet een I7 weg met 8gb geheugen voor 350 euro.
Kutzooi wat had je wortelkanaalbehandeling?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu geen laptop geld. Dikke tandarts rekening betaald deze maand![]()
Vind ik ook altijd wel handig hoor. En laptoppen in bedquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Toen ik voor deze pc een laptop had toen combineerde ik computeren en chillen met huisgenoten/vrienden gewoon
Gelukkig heb je Knut nog.quote:
Dat klopt, daarom blijft hij ook slapenquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil die user niet wat van je slaapkamer zien?
Ja prima. Alleen is het zo koud de laatste dagenquote:
Oh nee, kroon en meerdere gaatjes/gaten (één gat zat bijna tot mijn zenuw) laten boren en vullen. Schoonmaken van gebit etc. Duur grapjequote:Op zaterdag 29 november 2014 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Kutzooi wat had je wortelkanaalbehandeling?
Heb je daar zo'n standaard voor dan of zet je gewoon op schoot? Mijne valt er nog wel eens af (bed)quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd wel handig hoor. En laptoppen in bed
Laptoppen in bed heb ik niks meequote:Op zaterdag 29 november 2014 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd wel handig hoor. En laptoppen in bed
Ik ben wel een beetje jaloers hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom blijft hij ook slapen![]()
Nee gewoon op bed naast me neer. Op schoot schijnt niet al te goed voor je zaakje te zijn hequote:Op zaterdag 29 november 2014 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je daar zo'n standaard voor dan of zet je gewoon op schoot? Mijne valt er nog wel eens af (bed)
Kronen zijn idd schreeuwend duur honderdje of 5 ben je zomaar kwijt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee, kroon en meerdere gaatjes/gaten (één gat zat bijna tot mijn zenuw) laten boren en vullen. Schoonmaken van gebit etc. Duur grapje![]()
Maar nu ben ik op een paar tientjes na er wel vanaf. Moet nog 1x terug komen en dat zal een keer 70 euro ofzo kosten
Sperma wordt er te warm van. Zou op lange termijn tot onvruchtbaarheid kunnen leiden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gewoon op bed naast me neer. Op schoot schijnt niet al te goed voor je zaakje te zijn he
Heb je een kinderwens dan fokkie?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gewoon op bed naast me neer. Op schoot schijnt niet al te goed voor je zaakje te zijn he
Op korte termijn alleen toch.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sperma wordt er te warm van. Zou op lange termijn tot onvruchtbaarheid kunnen leiden.
Kan ik me voorstellen. Maar we gaan niet samen koken, dat bewaar ik voor jouquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje jaloers hoor.
Ja maar weet nou niet of dat een hoax is of niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sperma wordt er te warm van. Zou op lange termijn tot onvruchtbaarheid kunnen leiden.
Hèhè. Nou kans zit er altijd in natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij weet al wat zijn kinderwens is.
Ik heb geen dure kroon hoor.. was ik even vergeten te zeggen. Dit is een goedkopere versie ofzo. Heb ooit met mijn tanden een flugelflesje open gedraaid. Deed ik vroeger ook, ging altijd goed maar mijn gebit vond het nu niet zo leuk meer haha. Allemaal kleine stukjes tand in mijn mond *oeps*quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Kronen zijn idd schreeuwend duur honderdje of 5 ben je zomaar kwijt.
Wel vaag dat je zo'n slecht gebit hebt voor een relatief jong iemand, kronen zijn meestal meer iets voor oude mannetjes zoals ikzelf of ouder
Korte termijn ook, ja. Maar als je dus iedere avond met je laptop op schoot zou zitten, of zoiets. Is al een tijd geleden dat ik het gelezen heb.quote:
Mijn hartje zwelt een beetje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar we gaan niet samen koken, dat bewaar ik voor jou
We gaan allemaal doodquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar weet nou niet of dat een hoax is of niet.
Mobiel naast je tijdens het slapen zou ook tot kanker kunnen leiden
Waar ging dat over?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter niet op die toer hadden alweer mot gisteren/vannacht
quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
Maar ik kan het niet luisteren, neeeeeeee
Ik kijk wel haha, misschien een van m'n chickies als ze opnemenquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd stel ons niet teleur ga je nog mensen bellen?
Blijf je nou echt doorgaan ja?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar ging dat over?
Sommige figuren blijken wel vaak ruzie te hebben.
Lastig verhaal.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar ging dat over?
Sommige figuren blijken wel vaak ruzie te hebben.
Ik wil graag My Heart Will Go On van Celine Dionquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:42 schreef Fylax het volgende:
Johannes moet ik speciaal voor jou vanavond een liedje draaien?
Nou met die pillen voor veroudering kunnen we straks wel 120 wordenquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Korte termijn ook, ja. Maar als je dus iedere avond met je laptop op schoot zou zitten, of zoiets. Is al een tijd geleden dat ik het gelezen heb.
[..]
Mijn hartje zwelt een beetje.
[..]
We gaan allemaal dood
Daarom ben ik ook niet boos op hem, maar teleurgesteld.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Lastig verhaal.
Maar blijkbaar was Fokkie is depressief geen wonder dat hij Jessica Alba niet kon waarderen, iemand die gezond van geest zou zijn doet zulke uitspraken natuurlijk niet
quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou met die pillen voor veroudering kunnen we straks wel 120 worden
Ai..quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daarom ben ik ook niet boos op hem, maar teleurgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |