quote:Op donderdag 4 december 2014 14:23 schreef ATuin-hek het volgende:
En hold, zat een klep nog niet dicht.
Where's Bruce Willis when you need him!quote:Op donderdag 4 december 2014 14:25 schreef theguyver het volgende:
[..]Come on NASA beginner mistake!!
Movie modus, op laatste moment klep dicht doen
Je bedoeld Tom hanks!quote:Op donderdag 4 december 2014 14:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Where's Bruce Willis when you need him!
Is kennelijk within limits.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:29 schreef theguyver het volgende:
Het waait nog steeds hard of ligt dat aan mij...
Ik zat meer aan Armageddon te denken dan Apollo 13quote:Op donderdag 4 december 2014 14:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je bedoeld Tom hanks!
Het waait nog steeds hard of ligt dat aan mij...
My old grandmother used to say anything mechanical, give it a good bashing!quote:Op donderdag 4 december 2014 14:33 schreef spijkerbroek het volgende:
"Have you tried restarting it?"
Liever geen Micheal Bay .. je weet wel waaromquote:Op donderdag 4 december 2014 14:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik zat meer aan Armageddon te denken dan Apollo 13
The Longest Dayquote:Op donderdag 4 december 2014 14:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
My old grandmother used to say anything mechanical, give it a good bashing!
Liv Tyler is ook goed om te zien iddquote:Op donderdag 4 december 2014 14:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik zat meer aan Armageddon te denken dan Apollo 13
[Hits hood with his swagger stick]quote:
Nou dit is best wel een ernstige error, als de klep wel of niet aan geeft dat ie dicht zit..quote:
Ze hebben nog een uurtje... afwachten maar.quote:
Ze zijn er nog mee bezig.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou dit is best wel een ernstige error, als de klep wel of niet aan geeft dat ie dicht zit..
Kan het alsnog een micheal bay launch worden... maar hoor net dat het opgelost is..
Er is nog iets minder dan een uur tijd. Mijn inschatting als leek is dat ze nog 2 keer een countdown kunnen opstarten, gezien de tijdsduur van eerdere pogingen van vanmiddag.quote:
Cup-a-Soupquote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Cup-a-Soup
"Sir, we have just 50 minutes left in the launch window. We need to get this fixed."
-"NU EVEN NIET"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:57 schreef xzaz het volgende:
Wel een mooi apparaat.Ariane 6 ftw!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |