abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147155520
quote:
5s.gif Op zondag 30 november 2014 18:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat ging makkelijk! Was ze zo belabberd in bed?
Na anderhalve week gezeik aanhoren dat ze naar de ardennen wil???
ze schrok ook meer van dat we niet naar de ardennen konden dan dat mijn enkel geknakt was
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 18:24 schreef hottentot het volgende:

[..]

Als er alleen maar ergernis is dan maakt dat dingen een stuk gemakkelijker.

Sterkte TS.
Zeker weten. En dank je wel
FREE BEVERTON
  zondag 30 november 2014 @ 22:04:54 #52
433780 Jay-zzz
I'm going hard with style
pi_147164754
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 21:37 schreef Mountainbiker4life het volgende:
Hallo mensen..

Zoals jullie misschien weten was er een meid die mij leuk vond, echter, ik wou niet mee meteen weekendje weg met onze club mountainbikers omdat we naar de mtb parcours in zandvoort gingen (heb daar een zwaar ongeluk gehad, de afloop en zo weten jullie en daar ga ik ook niet verder op in)

Nu zijn we laatst samen een dagje gaan mountainbiken in sellinge en daar sprong de vonk over.
Inmiddels hebben we dus een relatie en zijn al 2 dagen weggeweest om die tijd te besteden in sport, samen zijn, en plezier maken.

Vorige week brak ik echter mijn enkel en loop nu dus in het gips.
En we zouden deze week naar de ardennen om daar te mountainbiken, filmpje pakken, uit eten, en meer!!, Nu hebben we met heel veel geluk dat hotelletje af kunnen zeggen en ons geld terug kunnen krijgen.

Dit kan ze echter niet behappen en ze zit hier erg mee, ze is net zo mountainbike gek als mij.
Ik heb al tig keer gezegd dat we in juni 3 weken gaan maar ze heeft het er erg moeilijk mee dat ons weekje naar de klote is.

Hierbij moet ik wel bij zeggen dat we allebij 200 euro hebben betaald,

Hoe moet ik haar duidelijk maken dat ik nu niet KAN mtb-en en dat we het op kunnen schuiven??

Nu kunnen we dus 4 dagen naar belgie
Godver, klote man. Jou overkomt altijd wel iets naars zo te lezen uit je vorige topics. In ieder geval sterkte ^O^
I'm not a businessman, I'm a business, man!
pi_147166079
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef Jay-zzz het volgende:

[..]

Godver, klote man. Jou overkomt altijd wel iets naars zo te lezen uit je vorige topics. In ieder geval sterkte ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef Jay-zzz het volgende:

[..]

ach ja... ik ben net guus ongeluk.. maar maakt mij alleen maar sterker
FREE BEVERTON
  zondag 30 november 2014 @ 22:33:49 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147166705
Je komt er vast wel overheen.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 30 november 2014 @ 22:52:02 #55
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_147167745
Toen ik de TT las dacht ik dat je een kutsmoes had of gewoon geen zin had maar je hebt je enkel gebroken :') :')

Lekker boeiend joh
pi_147181744
Begreep ze het wel een beetje TS? Of heeft ze moeite met het reflecteren van haar eigen gedrag, of hebben jullie er (nog) niet echt over kunnen praten? Heel apart verhaal, dit. Sterkte met de verwerking!
  maandag 1 december 2014 @ 14:29:07 #57
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_147183512
Wat een muts, ik begrijp dat ze teleurgesteld is maar er is nu eenmaal niks aan te doen.
Ze kan beter jou gaan verzorgen, filmpjes huren en wat lekkers in huis halen om er nog een leuk weekend van te maken.

Ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt, liever kwijt dan rijk zo eentje.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_147183812
Ze wil gewoon een week lang uitgewoond worden en ze is van mening dat dat ook met een gebroken poot wel kan.

En ze heeft gelijk!

Je gaat voor t eerst een weekje weg met een mokkel, dan ga je toch niet "mountainbiken"?

Bij ons eerste weekje weg hebben we geen daglicht gezien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')