Ik weet broederquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Een stukje FOK! geschiedenis
Ja, beetje racistisch toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die Sinterklaasmijter wel afbreuk doen, hoor.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Probeer de turd twister voor een beter resultaat.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet tot ze een steadicam uitvinden die je gefap kan counteren.
Dan verdampt iequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:44 schreef LompeHork het volgende:
GGMM, broeder, vrind, welkom.
* LompeHork een goede whisky in schenkt bij de open haard
Weet je hoe ze Statham in België uitspreken? Als Statehemquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet broeder
[..]
Ja, beetje racistisch toch?vond ik ook wel eik
[..]dude.
[..]geen woorden hier voor.
Wel huilen als Jack naar de diepte zinkt, hé.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het verzoekje van GGMM en mij is
Sk8er Boi
Of
My Heart Will Go On
Bekend van Titanic (GGMM en ik zouden hier graag samen heen gaan)
"The Sinking" is het beste nummer op die soundtrack naar mijn mening.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het verzoekje van GGMM en mij is
Sk8er Boi
Of
My Heart Will Go On
Bekend van Titanic (GGMM en ik zouden hier graag samen heen gaan)
Srsly?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoe ze Statham in België uitspreken? Als Statehem.
Ik hoop eigenlijk op Mark Knopflerquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk doet Uccie de volgende aankondiging in het Haags.
Never let go Jack!quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel huilen als Jack naar de diepte zinkt, hé.
Ik vind alles mooi.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
"The Sinking" is het beste nummer op die soundtrack naar mijn mening.
Hallo LompeHork.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:44 schreef LompeHork het volgende:
Paxcon.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.titanic-live.com/
GGMM, zullen we hier heen gaan?
Dat doet me denken toen ik met een vriend wel eens een café bezocht die in de winter de open haard aan gooiden. En er stonden twee fauteuils voor, die om een of andere reden nooit bezet waren. Met een mooi biertje voor de open haard, af en toe een blok hout er in gooien. En de cafékat kwam rustig op je schoot liggen voor het vuur.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:44 schreef LompeHork het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |