Aha.. verkoopt hem waarschijnlijk al. Maar weet niet als die 55-, waard is. Heb hem al gespeeld namelijk (PS3)quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:01 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er in V&A een te koop.
Hoe kwam je eraan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:01 schreef mtchel112 het volgende:
Last of us remastered gekocht voor 20 dollar (download code), heb hem nog nooit gespeeld dus 20 dollar is echt geen geld.
Hij was bij release goedkoper te krijgen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Aha.. verkoopt hem waarschijnlijk al. Maar weet niet als die 55-, waard is. Heb hem al gespeeld namelijk (PS3)
I know... maar, twijfelde toen te veel!quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:26 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Hij was bij release goedkoper te krijgen.
Alleen usb sticks, en enkel voor muziek.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:43 schreef Maraca het volgende:
Even een vraagje. Sinds update 2.0 zou het mogelijk moeten zijn om een externe harde schijf aan te sluiten op je PS4. Als ik mijn 2TB externe HD aansluit krijg ik de melding dat het apparaat niet herkend wordt. Waarschijnlijk moet ik hem gaan formatteren. De vraag is alleen: moet ik nog ergens rekening mee houden (bepaalde instellingen)?
Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen en kun je nog steeds geen externe HD aansluiten?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alleen usb sticks, en enkel voor muziek.
Misschien maar doen jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:43 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
NetjesDan maar demo's gaan deleten tot er externe support komt
Goeie ervaring dus? Hoe kun je betalen? Paypal, cc?quote:
Game share dan is die 10quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oeh. Infamous voor $20 wil ik wel
Meestal wordt je door die surveys dood gespannen erna, dus lijkt mij nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:03 schreef bombmannl het volgende:
http://www.ps4freegames.net/the-last-of-us-ps4-free-iso
Is dit te vertrouwen
Vond t ook al raar...quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:06 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Meestal wordt je door die surveys dood gespannen erna, dus lijkt mij niet
En sinds wanneer kan je zelf games branden die wel werken op de ps4
Er staat dat er ook patches worden gezet in de ISO en daarmee ook de Playstation redeem code.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:06 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Meestal wordt je door die surveys dood gespannen erna, dus lijkt mij niet
En sinds wanneer kan je zelf games branden die wel werken op de ps4
Ik vind het moeilijk te geloven.quote:We know there's a lot of website claiming to show how to hack Playstation 4, but the truth is nobody has been successfully able to hack it. Our method does not require to hack Playstation 4 console to play free downloaded ISO games. So after you have burnt your downloaded The Last of Us Playstation ISO, you can just insert your DVD in to your PS4 and start playing since, it already has been patched with a valid Playstation Redeem Code. So you'll have to install it as it was a original copy of that game.
Wat denk je nou zelfquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:03 schreef bombmannl het volgende:
Is dit te vertrouwen
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:03 schreef bombmannl het volgende:
Is dit te vertrouwen
Ja daarom ook diequote:Op vrijdag 28 november 2014 21:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
![]()
-Driehonderd spelfouten
-Je kan games op je pc voor je PS4 downloaden
-Ze adverteren met PS4 hack
-En even later schrijven ze According to Sony's terms of use we cannot provide you this product without surveys.
-Weer even later: How to burn free Playstation 4 The Last of Us ISO file to DVD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:41 schreef mtchel112 het volgende:
Nog nooit the last of us gespeeld, begrijp echt niet waarom nietwat een toppertje
Ik twijfelde eerst om hem te halen, uiteindelijk ps4 met FC4 gehaald, geen moment spijt gehad. Echt een heerlijke game inderdaad. Vond alleen het verhaal van FC3 wat leuker/spannender.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn heerlijk spel hoor die Far Cry 4. En wat een graphics man![]()
Speelt super lekker weg. Toch blijf ik dit soort games het leukst vinden. Lekker je eigen ding doen in een open wereld. Zelf weten of je sneaky blijft of volop rambo stijl iedereen nier haaltPlus een lekker RPG deeltje erin.
Wel lachen net. Er zat een vogel vast in de luchtIk denk ik gooi er een steen naar toe. Zal wel niet lukken, maar na de 3e keer had ik hem toch weer bevrijd hahaha
Moet je voor jezelf bepalen welke jij leuker lijkt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:34 schreef Fokker101 het volgende:
Welke game zou ik kopen GTA V of FAR CRY?
Mmmm, koop denk ik GTA V nu inderdaad. Singeplayer al gespeeld op PS3.. online nog nooit! Far Cry 3 wel uitgespeeld vette game.. maar zijn de graphics zo veel beter van GTA vergeleken met PS3.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:36 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Moet je voor jezelf bepalen welke jij leuker lijkt.
Bekijk wat gameplay van beide. Heb je GTA V al op ps3 gespeeld? of FC3?
GTA V haal je veel meer uit, single player + online (vond online op ps3 echt super).
Heb online op de ps3 zon 240 uur gespeeld, het was dat ik een ps4 kocht anders liep de teller nog steeds.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmmm, koop denk ik GTA V nu inderdaad. Singeplayer al gespeeld op PS3.. online nog nooit! Far Cry 3 wel uitgespeeld vette game.. maar zijn de graphics zo veel beter van GTA vergeleken met PS3.
wacht tot de 2=3 actie en koop ze beidequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:34 schreef Fokker101 het volgende:
Wekker er bij gezet?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Heb online op de ps3 zon 240 uur gespeeld, het was dat ik een ps4 kocht anders liep de teller nog steeds.
Wanneer is dat wel niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wacht tot de 2=3 actie en koop ze beide
maandag als t goed isquote:
Ik heb achteraf toch geen spijt dat ik geruild heb met GTA V. Far Cry 4 voelt voor mij echt helemaal nieuw en fris aan. Echt een heerlijke gamequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:34 schreef Fokker101 het volgende:
Wanneer is die update gekomen? Heb er twee week geleden ofzo mijn (prima werkende) hdd erop aan gezet maar hij las de bestandsindeling niet. (Terwijl die volgens mij ntsf is oid.)quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:43 schreef Maraca het volgende:
Even een vraagje. Sinds update 2.0 zou het mogelijk moeten zijn om een externe harde schijf aan te sluiten op je PS4. Als ik mijn 2TB externe HD aansluit krijg ik de melding dat het apparaat niet herkend wordt. Waarschijnlijk moet ik hem gaan formatteren. De vraag is alleen: moet ik nog ergens rekening mee houden (bepaalde instellingen)?
Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen en kun je nog steeds geen externe HD aansluiten?
eerder 110-120 tochquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
PFF 2 is direct alweer zo veel.. 100-,.
Persoonlijk vind ik Farcry4 beter dan GTA V. In Farcry heb je naar mijn idee veel meer te doen. Overal vind je missies. Wat ook leuk gedaan is, is dat de vijand een tegen aanval kan doen als je een vijandelijk post bevrijd hebt. En dan nog alle roofdieren in het spel, soms schrik je je echt een ongeluk als er opeens een tijger of een neushoorn op je af komt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:34 schreef Fokker101 het volgende:
ik schrok net van zo'n tyfusslang uit het niets, net terwijl ik heel gefocused een hunter probeerde te spotten..quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:23 schreef janrad het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Farcry4 beter dan GTA V. In Farcry heb je naar mijn idee veel meer te doen. Overal vind je missies. Wat ook leuk gedaan is, is dat de vijand een tegen aanval kan doen als je een vijandelijk post bevrijd hebt. En dan nog alle roofdieren in het spel, soms schrik je je echt een ongeluk als er opeens een tijger of een neushoorn op je af komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |