Zonder zadel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja dat was in België, Johannes. Hipsters in Brussel fietsen ook, dat zie je hier verder niet zoveel.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja dat was in België, Johannes. Hipsters in Brussel fietsen ook, dat zie je hier verder niet zoveel.
Nooit. Mensen zijn lastig.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Date jij nooit, Webschip? Al voorzien of geen zin in?
Moet je toch eens gaan volgen man. Echte topshow.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:34 schreef Webschip het volgende:
Dat komt door het datingtopic.
Bij mij verschijnt die niet.
Die hele discussie laatst.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet je toch eens gaan volgen man. Echte topshow.
Toch geen leedvermaak, hoop ik?quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet je toch eens gaan volgen man. Echte topshow.
Het is bijna elke week wel een keer raak.quote:
Undateability Disorder. (UD).quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is bijna elke week wel een keer raak.
Krijg je ervan als mensen jaren aan het daten zijn en maar niet aan de man/vrouw komen.
Ik ben tegen circussen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:48 schreef Webschip het volgende:
Het dating circus is ook de ultieme vorm van vrije markt werking.
Hopelijk zijn dat wel echte profielen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Die ads hier de laatste tijd
[ afbeelding ]
Daarom ruk jij met links?quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:51 schreef Webschip het volgende:
Het is dan ook een rechts gebeuren.
Volgens dat dating topic vast niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk zijn dat wel echte profielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |