Ze voldoet aan de criteria #viesdik zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:40 schreef tralalala het volgende:
Erica zou ook wel een goede dartster zijn denk ik.
Vies dik zijn darters heul nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze voldoet aan de criteria #viesdik zijn
Durf je geen plaatje te posten?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:40 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vies dik zijn darters heul niet
Kijk eens naar co stompe
Co Stompe kan er dan ook geen ene reet van, hij zit niet voor niets alleen maar bij RTL 7 ipv dat hij meedoetquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:40 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vies dik zijn darters heul niet
Kijk eens naar co stompe
van Gerwen is ook niet dik.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Co Stompe kan er dan ook geen ene reet van, hij zit niet voor niets alleen maar bij RTL 7 ipv dat hij meedoet
Wat een tokkiequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is dezelfde persoon
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die is nu toch superdun?of was dat een andere?
Dikke tokkiequote:
Volgens mij is die alleen afgevallen en niet meer bijgekomen. Dat afvallen betekende wel einde carrierequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dikke tokkie
Maar was die vent niet heel dik, toen dun en toen weer dik?
Zei het toch. Om darter te zijn moet je #viesdik zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
Volgens mij is die alleen afgevallen en niet meer bijgekomen. Dat afvallen betekende wel einde carriere
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zei het toch. Om darter te zijn moet je #viesdik zijn
Daar is the wizzard het niet mee eensquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zei het toch. Om darter te zijn moet je #viesdik zijn
Ok, je moet dus tokkie zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:46 schreef AF_ het volgende:
[..]
Daar is the wizzard het niet mee eens
[ afbeelding ]
quote:
Post dan een plaatje van een niet-tokkie darterquote:
Ach, ik krijg hooguit een waarschuwing als ik 1 keer over mijn limiet gaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:50 schreef tralalala het volgende:
Laten we een paar highres plaatjes posten
Wat is hier dan tokkie aan?quote:
Darts op de computer telt nietquote:
Zwanger van haar 6e kind?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |