Hoe is 'ut?quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik kan niet wachten om te verhuizen
Je hebt 'n kamer?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe vaak heb je het wel niet gezegd?quote:
Jaquote:
Vakantie, wat?quote:
Leuk is dat hè. We gaan hier misschien ook verhuizen, als het doorgaat. Mijn moeder ziet er tegenop, ik vind het wel leuk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik tel ze nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je het wel niet gezegd?
Thank youuuuu
Ik vind het leuk, lekker klussen, dingen inrichten and stuffquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leuk is dat hè. We gaan hier misschien ook verhuizen, als het doorgaat. Mijn moeder ziet er tegenop, ik vind het wel leuk.
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik tel ze nietmaar ik ben gewoon blij voor je.
Awesomequote:
Ja, twee weken vrij genomen om m'n vrije dagen op te maken, en hoef heel december dus maar 7 dagen te werkenquote:[..]
Vakantie, wat?
Met mij gaat het wel
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
Collega van me heeft ook twee weken vrij genomen, maar precies de verkeerde twee, waar we sowieso al 7 van de 10 dagen vrij van zijn.
Bohhhquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
AwesomeGefeliciteerd
[..]
Ja, twee weken vrij genomen om m'n vrije dagen op te maken, en hoef heel december dus maar 7 dagen te werken
Gaat?
Waarom denk ik dat je toch stagaire bedoeldquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
Collega van me heeft ook twee weken vrij genomen, maar precies de verkeerde twee, waar we sowieso al 7 van de 10 dagen vrij van zijn.
Weer geen plannen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
BohhhWat ga je allemaal doen?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weer geen plannen.Geen idee dus.
Mensen die niet zeker weten of ze wel om 9 uur moeten op staanquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die op de vrije zaterdag om 9uur op moeten staan!
Had zo zijn actie kunnen zijn ja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat je toch stagaire bedoeld
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mensen die niet zeker weten of ze wel om 9 uur moeten op staan!
Word boos danquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had zo zijn actie kunnen zijn ja.Die kerel is nu nog niet weg.
Die stagiaires krijgen steeds maar weer een nieuwe kans van m'n baas, hij is te goed voor ze.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Pak de auto en ga naar Berlijn
Oh ja dat kan ookquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Als het kon, zou ik het doen. M'n broer moet wel gewoon werken, dus gaat niet lukken.
Misschien dat ik in m'n vakantie maar even op zoek moet naar een eigen auto.
Hoezo.. zodra jij zegt dat je naar Berlijn wilt, gaat je broer toch ook meteen naar hotels kijken?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Als het kon, zou ik het doen. M'n broer moet wel gewoon werken, dus gaat niet lukken.
Misschien dat ik in m'n vakantie maar even op zoek moet naar een eigen auto.
is grtd dood?quote:
Ja dat helpt dus niet.quote:
Jouw baas somsquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja dat helpt dus niet.Al gedaan, daardoor in bespreking gezeten met de stagiaires, en later met m'n baas, en die zei; Ja, we kijken het vandaag tot 12:00 aan, en als ze dan geen verbetering laten zien, vliegen ze er uit. Dan kijken we samen even naar hun werk, en nemen we een besluit.
Om 12:00 ben ik met een klant in gesprek en zie ik op de achtergrond dat de stagiaires alweer een nieuwe kans krijgen, en dat hun werk blijkbaar is verbeterd..
Gelukkig ben ik nu bijna drie weken van ze af.
Ook nogquote:
Mja, true.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo.. zodra jij zegt dat je naar Berlijn wilt, gaat je broer toch ook meteen naar hotels kijken?
Nineteenquote:
quote:
Jaquote:
Nehquote:
Valt weinig aan te genieten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geniet ervan.. laatste jaar dat je -tien hebt. Dan ga je over naar de -tig
Dunno, m'n pa vroeg het gisteren weerquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Weet je al of die hint van je ouders over je cadeau klopte?
broro, hoe is de chillingquote:
Wordt gewoon een top jaar hoorquote:
Oeh, dan lijkt het er op dat 't wel eens kan kloppen, even een laatste bevestiging voordat 'ie de aankoop doet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dunno, m'n pa vroeg het gisteren weer
zal vast tegenvallenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wordt gewoon een top jaar hoor
Ze zijn weg nu moesten de laatste bus pakken maar was chill.quote:
Probablyquote:
Vast wel, maar de leeftijd zelf maakt 't niet specialer.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wordt gewoon een top jaar hoor
Ben ook wel benieuwd naar jou en discussies.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze zijn weg nu moesten de laatste bus pakken maar was chill.
Ik houd van goede discussies met drank op
Yes. Maar niet te vaak though. Lekker alles maken zoals je het wilt en er in wonen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, lekker klussen, dingen inrichten and stuff
Wat?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar jou en discussies.
Geen idee. Wil toch liever dat ze helpen met verhuizen dan een cadeauquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oeh, dan lijkt het er op dat 't wel eens kan kloppen, even een laatste bevestiging voordat 'ie de aankoop doet.
DeZwabberquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Maar niet te vaak though. Lekker alles maken zoals je het wilt en er in wonen.
Plus in mijn geval kan ik nu alles zelf ontwerpen.
Ene brammetje toch?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
wie had hier ook al weer roze haar
Ik ben hoog geleid Gquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk ben je normaal sterker in je communicatie.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geen idee. Wil toch liever dat ze helpen met verhuizen dan een cadeau
"Proost G"quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze zijn weg nu moesten de laatste bus pakken maar was chill.
Ik houd van goede discussies met drank op
Ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
wie had hier ook al weer roze haar
Kan vanaf nu al ja, heb de sleutels alquote:
veel hebben leven gekregenquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel hebben leven gekregen
met zulk volk wil ik me niet inlaten
tis helaas hier wel vaak laag niveauquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
Nee, waarschijnlijk niks te doen, dan komen ze opeens hierheen
Fok-it dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel hebben leven gekregen
met zulk volk wil ik me niet inlaten
Niet zo laag als GRTD SC tenminstequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tis helaas hier wel vaak laag niveau
truequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tis helaas hier wel vaak laag niveau
Ohquote:
grtd sc zeer hoog niveau en soms tenminste beetje onderwerpen waar je mensen boos mee kan makenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niet zo laag als GRTD SC tenminste
Nicequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan vanaf nu al ja, heb de sleutels al
Het heet ook niet voor niets ONZ-SC.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
grtd sc zeer hoog niveau en soms tenminste beetje onderwerpen waar je mensen boos mee kan maken
hier gaat het nergens over
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef Ro-ald het volgende:
#Geoheeftcolaop
#GekkeGeo
#Geoiseengekkie
ONZ SC hequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
grtd sc zeer hoog niveau en soms tenminste beetje onderwerpen waar je mensen boos mee kan maken
hier gaat het nergens over
Ditquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef Ro-ald het volgende:
#Geoheeftcolaop
#GekkeGeo
#Geoiseengekkie
Dr.Footsquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef Ro-ald het volgende:
#Geoheeftcolaop
#GekkeGeo
#Geoiseengekkie
wat is het nut van een SC als je niet goede discussies kan voeren en mensen trollenquote:
Gewoon lekker praten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is het nut van een SC als je niet goede discussies kan voeren en mensen trollen
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben even roken. Als ik niet binnen 10 minuten terug ben moet je de politie bellen
Ik weet niet waar je woont dus helaas.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben even roken. Als ik niet binnen 10 minuten terug ben moet je de politie bellen
Almerequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont dus helaas.
Reken maar van welquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar komt de politie niet eens joh.
doe normaalquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mag ik je zoenen na een sigaret roken?
ja dat merk je welquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben wel benieuwd om eens te zoenen net na een chick een sigaret gerookt heeft.. of je dat echt merkt/proeft..
Dat zeggen sommige namelijk.
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik weet ook sowieso dat ze mij wilt zoenen als ik een sigaret opheb.
Grapje LB
Jaquote:
Ff kijkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doet hij ooit wat anders dan klagen?
Ik weet. Gisteren moest ik om 06:00 opstaan en toen pas om 04:30 slapenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Broro, je ziet er brak uit op je snap
ahquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik weet. Gisteren moest ik om 06:00 opstaan en toen pas om 04:30 slapen
Get on the beers sonquote:
quote:
Uccie draaitquote:
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
Deze site ziet er uit alsof hij niet meer geupdate is toen The Phantom Menace uit kwam.
http://www.robotbuilders.net/r2/
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
Deze site ziet er uit alsof hij niet meer geupdate is toen The Phantom Menace uit kwam.
http://www.robotbuilders.net/r2/
"Spanky"quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel een toffe gozer.
Nee. Ik weet wat dat is. Ik ga het niet aanklikken.quote:
Trustenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
FOK! is echt fucking sloom vandaag.
ik ga een jonko klappen
doei jongens en lb
Mooi. Je kan me dm'en hequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja op dit moment wel weer even.
