Op vrijdag 28 november 2014 21:37 schreef Mountainbiker4life het volgende:Hallo mensen..
Zoals jullie misschien weten was er een meid die mij leuk vond, echter, ik wou niet mee meteen weekendje weg met onze club mountainbikers omdat we naar de mtb parcours in zandvoort gingen (heb daar een zwaar ongeluk gehad, de afloop en zo weten jullie en daar ga ik ook niet verder op in)
Nu zijn we laatst samen een dagje gaan mountainbiken in sellinge en daar sprong de vonk over.
Inmiddels hebben we dus een relatie en zijn al 2 dagen weggeweest om die tijd te besteden in sport, samen zijn, en plezier maken.
Vorige week brak ik echter mijn enkel en loop nu dus in het gips.
En we zouden deze week naar de ardennen om daar te mountainbiken, filmpje pakken, uit eten, en meer!!, Nu hebben we met heel veel geluk dat hotelletje af kunnen zeggen en ons geld terug kunnen krijgen.
Dit kan ze echter niet behappen en ze zit hier erg mee, ze is net zo mountainbike gek als mij.
Ik heb al tig keer gezegd dat we in juni 3 weken gaan maar ze heeft het er erg moeilijk mee dat ons weekje naar de klote is.
Hierbij moet ik wel bij zeggen dat we allebij 200 euro hebben betaald,
Hoe moet ik haar duidelijk maken dat ik nu niet KAN mtb-en en dat we het op kunnen schuiven??
Nu kunnen we dus 4 dagen naar belgie