Nog niet gezien goed programma?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben wij zitten vast aan het terugkijken
Kom we gaan met hem bier drinkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik kom 'm wel eens tegen bij mij in de straat
Blijf wakkerquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek nog één pilsener open en dan ga ik slapen.
Hmm, zou dat ook werken met de nfc in telefoons vraag ik me dan af. Misschien eens een keer proberen op de katten hier in de buurt. Raar vinden ze me toch al, dat zal niet erger worden als ze me met een telefoon over een kat zien wrijven.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Duurde wel ontzettend lang maar eindelijk is de kat officieel gechipt (4 weken terug al laten doen, nu pas informatie leesbaar)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, zou dat ook werken met de nfc in telefoons vraag ik me dan af. Misschien eens een keer proberen op de katten hier in de buurt. Raar vinden ze me toch al, dat zal niet erger worden als ze me met een telefoon over een kat zien wrijven.
Ik moet mijn adres nog doorgeven staat nu nog op adres van vorige baasjesquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Duurde wel ontzettend lang maar eindelijk is de kat officieel gechipt (4 weken terug al laten doen, nu pas informatie leesbaar)
[ afbeelding ]
Vind het wel een fijn gevoel dat ze nu gechipt is. Katten worden toch nog met regelmaat overreden enz. Ik vind het wel fijn om te weten als mijn kat ergens dood aan de kant van de weg is gevonden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet mijn adres nog doorgeven staat nu nog op adres van vorige baasjes
Ja is inderdaad ook fijn om te wetenquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind het wel een fijn gevoel dat ze nu gechipt is. Katten worden toch nog met regelmaat overreden enz. Ik vind het wel fijn om te weten als mijn kat ergens dood aan de kant van de weg is gevonden.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
geooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Jouw UIquote:
Junkiequote:Op zaterdag 29 november 2014 13:57 schreef FL_Freak het volgende:
Thuis wachten tot de mijn telefoon terugkomt met de post
Is het niet van zo'n anime?quote:
Ja, Luffy van One Piece is dat ^^quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is het niet van zo'n anime?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, Luffy van One Piece is dat ^^CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Zal ik brownies bakken vandaag? Of van de week
Waar leg je de grens tussen iemand die een doel voor ogen heeft en doorzettingsvermogen heeft, en een dwaas die al lang had moeten stoppen met zijn obsessie.quote:
Teveel van het goedequote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee deze jongen ziet er beter uit #nohomo
Goede platenquote:
Discovery moet ik ook halenquote:
Je mutti.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
werkparkiet reporting for duty
wie zal ik vandaag eens pesten
Nee ga lekker rustig aandoen vanavond. Ik ga Het beste idee van Nederland kijken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
EeyNog leuke plannen voor vanavond?
Feestjequote:Op zaterdag 29 november 2014 18:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ga lekker rustig aandoen vanavond. Ik ga Het beste idee van Nederland kijken.
En GUTTER-FM luisteren. Jij nog plannen?
'Jouw UI he, is dat een dude of een meid?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:56 schreef bondage het volgende:
[..]
GarpjeIk blijf vanavond lekker thuis.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:05 schreef Crip het volgende:
[..]
'Jouw UI he, is dat een dude of een meid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo duidelijker?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:06 schreef bondage het volgende:
[..]Ah ja, duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo duidelijker?
Mooie benen wel.
True, true.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Een foto zegt natuurlijk meer dan 1000 woorden![]()
En eens
Ik heb nog een halve fles wokda maar ik twijfel nog of ik ga drinken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:44 schreef bondage het volgende:
[..]
JupWat ben jij aan het doen? Zuipen?
Toe maar, dat is natuurlijk wel de shit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve fles wokda maar ik twijfel nog of ik ga drinken.
In ieder geval wel gewoon een rustig avondje thuis.
Jij?
Nietsquote:
Is van een liedjequote:Op zaterdag 29 november 2014 19:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoezo naar de kloten dan? Ziekjes?
lasershow?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Toe maar, dat is natuurlijk wel de shit.
Ik blijf vanavond thuis. Ben stoned, lig op bed, luister muziekje en heb laptop en lasershow aan.
Joh, die dingen zijn tegenwoordig goed betaalbaar en vind het een leuk effectquote:
ohquote:
Tof wil ik ook welquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Joh, die dingen zijn tegenwoordig goed betaalbaar en vind het een leuk effectRood, groen en geel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |